Kerst
Re: Kerst
De sneeuw die vorig jaar bij ons nog lag, was toen echte pap, aan het eind van de dag was het ook helemaal weg. Dit jaar is het echt winterwonderland.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
willemijn
het is bij ons wel wit maar van een pak sneeuw kan je niet spreken, let wel, zit ik ook niet op te wachten hoor.
Het is maar goed dat je het niet kan bestellen, want het is leuk voor de sneeuwpret maar dan heb je ook alles gezegt.
De overlast neemt meer de overhand en voor mensen die voor hun werk veel op de weg zitten is het niet echt geweldig.
En met het sobere strooibeleid hier en daar is het echt oppassen geblazen.
Mooi Witte kerst allemaal
Het is maar goed dat je het niet kan bestellen, want het is leuk voor de sneeuwpret maar dan heb je ook alles gezegt.
De overlast neemt meer de overhand en voor mensen die voor hun werk veel op de weg zitten is het niet echt geweldig.
En met het sobere strooibeleid hier en daar is het echt oppassen geblazen.
Mooi Witte kerst allemaal
In de winter profiteren wij ervan, dat we aan een doorgaande weg wonen. Het hele dorp glibbert, maar wij kunnen zo wegrijden. Onze straat wordt geveegd, geborsteld en gestrooid. Nu mijn werk wat dichter bij is, ben ik er ook met slecht weer binnen 10 a 15 minuten, voorbij dat punt loopt het pas vast. Naar mijn vorige werk, was is met barre weersomstandigheden soms 2 uur onderweg. Met goed weer 25 min.
groetjes, Karin
Vanmorgen vroeg was het hier echt adembenemend.
Alles wit..ook de lucht..in allerlei schakeringen...en midden in het witte landschap...één ree.
Poeh..ik wilde dat ik dat schilderen kon.
Alles wit..ook de lucht..in allerlei schakeringen...en midden in het witte landschap...één ree.
Poeh..ik wilde dat ik dat schilderen kon.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Volgens mij bedoelt Jeanette meer Rien Poortvliet...Mary schreef:Heyboer, Brood, volgens mij kan iedereen schilderen.
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Kerstwondertje....
Mijn schoonmoeder, dus de zus van Fredie, heeft een pesthekel aan smousjes (ja, dat bestaat dus ook).
En daar zat ze dan vanmiddag, met Suske op schoot en de glossy in haar handen.
groetjes, Karin
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Schitterend, het lijkt wel of ze echt aan het luisteren is. Leuke foto, zeker bijzonder dat ze zo maar bij je schoonmoeder op schoot mag zitten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Groetjes Jose en likjes van Wieske-Sammy op de Ruiver
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
-
Desi
Liep ik hier 2e kerstdag over de camperplaats, zeg een bewoner van een Belgische camper tegen mij: He hollandse smousjes! Blijkt dat bij hen in de camper een nederlands meisje te zitten die ook een smous thuis heeft: Babbet van de Netteringen, een smous zonder staart.
Helaas is deze camper alweer vertrokken.
Gisteren hebben Henk en ik geskied, vandaag een wandeldag. Jan Hein is met een grote groep camperaars aan het skieen. Die vermaakt zich super! Wie weet wil hij volgend jaar wel weer mee! (we dachten dat deze vakantie de laatste keer zou zijn dat hij mee ging).
De speelweide van Desi en Leentje (foto is naar Loes) is nu bezet met allemaal auto's van dagjesmensen. Ze kunnen nu 's morgens voor 10 uur en 's middags na 4.00 uur nog lekker vrij stoeien. Inmiddels zijn er nog meer honden. Dus dolle pret ook voor hen.
Gisteren hebben Henk en ik geskied, vandaag een wandeldag. Jan Hein is met een grote groep camperaars aan het skieen. Die vermaakt zich super! Wie weet wil hij volgend jaar wel weer mee! (we dachten dat deze vakantie de laatste keer zou zijn dat hij mee ging).
De speelweide van Desi en Leentje (foto is naar Loes) is nu bezet met allemaal auto's van dagjesmensen. Ze kunnen nu 's morgens voor 10 uur en 's middags na 4.00 uur nog lekker vrij stoeien. Inmiddels zijn er nog meer honden. Dus dolle pret ook voor hen.

Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.