het koment wiekend huttentocht 2010
http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=69
klik op huttentocht en bekijk de route.
dit stond in de mail van diegene die dit regeld:
Start
Zaterdagochtend vertrekken we om 10.00u vanaf station Arnhem
Route
De route staat op de website. Er zijn 30-35 deelnemers, altijd gezellig zoveel mensen. Je begrijpt dat we natuurlijk nooit als groep in z'n geheel kunnen fietsen, vanzelf zullen kleinere groepjes worden gevormd: een appeltaartengroep, een terrassengroep en een minder snelle groep. Als iemand een groepje wil leiden, mail me dat even.
Het is raadzaam om voor de zekerheid zelf de route bij je te hebben, dan mag je de rest gewoon kwijtraken en dan kom je toch nog op de camping.
Hutten
Er zijn 18 deelnemers in 4 hutten. Kookstel is aanwezig. Meenemen: slaapzak, kussensloop (of t-shirt), een pannetje, een bord en een mok..
Tenten
Tot nu toe hebben zich 14 deelnemers met tent gemeld. Voor het koken kan je aansluiten bij de hutten, neem geen brander en brandstof mee.
Kamperen is iets goedkoper dan een hut, dat reken ik zaterdag met jullie af.
Eten
Voor ontbijt en lunch zirg je zelf. Onderweg zijn stops mogelijk o.a. dag 1 in Doesburg, Ruurlo en dag 2 Vorden, Bronkhorst (zonder c).
Ik heb voor zaterdagavond geen restaurant gereserveerd. Het enige restaurant in Haarlo is deze zaterdag al volledig bezet, in Borculo zijn wel volop mogelijkheden, 5km van de camping. Je kan zaterdag nog beslissen of je daar gaat eten.
hut 2: Nel, Marcel, Anne, Peter, Marlous (hut),
nou dit word weer een kai van een gezellig wiekend he heb er ontzettent veel zin aan
gr marcel