hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Ariënne

Re: hier alles over mijn

Bericht door Ariënne »

Het is gelukkig nog goed afgelopen. Kalmpjes aan maar!
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel »

ik wert gisteren maar weer eens geconfronteert hoe moelijk het tog is om zonder hond te leven,ik was bij een vriendin van me achterbuurvrouw die 2 maltezertjesin over de vloer had lopen.er was er 1 die constant bij me kwam zitten en op slot naast me kwam leggen op de bank,toen realiceerde ik me hoe het is om tog een hond te hebben tog de warmte die knuffel aai over zijn hoofd ja dit alles mis ik nog heel erg.ik heb ook de afgelopen weken erg nagedacht om ff een belletje te plegen maar,heb dit tog maar niet gedaan en dan al die leuke verhalen hier op het forum en de foto's van al dat jonge spul ik heb gezecht tegen mezelf dat ik er echt niet jaren op ga zit wachten maar dat het wel een hond word die overal mee naar toe gaat wat zal die een mooi leven krijgen.
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is, als er zo'n lekker honde tegen je aanligt. Maar gelukkig heb je het druk met je paarden.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ja, het is maar leeg zonder hond. Aan de andere kant kun je zo wel fijn meegenieten van de buurhondjes zonder de zorg ervoor te hebben. :thumbsup:
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel »

die zorg neem ik zo op me hoor wand ik ga er zo weer 100% tegen aan hoor,een paard is tog wat anders hoor die kan je wel knuffelen maar niet hetzelfde als een hond.
gr

Ariënne

Bericht door Ariënne »

En houd je ook van katten, Marcel?
Afbeelding

marcel

Bericht door marcel »

neee geen katten meer hoor

marcel

Bericht door marcel »

jezus he ik ben ff 1½ dag weg en er staan,al weer ontzettent veel berichten op het forum julie hebben niet stil gezeten vandaag merk ik wel.ik ben weer eens naar me oude woonplaats geweest zaterdag middag kwam hier me wandelmaat kijken met zijn vrouw,ze vonden het huis erg mooi ik heb voor hun gekookt bloemkool met aardappels slavinkje erbij en warme pap toe.daarna kon ik met hun mee rijden naar wervershoof,en kon ik bij me moeder overnachten voor 1 nacht dit vond ze erg leuk en gezellig.zaterdag avond ben ik naar mijn vrienden gegaan die waren net klaar met lootjes trekken,ze vonden het echt heel leuk dat ik er weer was zomige wisten niet dat ik zou komen dus was nog leuker,ik lag dus vancht pas op 2:30 op me bed.vanmorgen 9 uur eruit wand ik wilde nog ff naar me oudre broer en me schoonzus en vanmiddag ben ik naar een spirituele beurs geweest waar ik ook,nog een paar mensen heb gespoken die ik kon 15:30 was ik weer bij me moeder.daar heb ik ff lekker een maaltijdsoep op met brood en heb daarna de bus van 16:17 gepakt naar hoorn ik was weer om 20:20 op station,ieren daar wert ik opgepikkt door me achterbuurvrouw dus al met al een geslaagt wiekend.
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Leuk, weer even een rondje Westfriesland. :thumbsup:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

loes

Bericht door loes »

Nou, dat was een vol weekendje. Maar goed dat je je conditie op peil houdt :ja:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

ik was met het openbaar vervoer op de terugweg loes

loes

Bericht door loes »

Ja dat wel, maar als ik lees wat je allemaal gedaan hebt dat weekend word ik al moe .....
H K Jelle 13-5-2004

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Mooi dat je zo met iedereen contact kan houden. Klinkt gezellig!
Afbeelding

loes

Bericht door loes »

Hoi Marcel,
In de nieuwste Kampioen van de ANWB staat een artikel over Doesburg . Leuk die oude huisjes met al die mooie kleurtjes.
Heb je al eens echte Doesburgse mosterdsoep gegeten?
H K Jelle 13-5-2004

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Zag er leuk uit :ja: .
Ook leuk om daar eens op vakantie te gaan...
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

marcel

Bericht door marcel »

nee ik heb de echt doesburgse mostersoep nog niet gehad,hij schijnd erg lekker te zijn.er is elk jaar een westrijd wie de lekkerste soep maakt maar ik zal snel eens proeven.en ja hier kan je wel un x op vakantie gaan dan kan je ook me huis bekijken
gr

marcel

Bericht door marcel »

hoi smous bezitters
nou hier ben ik dan weer met weer een nieuw berichtje ik weet niet prezies waar ik mee zal beginnen,wand het gaat hier echt zo geweldig goed dit had ik me echt niet voorgesteld.ik had gezecht ik ga er 100% achter staan maar dat het zo gaat ik heb er geen andere woorden voor dan toppie,mijn vrijwilgerswerk bij manege zandewierde met verstandelijke hendicepten gaat geweldig lekker.het zijn wel volle dagen hoor dinsdag van 9 t/m 16:00 uur s'avonds krijg ik les woensdag van 9 t/m 21 uur en vrijdag van 11 t/m 16:30 uur de maandag ben ik van 9 t/m 20:30 uur bij de andere manege tutenburg hier kan ik tussen de middag en het avond eten mee eten,dus deze dag ben ik te gast en doe ik veel clusjes buiten en na de middag binnen mesten vegen hoofdstellen poetsen helpen met opzadelen bij de kinderen e.z.v donderdag ben ik er ook van 14 t/m 21:30 deze dag krijg ik s'avonds les.bij deze manege tutenburg gaat het echt geweldig goed leuke mensen goede contakten van de ruiters en de mensen er om heen,ik heb de volgende maand me 1ste westreid kur op muziek van 2 groepen van de dindsdag en de donderdag en ik doe mee aan springen dit is op 5 en 6 maart,de manege was ook nog in het nieuws in sbs 6 en hart van ned,de eigenaar heeft een kleine wallie van de moeder overgenomen wand de moeder was overleden aan een abces.ze moet de kleine om de 3 uur voeren en ze draagt de kleine bij zig in der boesum in een handoekje echt zo lief om te zien.bij zandewierde gaat het ook prima heb mijn plekje daar ook wel gevonden.en thuis blijft het wel erig stilletjes maar dat is alleen in het weekend zo dus heb ik tijd voor andere dingen,ik mis nog steets de afwizigheid van een hond ja ik kan het best begrijpen dat juli nu denken dat kan tog nooit met van die drukke dagen,maar ik zal dat ook wel aanpassen als het voorkomt beetje aanspraak in huis is ook lekker.en de smous komt er ook echt wel als ik 50 ben komt er 1 in huis dus dit duurt nog een eeuwigheid kan nog van alles gebeuren.nou julie zijn weer helemaal op de hoogte af en toe lees ik mee zo tussen de week door dus hou juli allemaal in de gate hoe het gaat maar ik kan niet overal op reageren
gr marcel

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Nou, Marcel ik heb bewondering voor je. Hoe jij het aangepakt hebt! :thumbsup: Daar kan ik echt een voorbeeld aan nemen. :ja:

Kan me voorstellen dat het in huis nog leeg is. Hopelijk komt daar ooit verandering in.

Wat is een Wallie, Marcel?
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Een wallaby, oftewel een kleine kangoeroe?
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

loes

Bericht door loes »

Druk baasje ben je hoor Marcel, maar fijn dat je zo snel in de paardenwereld bent opgenomen en dat je je over deze paarden geen zorgen hoeft te maken zoals destijds.
Wat leuk, een walibi.
H K Jelle 13-5-2004

Gesloten