Wandelen in Kijkduin.
Re: Wandelen in Kijkduin.
Lekker klusje Erna..zo gezellig met z'n allen.
Het wordt aardig weer dacht ik.
Veel plezier.
Het wordt aardig weer dacht ik.
Veel plezier.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Voor de wandeling was het ideaal weer.
Kleine Pluk was er ook, wat een leuk, vrij hondje. Kan me voorstellen dat jullie er heel blij mee zijn Petra. Zag op je site al foto's van de wandeling. Je mag er ook wel een paar naar mij sturen hoor, want nu ik zelf niet meegewandeld heb en zelfs geen toestel bij me had, dus ook niks van het verzamelen, heb ik nog geen album kunnen maken. Hoop dat Maria er nog wat heeft en/of andere meelopers
Kleine Pluk was er ook, wat een leuk, vrij hondje. Kan me voorstellen dat jullie er heel blij mee zijn Petra. Zag op je site al foto's van de wandeling. Je mag er ook wel een paar naar mij sturen hoor, want nu ik zelf niet meegewandeld heb en zelfs geen toestel bij me had, dus ook niks van het verzamelen, heb ik nog geen album kunnen maken. Hoop dat Maria er nog wat heeft en/of andere meelopers
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wat een schattige pup, die Pluk. Het weer zat mee, in tegenstelling tot de bediening op het terras, maar ik hoop dat jullie daardoor niet je goede humeur bent kwijtgeraakt! Wat een geklungel! Enfin, we hebben toch maar heerlijk met zijn allen op het terras kunnen zitten.
En wat leuk de pup van Sokke weer gezien te hebben (die heb ol als pupje van 5 of 6 weken gezien). Nou ja, pup......deze 10 maanden oude puber is uitgegroeid tot een imposante kerel!
Ik heb niet heel veel foto's kunnen maken, omdat ik steeds zoveel mogelijk in de achterhoede ben blijven lopen, om iedereen erbij te houden. Wie heeft er leuke foto's gemaakt? Leuk voor het blad en de website! Graag met veel pixels, dus onverkleind
En wat leuk de pup van Sokke weer gezien te hebben (die heb ol als pupje van 5 of 6 weken gezien). Nou ja, pup......deze 10 maanden oude puber is uitgegroeid tot een imposante kerel!
Ik heb niet heel veel foto's kunnen maken, omdat ik steeds zoveel mogelijk in de achterhoede ben blijven lopen, om iedereen erbij te houden. Wie heeft er leuke foto's gemaakt? Leuk voor het blad en de website! Graag met veel pixels, dus onverkleind
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Helaas helaas, wij zullen al die leuke reutjes zondag maar niet blootstellen aan ons loopse dametje.
Erg jammer, want ik had er veel zin in.
Dan maar eens kijken of we met de vouwwagen richting Drenthe kunnen in mei....
Dan maar eens kijken of we met de vouwwagen richting Drenthe kunnen in mei....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Zeker jammer Karin, maar ja..hormonen hè..
We hopen dat we er wel zijn, maar eerlijk gezegd is het weerbericht zo zo..
En als het echt giet, gaan we geen uren in de auto zitten om ons nat te laten regenen. Flauw hè.
We hopen dat we er wel zijn, maar eerlijk gezegd is het weerbericht zo zo..
En als het echt giet, gaan we geen uren in de auto zitten om ons nat te laten regenen. Flauw hè.
-
willemijn
Ik had graag een keertje mee gelopen maar onze Rosy is niet zo dol op auto rijden
Moet nogal spugen
naar de hondencursus is elke week al een drama.
Heen gaat wel dan is ze nogal nuchter maar terug na al die beloningskoekjes is het altijd bingo
ik hoop dat als het in Drenthe is dat we dan van de partij kunnen zijn.
al vast veel wandel plezier als het zulk weer is als vandaag is het heerlijk lopen
Moet nogal spugen
Heen gaat wel dan is ze nogal nuchter maar terug na al die beloningskoekjes is het altijd bingo
ik hoop dat als het in Drenthe is dat we dan van de partij kunnen zijn.
al vast veel wandel plezier als het zulk weer is als vandaag is het heerlijk lopen
-
Desi
Ik ben bang, dat ik dit weekend gevloerd ben. Vrijdagavond kom ik na een treinreis van ruim 9 uur en 5 keer overstappen thuis! Bovendien is Henk nog steeds geen 100%, maar werkt gelukkig wel. Dus dit weekend is voor ons even op adem komen en misschien wandelen in Heerde (misschien met Eddie, als Leentje nog niet loops is).Van frisse lucht knapt een mens ook van op!
-
Janneke
Wij zijn ook nog steeds van plan om mee te wandelen en Doris te showen, alleen moeten we zaterdag of zondag naar mijn schoonouders in Rijssen. Mijn schoonvader is vandaag geopereerd en we willen daar natuurlijk even naartoe.
Ik hoop dat we dat zaterdag kunnen doen, maar dat hangt ook nog een beetje af van de rest van de familie enz.
Hopelijk tot zondag!
Ik hoop dat we dat zaterdag kunnen doen, maar dat hangt ook nog een beetje af van de rest van de familie enz.
Hopelijk tot zondag!
-
sammydesmous
Wij wandelen morgen niet mee in Kijkduin. Sammy is loops geworden. Jmmer. Voor wie wel gaat veel plezier en lekker weer. Geniet er van.
Groetjes José en Sammy de smous
Groetjes José en Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Veel plezier voor alle wandelaars!
groetjes, Karin
-
Mieke
Ook wij komen niet morgen in Kijkduin. We waren het wel van plan maar het is "in m'n rug geschoten"! 's Morgens gaat Hiske mee, bij het uitlaten van Boomy, in een tas die op de buik gedragen wordt maar dat ging vanochtend dus helemaal mis: een flinke pijnscheut en ja hoor m'n zwakke punt speelt op: heftige pijn in de onderrug.
We vinden het heel erg jammer: graag hadden we ons meisje laten bewonderen
Komt vast nog wel een keer.
Voor de wandelaars: veel plezier.
We vinden het heel erg jammer: graag hadden we ons meisje laten bewonderen
Voor de wandelaars: veel plezier.
Wat jammer, we hadden jullie graag gezien natuurlijk.
Het zou wel een beetje regenen volgens de weersverwachting, maar dat kunnen we wel hebben.
Het zou wel een beetje regenen volgens de weersverwachting, maar dat kunnen we wel hebben.
-
Renate
Alle wandelaars veel plezier.
Na een hele week zichzelf te hebben vermaakt omdat mama moet studeren, hebben onze meiden wel een leuke dag verdiend. Ze hebben voor het zwembad gekozen. Dana twijfelde nog even, maar het feit dat ze niet in zee mochten deed haar toch voor het zwembad kiezen.
Na een hele week zichzelf te hebben vermaakt omdat mama moet studeren, hebben onze meiden wel een leuke dag verdiend. Ze hebben voor het zwembad gekozen. Dana twijfelde nog even, maar het feit dat ze niet in zee mochten deed haar toch voor het zwembad kiezen.
Ook heel gezellig !
De zee.....brrr...
De zee.....brrr...
Iedereen een fijne wandeling!
Volgens buienradar valt daar alle regen voor 10.00 uur; ik denk dus dat jullie het droog houden!
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... =52.08&p=1
groet, Martine
Volgens buienradar valt daar alle regen voor 10.00 uur; ik denk dus dat jullie het droog houden!
http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... =52.08&p=1
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Renate
Hebben die twee van mij niet zoveel moeite mee hoor. Kijk maar:Ook heel gezellig !
De zee.....brrr...
http://damy03.hyves.nl/album/29403779/I ... 44/0/Bn0L/
http://damy03.hyves.nl/album/29403779/I ... _state__=1
Zelfs geen hond in de zee te zien, maar Romy's motto is: water=zwemmen.
Martijn wilde eigenlijk de nieuwjaarsduik gaan doen dit jaar. Nou ik denk dat hij het aflegd zou hebben tegen zijn dochter.
Ik kan het helaas niet zien, want ik heb zelf geen hyves...Renate schreef:Hebben die twee van mij niet zoveel moeite mee hoor. Kijk maar:
http://damy03.hyves.nl/album/29403779/I ... 44/0/Bn0L/
http://damy03.hyves.nl/album/29403779/I ... _state__=1
Maar ik geloof je direct!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Het was een heel drukke wandeling (dus jullie hadden er allemaal niet eens bij gekund
) met heerlijk wandelweer en ook op het terras was het uit te houden. Er waren ook kijkers.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004