Klets-topic
Re: Klets-topic
Gatsie Renate dat klink echt eng zeg maar goed dat je niet open hebt gedaan hoor.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
ewhuitema
Een melding bij de politie, de kans is groot dat ze er niks mee doen ja.
Maar het kan ook zijn dat jou tip helpt om mensen op het spoor te komen waar ze naar op zoek zijn, je weet het niet. Kwaad kan het nooit en volgens mij mag zoiets gewoon telofonisch. Zou het wel doen.
Maar het kan ook zijn dat jou tip helpt om mensen op het spoor te komen waar ze naar op zoek zijn, je weet het niet. Kwaad kan het nooit en volgens mij mag zoiets gewoon telofonisch. Zou het wel doen.
Of zelfs per internet?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Wat goed dat je de deur niet zomaar geopend hebt. Je hoort zulke enge dingen tegenwordig. Mensen die overvallen worden in het eigen huis...
Ik denk dat je dit voorval zeker moet melden bij de politie. Ik heb hier ooit een raar telefoontje gekregen. Een meneer die zicg uitgaf voor iemand van de tv probeerde mijn giro nummer te bemachtigen. Achteraf was ik niet de enige en heeft er een waarschuwing gestaan in het Stadsblad.
Ik denk dat je dit voorval zeker moet melden bij de politie. Ik heb hier ooit een raar telefoontje gekregen. Een meneer die zicg uitgaf voor iemand van de tv probeerde mijn giro nummer te bemachtigen. Achteraf was ik niet de enige en heeft er een waarschuwing gestaan in het Stadsblad.
Hieke Frouckje van de Liefelijke 15-11-2002
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
Frouckje Babbe-Bo van de Liefelijke x Sam
Jutte van Hieke 26-4-2005
Hieke Frouckje van de Liefelijke x Abe Mozes van het Hollands Koetsiertje
-
sammydesmous
Eng hoor, waarom melden ze dat je niet meer op de bank zit maar de laptop er wel staat. Kwamen ze daarvoor? Ik zou toch echt de politie als nog inlichten. Misschien zijn er wel meer meldingen van gemaakt. Trek de gordijnen of wat dan ook maar voortaan helemaal dicht.
Groetjes
Jos'e en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Groetjes
Jos'e en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
-
Renate
Tuurlijk. Ik denk ook niet dat ze nog terugkomen ofzo.
Gelukkig ben ik niet zo angstig van aard. Ik ben nu wel wat voorzichtiger, maar ook dat zal nog wel slijten.
Een vriendin van ons werkt bij de meldkamer van de politie en zei dat je ook bij een verdachte situatie als deze 112 kan bellen.
Mij verbaasde dat, want ik dacht dat 112 voor levensbedreigende situaties was. Maar deze vreindin zei dat ze 112 nog voor 'veel minder' gebeld wordt.
Dus mochten jullie ooit een verdachte situatie zien, graag 112 bellen.
Het schrikt criminelen af als ze merken dat een wijk/buurt oplettend is.
Van de situatie zoals ik meemaakte zijn er geen gevallen in Helmodn gemeld. Wel veel in Eindhoven. Maar ja, die hebben ook de naam meest-criminele-stad van Nederland hoog te houden.
Daar is vorige week nog een gehandicapte, oude mevrouw uit haar rolstoel gegooid voor een paar tientjes. Daders: een meisje en een jongen van 9 en 10 jaar oud

Gelukkig ben ik niet zo angstig van aard. Ik ben nu wel wat voorzichtiger, maar ook dat zal nog wel slijten.
Een vriendin van ons werkt bij de meldkamer van de politie en zei dat je ook bij een verdachte situatie als deze 112 kan bellen.
Mij verbaasde dat, want ik dacht dat 112 voor levensbedreigende situaties was. Maar deze vreindin zei dat ze 112 nog voor 'veel minder' gebeld wordt.
Dus mochten jullie ooit een verdachte situatie zien, graag 112 bellen.
Het schrikt criminelen af als ze merken dat een wijk/buurt oplettend is.
Van de situatie zoals ik meemaakte zijn er geen gevallen in Helmodn gemeld. Wel veel in Eindhoven. Maar ja, die hebben ook de naam meest-criminele-stad van Nederland hoog te houden.
Daar is vorige week nog een gehandicapte, oude mevrouw uit haar rolstoel gegooid voor een paar tientjes. Daders: een meisje en een jongen van 9 en 10 jaar oud
Nou Renate, wat een akelige situatie die avond
.
Ik zou er altijd melding van maken bij de politie.
Van bekenden hoef je niet te verwachten dat die zo laat, zonder aankondiging voor je deur staan. Die mannen waren vast op iets uit....
Ik zou er altijd melding van maken bij de politie.
Van bekenden hoef je niet te verwachten dat die zo laat, zonder aankondiging voor je deur staan. Die mannen waren vast op iets uit....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zelf ben ik zo,van trek die deur maar open als er gebeld wordt
hartstikke fout natuurlijk.
Nu kwam Wim van de week 's avonds thuis en zei dat er een vent bij mensen binnen stond te kijken en verder niks,nog een x gekeken maar hij was weg.Staat er in de krant dat er in Oostendorp(de wijk waar wij wonen) een man aktief is die met zijn "potlood" staat te spelen,daar waar de gordijnen open zijn.Blijkt dat toch die vent te zijn die Wim gezien heeft.Helaas konden we de politie niet helpen,toch niet goed op uiterlijkheden gelet.
Maar het is hier 's avonds nu erg druk op straat
Nu kwam Wim van de week 's avonds thuis en zei dat er een vent bij mensen binnen stond te kijken en verder niks,nog een x gekeken maar hij was weg.Staat er in de krant dat er in Oostendorp(de wijk waar wij wonen) een man aktief is die met zijn "potlood" staat te spelen,daar waar de gordijnen open zijn.Blijkt dat toch die vent te zijn die Wim gezien heeft.Helaas konden we de politie niet helpen,toch niet goed op uiterlijkheden gelet.
Maar het is hier 's avonds nu erg druk op straat

-
Renate
Net Martijn naar het ziekenhuis gebracht voor zijn ooroperatie.
Spannend hoor! Ben er niet helemaal gerust op...

Spannend hoor! Ben er niet helemaal gerust op...
Sterkte Renate ik zal duimen op de goede afloop, wat gaan ze precies doen dan.? 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Ach, sterkte voor jullie Renate.
Had hij al niet eens zo'n operatie gehad?
Wanneer weet je meer?
Had hij al niet eens zo'n operatie gehad?
Wanneer weet je meer?

Oh, niet leuk.
Wat mankeert zijn oor?
Sterkte.
Wat mankeert zijn oor?
Sterkte.
Charlotte
Jakkes....wat gaan ze precies doen? 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Renate
Martijn heeft al zeker een jaar een doorlopende oorontsteking en daardoor is een gat in het trommelvlies ontstaan. Op de koop toe nog slechthorend ook dus.
De gaan nu van bindvlies achter zijn oor een nieuw trommelvlies maken. Heel kunstig.
Er zitten alleen best veel risico's aan deze operatie, waaronder gezichtsverlamming, tijdelijke of permanente smaak- en/of geur verlies en oorsuizen. Dit komt doordat al deze zenuwen achter het oor lopen, heb ik me laten vertellen.
De ontstekingen waren niet meer onder controle te krijgen met antibiotica en de kans dat de ontsteking naar binnen op vitale organen (met name de hersenen) zou slaan was te groot geworden.
Martijn is er zelf heel rustig onder. Die mag graag genieten van de aandacht en verwennerij.
Hij is nogal ijdel en maakt zich het meeste zorgen om zijn uiterlijk. Hij heeft een muts ingepakt om over de tul(ver)band te trekken, die hij denkt te krijgen. Zo grappig.
Martijn draagt veel mutsen in de winter. Dat is 'cool'. Dus ik neem vanmiddag een dikke zwarte stift mee. Mocht hij een tulband hebben, schrijf ik er groot G-Star Raw op. Dat is zijn favoriete kledingmerk.
Maar eerst wachten op een telefoontje uit het ziekenhuis. Hij zou toch al klaar moeten zijn.....
De gaan nu van bindvlies achter zijn oor een nieuw trommelvlies maken. Heel kunstig.
Er zitten alleen best veel risico's aan deze operatie, waaronder gezichtsverlamming, tijdelijke of permanente smaak- en/of geur verlies en oorsuizen. Dit komt doordat al deze zenuwen achter het oor lopen, heb ik me laten vertellen.
De ontstekingen waren niet meer onder controle te krijgen met antibiotica en de kans dat de ontsteking naar binnen op vitale organen (met name de hersenen) zou slaan was te groot geworden.
Martijn is er zelf heel rustig onder. Die mag graag genieten van de aandacht en verwennerij.
Hij is nogal ijdel en maakt zich het meeste zorgen om zijn uiterlijk. Hij heeft een muts ingepakt om over de tul(ver)band te trekken, die hij denkt te krijgen. Zo grappig.
Martijn draagt veel mutsen in de winter. Dat is 'cool'. Dus ik neem vanmiddag een dikke zwarte stift mee. Mocht hij een tulband hebben, schrijf ik er groot G-Star Raw op. Dat is zijn favoriete kledingmerk.
Maar eerst wachten op een telefoontje uit het ziekenhuis. Hij zou toch al klaar moeten zijn.....
-
ewhuitema
Spannend hoor! Hopen dat alles goed is gegaan. Erg lastig, zo'n chronische oorontsteking. Sterkte!
-
sammydesmous
Brr. klinkt naar zo'n operatie. Er maar vanuit gaan dat alles goed gaat is het beste wat je kan doen. En voor je het weet zit hij met zijn nieuwe G-Star Raw muts weer thuis op de bank. Sterkte in ieder geval voor Martijn.
Groetjes Jose en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Groetjes Jose en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei