Wandelen in Sevenum

Maak hier een afspraak of doe verslag! Ook de plaats voor tips over geschikte wandelgebieden en routes.
Renate

Bericht door Renate »

:hmm: :scratch: :?:

Constance

Bericht door Constance »

:scratch:
huh? mis ik iets?
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Ja, een oude(re) discussie/waarschuwing van Mary over P-voedsel. :lol:
Ben flink duf en :ziek: van verkoudheid (zal dan ook de wandeling in Sevenum wel moeten missen :cry: ), dus vergeef me die meligheid maar :oops:. Ik moet m'n :ziek: maar weer induiken of me op de bank nestelen ipv achter het meschien te zitten...
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Mary

Bericht door Mary »

hahaha, een beetje wel.
Pedigree is al eens eerder ter sprake geweest.
Persoonlijk vind ik dat veel te zoute troep.
Voer voor topfokkers, niet voor hondenliefhebbers.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Constance

Bericht door Constance »

Ow ! 't is wel gewoon een supermarkt Brok maar onze hond vindt het wél lekker. Waarom vind je het troep dan? Zit er rommel in of zo..? Toch niet?
De dierenarts waar wij in het verleden kwamen zei dat het op zich niet zo veel uitmaakt welke brokken je voert al zijn het de goedkoopste , als ze maar bij je hond passen. B.v. de ene hond krijgt van een bepaalde brok, bultjes of iets dergelijks. De andere weer van een duurder merk jeuk of iets anders. Als je hond zich goed voelt en een glanzende vacht heeft lijkt het me in orde? :scratch:
Ik vind het moeilijk hoor...
Ik heb zojuist dure brokken gekocht voor madam maar deze raakt ze absoluut niet aan ! Zit je te kijken met je kwaliteit brok[IMG:15:15]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... iek001.gif[/img]
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Constance schreef:Ow ! 't is wel gewoon een supermarkt Brok maar onze hond vindt het wél lekker. Waarom vind je het troep dan? Zit er rommel in of zo..? Toch niet?
De dierenarts waar wij in het verleden kwamen zei dat het op zich niet zo veel uitmaakt welke brokken je voert al zijn het de goedkoopste , als ze maar bij je hond passen. B.v. de ene hond krijgt van een bepaalde brok, bultjes of iets dergelijks. De andere weer van een duurder merk jeuk of iets anders. Als je hond zich goed voelt en een glanzende vacht heeft lijkt het me in orde? :scratch:
Ik vind het moeilijk hoor...
Ik heb zojuist dure brokken gekocht voor madam maar deze raakt ze absoluut niet aan ! Zit je te kijken met je kwaliteit brok[IMG:15:15]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... iek001.gif[/img]
Sorry..[IMG:41:46]http://img.photobucket.com/albums/v84/s ... eks068.gif[/img]
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ja hopeloos,
Ayla wilde haar laatste weken bijna niet meer eten.
Bij de dierenwinkel maar een beetje van dit en een beetje van dat gekocht. Maar we hebben ook wel eens gezeten met 15 kilo die we van onze honden mooi zelf op mochten eten :?
Dus voortaan neem ik eerst de allerkleinste zak.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Renate

Bericht door Renate »

Phoebe vond de dure brokken die we van de fokker meekregen (royal canin) helemaal niet lekker. Ze at bar slecht.

We zijn toen overgestapt op de puppybrokken van Bonzo. Niet duur en die vond ze overheerlijk. Ook de volwassen brokken van Bonzo vindt ze lekker, maar toen de Super Jumbo werd, was het sortiment weer anders en hadden ze geen Bonzobrokken meer. Nu krijgt ze Beneful en af en toe een diner-maaltijd van Bonzo. Beide vindt ze lekker en ze zijn niet duur.

Renate

Bericht door Renate »

Ben flink duf en van verkoudheid (zal dan ook de wandeling in Sevenum wel moeten missen ), dus vergeef me die meligheid maar . Ik moet m'n maar weer induiken of me op de bank nestelen ipv achter het meschien te zitten...
Jammer als je niet mee kunt wandelen, Loes. Beterschap. :boeketje:

Erna

Bericht door Erna »

Loes beterschap, het jaar niet zo goed begonnen, of heb je bij Jip te weinig nachtrust gehad, bij vermoeidheid slaat een griepje eerder toe.

Het is net wat je gewend bent te voeren denk ik. De ene hond is de andere niet. Ik gaf Tirza Eukanuba op lam en rijst basis omdat zij niet zo'n mooie vacht had. Haar vacht werd voller in de loop van de tijd. Moet eigenlijk ondervacht zeggen, daar had Tirza allemaal kale plekken in zitten. Je zag het pas nadat ze geplukt was.
Lisa krijgt Farmfood, kreeg ze al bij de fokker, zij heeft dus nooit iets anders gegeten. Ze vindt het heel lekker, het is goed voer, geen noodzaak onm iets anders te proberen.
Geef het nu ook aan de pups (gaf) zij willen het tot nu toe niet eten. Ben bij de pups overgegaan op Eukanuba, moet het wel erg lekker voor ze maken, anders eten ze dit ook niet. Daar gaat door de geweekte brokken een stukje Duck Compleet met pens doorheen.

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

loes

Bericht door loes »

Ja, we vinden het ook balen. We zouden nog wel met 3 honden komen, want Jelle logeert bij ons. Maar ik weet nu al, dat het er niet in zit.

Mijn honden vinden Beneful ook het einde. Adah kreeg jarenlang Royal Canin, maar liet dat steeds vaker staan. Fija is (nog) een supersnelle allesvreter.
Overigens zag ik op de Winner een stand met voor elke dag een andere smaak voer. Ik had de folder meegenomen, maar ben 'm denk ik kwijt. Als ik mij goed herinner was het n.a.v. een onderzoek van de faculteit in Utrecht.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Renate

Bericht door Renate »

Farmfood heb ik volgens mij bij de Jumper (dierenbenodigdhedengroothandel) ook wel eens gezien. Die zal ik ook eens proberen als Phoebe Beneful weer zat is. Ons madammeke houdt wel van een veranderingetje. Maar tot nu eet ze beneful met smaak.

Erna

Bericht door Erna »

Lisa lust denk ik alles. Ik moet oppassen dat ze niet bij de pups gaat als die aan het eten zijn, ze zou het rustig snel opslobberen. De pap die over is krijgt ze niet meer van me, daar gaat ze van aan de dunne.

Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Desi

Bericht door Desi »

Desi kon echt niet tegen haar beloning bij de clubmatch. Ik weet niet meer hoe de naam is van die groene zak. Ze was echt helemaal aan de de dunne een paar dagen ondanks dat we het vermengt hadden met haar normale voer (huismerk Kenner van de Welkoop, zeer goedkoop). Ik probeer nu een ander merk van mijn nieuwe werk, met korting. Janka vind het senioren voer goed. Desi eet van het standaard voer minder dan normaal, maar ontlasting is goed, volgende keer probeer ik Lam en rijst voor haar.

Desi

Bericht door Desi »

Wij willen, ondanks de afstand, graag naar Sevenum komen om te wandelen, maar door verschrikkelijke nare omstandigheden kunnen we waarschijnlijk niet. We willen even afwachten tot zaterdagavond of we gaan of niet.

Renate

Bericht door Renate »

Ohjee, wat naar Anja. Sterkte ermee en ik hoop je toch te zien zondag.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Dat klinkt niet best Anja. Ik hoop maar dat het nog mee kan vallen...en anders sterkte.
Afbeelding

Constance

Bericht door Constance »

Desi schreef:Wij willen, ondanks de afstand, graag naar Sevenum komen om te wandelen, maar door verschrikkelijke nare omstandigheden kunnen we waarschijnlijk niet. We willen even afwachten tot zaterdagavond of we gaan of niet.
O, jee.. :shock:
Veel sterkte in ieder geval..
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Desi schreef:Wij willen, ondanks de afstand, graag naar Sevenum komen om te wandelen, maar door verschrikkelijke nare omstandigheden kunnen we waarschijnlijk niet. We willen even afwachten tot zaterdagavond of we gaan of niet.
Sterkte Anja
Groetjes, Erna.

wubke

Bericht door wubke »

Anja, dat klinkt niet goed.
Sterkte.
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Gesloten