Kerst
Re: Kerst
Nee hoor, zaterdag eten we (vandaag nog) bestelde sushi, dat vindt Gerrit zo lekker. En zondag wordt het hutspot. Had vanavond kerstviering op school en ben net weet thuis. Nu heb ik eindelijk echt vakantie
Twee weken genieten! En lekker weinig doen....
Twee weken genieten! En lekker weinig doen....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Geniet van je vakantie Karin.
Mmmm sushi, heerlijk ! Heb er ook over gedacht voor de 1e dag samen, maar Bert is een soort veelvraat, dus het wordt waarschijnlijk wel vis, maar dan als Chinese fondue, dan heb ik voornamelijk het kleinere fijnere spul en groente en Bert flink wat vis
Mmmm sushi, heerlijk ! Heb er ook over gedacht voor de 1e dag samen, maar Bert is een soort veelvraat, dus het wordt waarschijnlijk wel vis, maar dan als Chinese fondue, dan heb ik voornamelijk het kleinere fijnere spul en groente en Bert flink wat vis
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Karin ook vakantie, is wel kort op de kerstdagen als je nog boodschappen moet doen. Voordeel is wel dat je na nieuwjaar nog een week vrij bent. Hier moeten ze op 3 januari weer naar school en aan het werk. Die sushi lijkt me heerlijk.
Hier stond ook een straffe wind, vond het ijskoud vandaag. Niets aan.
Ik heb alle boodschappen in huis.
Morgenavond naar een zus van Pim, als het weer het toelaat, anders gewoon thuis.
1-ste kerstdag zijn we met zijn elven. Heb dus nog wel wat te doen aan de voorbereiding. De menukaarten heb ik vandaag gemaakt. Het menu op de PC gezet en uitgeprint. Had nog kerstkaarten over, dus heb daar de menu's ingeplakt. Het zijn allemaal verschillende zelfgemaakte kaarten.
2-de dag naar Pim zijn jongste zus, zijn we met zijn negenen. We nemen allemaal iets mee.
Ik wens iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen.
:hboom: :hboom: :hboom: :hboom: :hboom: :krans: :hboom: :hboom: :hboom: :hboom: :hboom:
Hier stond ook een straffe wind, vond het ijskoud vandaag. Niets aan.
Ik heb alle boodschappen in huis.
Morgenavond naar een zus van Pim, als het weer het toelaat, anders gewoon thuis.
1-ste kerstdag zijn we met zijn elven. Heb dus nog wel wat te doen aan de voorbereiding. De menukaarten heb ik vandaag gemaakt. Het menu op de PC gezet en uitgeprint. Had nog kerstkaarten over, dus heb daar de menu's ingeplakt. Het zijn allemaal verschillende zelfgemaakte kaarten.
2-de dag naar Pim zijn jongste zus, zijn we met zijn negenen. We nemen allemaal iets mee.
Ik wens iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen.
:hboom: :hboom: :hboom: :hboom: :hboom: :krans: :hboom: :hboom: :hboom: :hboom: :hboom:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
In Schiedam geen stress om eten . Dat is bijna allemaal in huis.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Ik ben bijna klaar met de inkopen morgenmiddag de laatste dingentjes nog en eventjes langs me moeder..
Eerste kerstdag zijn we met zijn drieeen thuis en tweede kerstdag komt Judith middags uit haar werk alleen hier naar toe en blijft slapen haar vriend moet werken, dus rustige dagen ik krijg as dinsdag Bert zijn zus en moeder voor een dagje hier en blijven eten.
:hboom: :kerstb1:
Eerste kerstdag zijn we met zijn drieeen thuis en tweede kerstdag komt Judith middags uit haar werk alleen hier naar toe en blijft slapen haar vriend moet werken, dus rustige dagen ik krijg as dinsdag Bert zijn zus en moeder voor een dagje hier en blijven eten.
:hboom: :kerstb1:

Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
ewhuitema
Vandaag alle inkopen doen (geen tijd gehad eerder) opruimen, schoonmaken, hier en daar extra borden verzamelen, beginnen met eerste gerechten, want 2de kerstdag zitten we hier met 14 man. (hoef niet alles zelf klaar te maken hoor)
We hebben dan een Italiaans vegetarisch buffet. Denk dat we morgen maar wat bij de chinees halen...
Prettige feestdagen allemaal!
We hebben dan een Italiaans vegetarisch buffet. Denk dat we morgen maar wat bij de chinees halen...
Prettige feestdagen allemaal!
Klinkt allemaal heel lekker wat jullie op tafel toveren.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Huis schoon
, boodschappen had ik gisteren al af.
Vanavond gezellig samen tafelen met een bieflapje, morgen eten bij mijn zus en overmorgen gourmet.
Peter is net, die moest vanochtend nog op pad, maar is nu ook vrij.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Huis schoon
Vanavond gezellig samen tafelen met een bieflapje, morgen eten bij mijn zus en overmorgen gourmet.
Peter is net, die moest vanochtend nog op pad, maar is nu ook vrij.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Het verse spul (incl sushi!) is ook binnen . Kostte even moeite omdat Bert alle parkeerplekken voorbijrijdt omdat hij ze niet geschikt vindt
en zo terug naar huis wilde rijden. Jaaa, daaaag..... Toen het te gek werd in de winkel zijn we gaan afrekenen en heb ik nog even alleen de paar andere inkopen gedaan zoals een aardigheidje voor mijn nicht/vriendin.
Het kerstweekend kan beginnen.
Het kerstweekend kan beginnen.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Hier is het helaas totaal niet gelukt terwijl ik er juist zo'n succes van wilde maken dit keer; ik lig nog steeds in bed en beneden is het helaas niet zo netjes... De tulband probeer ik zo te maken en straks gaan we naar mijn ouders waar we met de hele familie kerstavond en kerstontbijt vieren. Ik denk niet dat ik er zelf veel bij zal zijn (wil babyneefje niet aansteken); heb daar gelukkig ook een bed. Morgenavond komen mijn ouders gourmetten bij ons thuis.
Het eten is in huis, maar ik zit nog op alle cadeau's te wachten die allemaal gisteren bezorgd zouden worden.
Ik wens iedereen heel fijne feestdagen!
Het eten is in huis, maar ik zit nog op alle cadeau's te wachten die allemaal gisteren bezorgd zouden worden.
Ik wens iedereen heel fijne feestdagen!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Beterschap en ik zal
dat alles vandaag binnen komt 
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
ewhuitema
ach balen Martine! Nog niks opgeknapt?
Jeannet, het kookboek wat wij veel gebruiken: Feestmenu's , verrukkelijk en vegetarisch. Iris reeks, ISBN 90-71062-12-0
Verder wat uit allerhandes, van internet, zelf bedacht enz.
Eerst twee soorten soep, dan gevulde champinons en bladerdeeg met geitenkaas, dan 2 salades, 2 soorten lasagne, risotto, olijven, stokbrood enz.
ijs met vruchten na.
Jeannet, het kookboek wat wij veel gebruiken: Feestmenu's , verrukkelijk en vegetarisch. Iris reeks, ISBN 90-71062-12-0
Verder wat uit allerhandes, van internet, zelf bedacht enz.
Eerst twee soorten soep, dan gevulde champinons en bladerdeeg met geitenkaas, dan 2 salades, 2 soorten lasagne, risotto, olijven, stokbrood enz.
ijs met vruchten na.
Ziet er heerlijk uit Elske.
Jammer Martine dat je nog niet bent opgeknapt.
Hoop dat de kadootjes vandaag binnen komen, niks aan zo te stressen terwijl je op bed ligt. Je had je de kerstdagen heel anders voorgesteld. Beterschap.
Jammer Martine dat je nog niet bent opgeknapt.
Hoop dat de kadootjes vandaag binnen komen, niks aan zo te stressen terwijl je op bed ligt. Je had je de kerstdagen heel anders voorgesteld. Beterschap.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Op 2 cadeau's na, is dan toch alles binnen. Maar het fijnste van alles is toch wel dat m'n nieuwe sapcentrifuge vandaag is afgeleverd!
Direct 6 sinaasappels, 6 appels en 3 kiwi's erdoorheen gejast en deze vitamine-C bom opgedronken. De cadeau's zijn ingepakt, de tulband staat af te koelen en we gaan nu!
Geniet ervan!
Geniet ervan!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Het lijkt een leuk boekje !!
Helaas niet in de bieb..dus ik heb even een paar anderen besteld.
Dat klinkt al een stuk beter Martine.
Laat maar een beetje over je heen komen al die drukte.
Veel plezier allemaal!
Helaas niet in de bieb..dus ik heb even een paar anderen besteld.
Dat klinkt al een stuk beter Martine.
Laat maar een beetje over je heen komen al die drukte.
Veel plezier allemaal!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14