De pups van Lisa en Dop
-
Renate
Leuk he, die achtergrond bij het gastenboek. Ik zal hem geregeld wisselen. Op die foto zie je van links naar rechts Jules, Juultje en Bartje (gggrrr: Gecastreerd!) Op de foto's op de website bij pagina FOKKEN, is de onderste foto Fija (van Loes. De pups daarboven zijn de pups van Jip, onderaan, die dikke donkere is Jules. De foto bovenaan van links naar rechts: Juultje, Stapper, Vasco en Yeti. De pups op de foto rechtsonder heeft iedereen waarschijnlijk wel herkend: Dat zijn de pups van Lisa.
Over het garnituur van Stapper en Jules: Riek Barkman promoot dit soort garnituur. Volgens haar zijn er teveel smouzen met te overvloedig garnituur. Als je naar oude foto's kijkt, waarop een ideale smous, zoals Binkie uit 1934, zie je dat het garnituur niet zo lang mag zijn, uitstekend en hard is, dus niet slap. De ogen moeten zichtbaar zijn. De bakkebaarden zijn niet te lang. We zijn met ons allen een beetje gewend geraakt aan veel garnituur. Riek vindt dat dan ook een puntje vam aandacht, net als Fredie.
Een pup van 7 weken, mag, idealiter, nog niet volop garnituur hebben, Er moeten net wat stekels doorheen beginnen te groeien. Als je tegen het licht inkijkt, zie je dat goed. Dan zie je ook, dat het snuitje niet glad is. Dus prachtig garnituur, die twee broertjes!
Over het garnituur van Stapper en Jules: Riek Barkman promoot dit soort garnituur. Volgens haar zijn er teveel smouzen met te overvloedig garnituur. Als je naar oude foto's kijkt, waarop een ideale smous, zoals Binkie uit 1934, zie je dat het garnituur niet zo lang mag zijn, uitstekend en hard is, dus niet slap. De ogen moeten zichtbaar zijn. De bakkebaarden zijn niet te lang. We zijn met ons allen een beetje gewend geraakt aan veel garnituur. Riek vindt dat dan ook een puntje vam aandacht, net als Fredie.
Een pup van 7 weken, mag, idealiter, nog niet volop garnituur hebben, Er moeten net wat stekels doorheen beginnen te groeien. Als je tegen het licht inkijkt, zie je dat goed. Dan zie je ook, dat het snuitje niet glad is. Dus prachtig garnituur, die twee broertjes!
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Mevr. Barkman was ook best weg van Stapper

Laatst gewijzigd door Jeanette op 11 dec 2007, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
En hij is ook nog zo vrij en vrolijk!
Ach....ex-verloofde....
Maar Vera houdt erover op. Hopelijk vindt hij een andere lieve, mooie vrouw!
Ach....ex-verloofde....
Maar Vera houdt erover op. Hopelijk vindt hij een andere lieve, mooie vrouw!
Laatst gewijzigd door Ariënne op 11 dec 2007, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Maria de site is inderdaad erg mooi geworden, maar eerlijk gezegd vond ik hem voorheen ook al erg leuk.
Wat fijn dat Stapper en Jules zo'n harde vacht hebben, dat heeft Lisa niet. En ik vrees dat de pups ook niet zo'n harde vacht zullen krijgen want Dop heeft ook al niet zo'n harde vacht. Maar het zijn wel snoepies hoor.
Gewichtjes vandaag.
Blauw---578
Rood----601
Groen---649
Ecru-----511
Groetjes, Erna.
Wat fijn dat Stapper en Jules zo'n harde vacht hebben, dat heeft Lisa niet. En ik vrees dat de pups ook niet zo'n harde vacht zullen krijgen want Dop heeft ook al niet zo'n harde vacht. Maar het zijn wel snoepies hoor.
Gewichtjes vandaag.
Blauw---578
Rood----601
Groen---649
Ecru-----511
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het is een prachtig stel Erna! Ik heb de foto van Lisa met muts als achtergrond op de laptop.Erna schreef:Maria de site is inderdaad erg mooi geworden, maar eerlijk gezegd vond ik hem voorheen ook al erg leuk.
Gewichtjes vandaag.
Blauw---578
Rood----601
Groen---649
Ecru-----511
Groetjes, Erna.

Fijn dat Vera het allemaal weer achter de rug heeft, de hechtingen zijn er zo uitgehaald, dat stelt niet voor.
Ik vind de foto van Lisa met haar kerstmuts ook erg leuk. Dat gekke beest laat zich van alles op haar kop zetten als het zo uitkomt.
Het jaar daarvoor had ze een gewei op en ik heb haar ook al met handjes op haar kop gefotograveerd in een voetbalperiode.
Maar verder dan dat ga ik niet hoor, ik zag bij het tuincentrum kerstpakken liggen voor honden.
dat moet je een hond niet aan willen trekken.
Groetjes, Erna.
Ik vind de foto van Lisa met haar kerstmuts ook erg leuk. Dat gekke beest laat zich van alles op haar kop zetten als het zo uitkomt.
Het jaar daarvoor had ze een gewei op en ik heb haar ook al met handjes op haar kop gefotograveerd in een voetbalperiode.
Maar verder dan dat ga ik niet hoor, ik zag bij het tuincentrum kerstpakken liggen voor honden.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, gewoon lekker doorlopen.
Die hondenkleding komt er trouwens steeds meer in. Het tuincentrum bij ons heeft een hele grote afdeling voor dieren, daar zag ik laatst ook al jassen voor honden in een rek hangen. Voor een Chinese Naakthond waarschijnlijk wel prettig.
Groetjes, Erna.
Die hondenkleding komt er trouwens steeds meer in. Het tuincentrum bij ons heeft een hele grote afdeling voor dieren, daar zag ik laatst ook al jassen voor honden in een rek hangen. Voor een Chinese Naakthond waarschijnlijk wel prettig.
Groetjes, Erna.
-
Joke
Maria, ik vind het altijd weer leuk zoveel informatie over het terugfokken,ook zo bijzonder dat echt alle hondjes herkent worden,zelfs nog jaren later, als pup.Maria schreef:Leuk he, die achtergrond bij het gastenboek. Ik zal hem geregeld wisselen. Op die foto zie je van links naar rechts Jules, Juultje en Bartje (gggrrr: Gecastreerd!) Op de foto's op de website bij pagina FOKKEN, is de onderste foto Fija (van Loes. De pups daarboven zijn de pups van Jip, onderaan, die dikke donkere is Jules. De foto bovenaan van links naar rechts: Juultje, Stapper, Vasco en Yeti. De pups op de foto rechtsonder heeft iedereen waarschijnlijk wel herkend: Dat zijn de pups van Lisa.
Dat zegt veel over de betrokkenheid bij de Smousjes!
Joke
Ha Erna,
Zijn er al vluggertjes met open oogjes? Is ook zo leuk, die wazig blauwvliezige oogjes, die ook dan (dacht ik) nog niks kunnen zien
Groetjes, Loes
Zijn er al vluggertjes met open oogjes? Is ook zo leuk, die wazig blauwvliezige oogjes, die ook dan (dacht ik) nog niks kunnen zien
Groetjes, Loes
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004