Wandelen in Sevenum
Tja, het weer kun je er nu eenmaal niet bij regelen!
Onze krant, en internet zeggen beiden voor morgen 30% kans op regen.
Wij nemen altijd een handdoek mee, om de honden af te drogen.
Wij hebben al heel wat keren prachtig weer gehad, maar de wandeling van april 2006 verliep nat
, terwijl het vlak ervoor en na droog en zonnig was, maar was er niet minder gezellig door.
Finny en Guusje maakt een nat pak niets uit. Daar zorgen ze normaal zelf ook wel voor als zich de gelegenheid voor doet.
We zien het wel morgen, ik heb er in ieder geval zin in.
Loes het is zo jammer dat je in de lappenmand zit (of líg je nog?).
We zullen aan je denken... beterschap.

Onze krant, en internet zeggen beiden voor morgen 30% kans op regen.
Wij nemen altijd een handdoek mee, om de honden af te drogen.
Wij hebben al heel wat keren prachtig weer gehad, maar de wandeling van april 2006 verliep nat

Finny en Guusje maakt een nat pak niets uit. Daar zorgen ze normaal zelf ook wel voor als zich de gelegenheid voor doet.

We zien het wel morgen, ik heb er in ieder geval zin in.
Loes het is zo jammer dat je in de lappenmand zit (of líg je nog?).
We zullen aan je denken... beterschap.

Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Nee helaas, dat zit er niet in. Ik ben al blij, dat ik weer een beeeetje functioneer.
Maar gelukkig is Bert een fervente hondenuitlater, dus ze komen niet te kort. Ze liggen tenminste allemaal (hij inclusief) uitgeteld na een forse middagtraining bos.
Maar gelukkig is Bert een fervente hondenuitlater, dus ze komen niet te kort. Ze liggen tenminste allemaal (hij inclusief) uitgeteld na een forse middagtraining bos.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
O ja, hoor. Wij zijn er vanaf 's ochtends vroeg, maar zijn pas als 1 na laatste nest aan de beurt (ong 14.30uur).
Leuk, al die "bekende" nesten. De vader van Phoebes nest ken ik, maar Grada heb ik nog nooit in het echie gezien.
En van het nest van Bobbie en Jojo ken ik ma en uiteraard pa ook.
Als het weer dan ook nog een beetje meewerkt, kunnen er buiten flink foto's gemaakt worden.
Leuk, al die "bekende" nesten. De vader van Phoebes nest ken ik, maar Grada heb ik nog nooit in het echie gezien.
En van het nest van Bobbie en Jojo ken ik ma en uiteraard pa ook.
Als het weer dan ook nog een beetje meewerkt, kunnen er buiten flink foto's gemaakt worden.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Het was inderdaad heerlijk wandelweer! Mooie route ook en ik verbaasde me erover dat we met zo'n hele troep honden een restaurant in mochten. Maar de hondjes en hun baasjes
hebben zich dan ook keurig gedragen
Phoebe ligt moe maar voldaan in haar mandje voor het raam te doezelen. Ze heeft de afstand volgens mij wel 3 keer gelopen, want ze draafde van voor naar achter en weer terug. Ook heeft ze een kleine honderd contactadvertenties in de vorm van plasjes achtergelaten - die dan weer overruled werden door Kita - maar de reutjes hadden enkel oog voor Poekie (die net loops geweest was). Pech voor onze Pheebs. Ze deed zo haar best.
Persoonlijk vind ik het wel sneu dat de reutjes veel aan de riem moesten omdat er een net-niet-meer-loops teefje meeliep dat hun hoofd op bracht. Ik heb er in ieder geval zelf van geleerd dat ik niet vlak na haar loopsheid met Phoebe aan een wandeling mee ga doen. Het opdringerige is dan voor Phoebe niet leuk, maar ook niet voor de reutjes en hun baasjes.
Ik vond het ook erg leuk om Wubke, Jules, Constance en Kita in het echt te ontmoeten. Dat is toch weer heel anders dan zo via het forum.
Een heel geslaagde wandeling. Toos, Peter en Charlotte, bedankt voor de organisatie. Jammer dat we nu weer tot 30 maart moeten wachten.

Phoebe ligt moe maar voldaan in haar mandje voor het raam te doezelen. Ze heeft de afstand volgens mij wel 3 keer gelopen, want ze draafde van voor naar achter en weer terug. Ook heeft ze een kleine honderd contactadvertenties in de vorm van plasjes achtergelaten - die dan weer overruled werden door Kita - maar de reutjes hadden enkel oog voor Poekie (die net loops geweest was). Pech voor onze Pheebs. Ze deed zo haar best.
Persoonlijk vind ik het wel sneu dat de reutjes veel aan de riem moesten omdat er een net-niet-meer-loops teefje meeliep dat hun hoofd op bracht. Ik heb er in ieder geval zelf van geleerd dat ik niet vlak na haar loopsheid met Phoebe aan een wandeling mee ga doen. Het opdringerige is dan voor Phoebe niet leuk, maar ook niet voor de reutjes en hun baasjes.
Ik vond het ook erg leuk om Wubke, Jules, Constance en Kita in het echt te ontmoeten. Dat is toch weer heel anders dan zo via het forum.
Een heel geslaagde wandeling. Toos, Peter en Charlotte, bedankt voor de organisatie. Jammer dat we nu weer tot 30 maart moeten wachten.
Toos en ik vonden het ook weer heel geslaagd vandaag, en niet alleen dankzij het mooie weer!
Wij zetten hem weer op de agenda voor volgend jaar.
Toos en ik hebben zo heel wat gezellige vóór wandeluurtjes.
en
Peter heeft aan deze voorbereiding geen aandeel, maar doordat hij wel altijd mee gaat, weet hij ook de route, en dat is wel zo handig.

Wij zetten hem weer op de agenda voor volgend jaar.
Toos en ik hebben zo heel wat gezellige vóór wandeluurtjes.

Peter heeft aan deze voorbereiding geen aandeel, maar doordat hij wel altijd mee gaat, weet hij ook de route, en dat is wel zo handig.
Charlotte
Charlotte gaf op, dat er 10 smouzen en 15 mensen waren en op de foto's zag ik ook nog1 grote zwarte hond.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004