En een Spetterend, Gezond en Liefdevol 2008!!
En dat al jullie wensen mogen uitkomen.
Onze grootste wens is al vervuld. We krijgen eind januari weer een puppie van Lisa!

Groetjes Julie
Wij (Emilie en ik)hebben inmiddels het hoofdgerechtvoorbereid. De kinderen met aanhang komen tegen een uur of drie en die verzorgen de voorafjes en het het toetje... Dat wordt weer heel veel eten en daarna weer heel veel sporten.wubke schreef:Fijn dat jullie een gezellige dag gehad hebben. Wij hebben de hele middag monopolie gespeeld met de kinderen. Komt niet heel vaak meer voor met z'n vijven om de tafel.
Ton heeft zelf pizza gebakken en was om half 9 helemaal total-loss.
Vandaag naar mij broer in Amersfoort met mijn moeder. Die halen we op in Vught.
Siem en Roef zijn toch hele leuke namen. Maar komt het niet dat ze niet gebruikt worden, omdat ze nog niet echt aan een hondje gekoppeld zijn.
Ben benieuwd hoe het broertje gaat heten......
Hier is al gestemd. Ik had veto-recht deze keer, dus mijn keus wordt het.
Hoi Erna,Erna schreef:Gisteren een hele gezellige dag met Maurice, Iona, Sanne, Megan en Julie.
Heerlijk gegeten, en erg laat geworden. Ik ga altijd laat naar bed, maar om 1.30 uur de PC nog opstarten leek me een beetje overdreven.
Leuk dat jullie over de naam gaan stemmen Julie, ben benieuwd wat het gaat worden. Ik begrijp dat naar Roef of Siem niet jullie voorkeur uitgaat. Het gekke is dat zij bij ons ook niet zolang onder deze namen door het leven zullen gaan. Wij noemen ze nu nog steeds blauw en groen.
Groetjes, Erna.
Ariënne schreef:Mensenkinderen wat een vreselijk eng avontuur met Bobbie...
Wat is dat wonderbaarlijk goed afgelopen!
Kerst is bijna weer achter de rug. Ik heb net geleerd smilies te uploaden.
Die kerstsmous kan dus nog maar net.......