Klets-topic
Re: Klets-topic
Uit mijn eigen tuin. Buren hadden een huis vol visite met oud en nieuw.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Bijna niet te geloven.
Bij ons hadden ze die bol desnoods 'aalik' (in zijn geheel) doorgeslikt.
Zoiets lekkers ruil je toch niet voor een stukje komkommer???
Bij ons hadden ze die bol desnoods 'aalik' (in zijn geheel) doorgeslikt.
Zoiets lekkers ruil je toch niet voor een stukje komkommer???
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Hieke had die bol nooit laten zien. Die was verdwenen eer ik er erg in had. Bij Jutte twijfel ik daar over. Als Hieke in de buurt is gaat zo'n bol heel snel op vrees ik.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Die Pim, dat hij hem heeft laten zien.
Lisa zou hem opgegeten hebben. Ze zal nooit iets van tafel pikken, maar als het op de grond ligt is het voor haar. Zou niet eens in haar opkomen dat hij niet voor haar zou zijn.
Lisa zou hem opgegeten hebben. Ze zal nooit iets van tafel pikken, maar als het op de grond ligt is het voor haar. Zou niet eens in haar opkomen dat hij niet voor haar zou zijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mary, ik geloof je niet!
De enige hond van wie ik dit verhaal zou geloven is zo'n SONY-hond, dit is zo eng braaf...
De enige hond van wie ik dit verhaal zou geloven is zo'n SONY-hond, dit is zo eng braaf...
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
ewhuitema
Het doet me denken aan het gedrag van zoon van 7 jaar, die verraadt zichzelf ook altijd!
Ja hoor...Stapper brengt de ontbijtkoek van de kleinzoons ook braaf bij me.Martine schreef:Mary, ik geloof je niet!![]()
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Wauw, wat een zoeteke! Of zou hij niet gesmaakt hebben? Onder het mom van 'daar lusten de honden geen brood van' (hup, over de schutting ermee)?
Onze Pheebs zou een oliebol snel opgegeten hebben denk ik. Ze vond het in ieder geval wel smakelijk ruiken, want ze heeft steeds bij Dana en mij in de keuken gezeten. Misschien valt er wel iets....
Onze Pheebs zou een oliebol snel opgegeten hebben denk ik. Ze vond het in ieder geval wel smakelijk ruiken, want ze heeft steeds bij Dana en mij in de keuken gezeten. Misschien valt er wel iets....
Ja Bickel vond oliebollen ook heerlijk ruiken ik denk dat die oliebol op gegeten had, Wiskie pikt heel soms een broodje van de afwas machine maar komt hem dat altijd laten zien en gaat er heel gek mee door de kamer rennen tot die hem op eet.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Renate
De onderzoeken van mijn moeder zijn net voor de feestdagen afgerond. Ze heeft gelukkig geen hartritme stoornissen, wat de kans op herhaling verminderd. Had mijn vader toch gelijk dat het te maken had met de stress rond oma. Mijn moeder was erg nerveus.
De cardioloog was erg tevreden, mijn moeder heeft heel veel geluk gehad. Ze mag ook, luisterent naar haar lichaam, de draad weer op gaan pakken zoals ze gewend is. Ze is nog erg moe, maar gaat vandaag weer beginnen met sporten. Mijn zus (werkloos) heeft zolang haar werk overgenomen, dus daar hoeft ze zich nog niet om te bekommeren.
De trombosedienst moet ze wel blijven bezoeken, want haar bloedstolling is niet goed. Waarschijnlijk zal ze hier de rest van haar leven medicijnen voor krijgen, maar niets staat haar in de weg om 100 te worden.
Gelukkig....
Romy mocht vorige week eindelijk
gaan logeren en straalde de hele dag van plezier. Dana mag vandaag een nachtje.
Ik heb nu nog een weekje vakantie en vanaf volgende week moet ik een maand of 3 keihard werken aan mijn opgelopen achterstand (minor vak) en afstudeerplan. Daarna heb ik alleen nog een eindstage.
De cardioloog was erg tevreden, mijn moeder heeft heel veel geluk gehad. Ze mag ook, luisterent naar haar lichaam, de draad weer op gaan pakken zoals ze gewend is. Ze is nog erg moe, maar gaat vandaag weer beginnen met sporten. Mijn zus (werkloos) heeft zolang haar werk overgenomen, dus daar hoeft ze zich nog niet om te bekommeren.
De trombosedienst moet ze wel blijven bezoeken, want haar bloedstolling is niet goed. Waarschijnlijk zal ze hier de rest van haar leven medicijnen voor krijgen, maar niets staat haar in de weg om 100 te worden.
Gelukkig....
Romy mocht vorige week eindelijk
Ik heb nu nog een weekje vakantie en vanaf volgende week moet ik een maand of 3 keihard werken aan mijn opgelopen achterstand (minor vak) en afstudeerplan. Daarna heb ik alleen nog een eindstage.
Fijn dat het goed lijkt te komen met je moeder.
En succes met je studie!
groet, Martine
En succes met je studie!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Gelukkig Renate dat het zoveel beter gaat met je moeder.
Nu nog even de laatste (extra zware) loodjes met je studie, maar dat lukt je ongetwijfeld.
Nu nog even de laatste (extra zware) loodjes met je studie, maar dat lukt je ongetwijfeld.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat een opluchting Renate.
En ook voor de meisjes.
Nog even er doorbijten..en straks hè hè....
een leuke baan..
En ook voor de meisjes.
Nog even er doorbijten..en straks hè hè....
een leuke baan..
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Goede berichten zo aan het begin van het nieuwe jaar.
Succes met de studie. Blijf wel een beetje op jezelf letten tussen de bedrijven door.
Succes met de studie. Blijf wel een beetje op jezelf letten tussen de bedrijven door.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Heerlijk dat je moeder zo goed is opgeknapt en zelfs de meisjes weer kan laten logeren.
Een mooi begin van het nieuwe jaar!
Kan jij ook met een geruster hart weer vol aan de bak.
Nog een poos flink doorbijten, maar het einde komt in zicht.
Succes
.
Een mooi begin van het nieuwe jaar!
Kan jij ook met een geruster hart weer vol aan de bak.
Nog een poos flink doorbijten, maar het einde komt in zicht.
Succes
Charlotte
Wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder.
Heerlijk dat de meisjes weer mogen logeren.
Nu jij nog een aantal maanden afzien, en dan eindelijk iets rustiger aan kunnen doen. Hoop dat er in de toekomst een leuke baan voor je is.
Heerlijk dat de meisjes weer mogen logeren.
Nu jij nog een aantal maanden afzien, en dan eindelijk iets rustiger aan kunnen doen. Hoop dat er in de toekomst een leuke baan voor je is.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Heeft jullie school in de fik gestaan, Maria?
Ik zag William gisteravond bij Hart van Nederland, met het verhaal dat hij op zoek was naar een vervangende lokatie om les te geven.
Ik zag William gisteravond bij Hart van Nederland, met het verhaal dat hij op zoek was naar een vervangende lokatie om les te geven.
Charlotte
Ja! Onder ons bestuur vallen 17 openbare scholen, die vallen onder de directie van 4 directeuren. Onze school is erg groot, verdeeld over 4 locaties. Daar is William directeur van. Plus nog van een Speciaal onderwijs school in Rijswijk en, sinds 31 december 2010, om 23.59 uur van deze afgefikte school. Dat is raar hoor: We werden om half 10 gebeld, dat de school, die hij 1,5 uur later zou moeten gaan besturen, in de fik stond. We hadden dus een raar oud en nieuw en een rare verjaardag, met steeds pers over de vloer. Gelukkig kennen alle 4 directeuren elkaar heel goed en zet iedereen er de schouders onder. Maar het geeft veel ellende, vooral voor de kinderen en leerkrachten. Het zijn allemaal kinderen, die wat kwetsbaar zijn en voor wie school heel belangrijk en veilig is.
De brandstichters mogen van mij best wel 2 jaar lang schoolgebouwen opknappen, kinderwc'tjes schoonmaken, grafiti verwijderen enz.!
De brandstichters mogen van mij best wel 2 jaar lang schoolgebouwen opknappen, kinderwc'tjes schoonmaken, grafiti verwijderen enz.!
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.