(Temp: 38,2)
Ontzwangeren.
Re: Ontzwangeren.
Hondenweer, zeg dat wel, geen aardigheid aan.
Mag Vera ook mee naar boven, wel knus met zijn allen op bed.
Reageert Roosje nu anders op knuffels dan voorheen?
Beterschap voor Roosje, dat ze maar snel weer rond zal rennen in het bos.
Mag Vera ook mee naar boven, wel knus met zijn allen op bed.
Reageert Roosje nu anders op knuffels dan voorheen?
Beterschap voor Roosje, dat ze maar snel weer rond zal rennen in het bos.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, Vera mag ook mee.
Ik vond toch wel dat Roosje extra belangstelling had voor dit knuffeltje. Meer dan normaal.
Morgen zijn we weer een dag verder en op de goede weg, hoop ik.
Ik vond toch wel dat Roosje extra belangstelling had voor dit knuffeltje. Meer dan normaal.
Morgen zijn we weer een dag verder en op de goede weg, hoop ik.

Wat lief Ariënne, dat koppie van Roosje. Knuffel doet haar goed. Misschien heeft ze dat even nodig, afbouwen komt later wel weer.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Een gezellige nacht gewenst! 
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Geen wolfje gespeeld? Temperatuur wat lager? Overigens is 38+ niet echt ongewoon voor een hond.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Deuren op en kier en het duurde niet lang of poes Sofietje kwam samen met Roosje naar boven. Roosje heeft heerlijk bij me gelegen en lijkt wat fitter. Ik heb zelf slecht geslapen, maar dat geeft niet.
Vooral na het korte stukje wandelen is ze bibberig. Ik zal haar voorlopig niet laten stofzuigen en zwaar laten tillen. :wink2:
Roosje haar temperatuur is normaal lager. Ze was echt te warm voor haar doen.
Vooral na het korte stukje wandelen is ze bibberig. Ik zal haar voorlopig niet laten stofzuigen en zwaar laten tillen. :wink2:
Roosje haar temperatuur is normaal lager. Ze was echt te warm voor haar doen.

Fijn dat Roosje lekker heeft geslapen...
Kon Bert er nog bij? Of heeft hij toch maar voor de mand gekozen?
Ze heeft duidelijk last van de wandelingen.
Flut weer ook nog natuurlijk.
We vonden haar ook warmer hoor Loes.
Warmere oortjes en buikje.
Heel lieve foto Ariënne.
Kon Bert er nog bij? Of heeft hij toch maar voor de mand gekozen?
Ze heeft duidelijk last van de wandelingen.
Flut weer ook nog natuurlijk.
We vonden haar ook warmer hoor Loes.
Warmere oortjes en buikje.
Heel lieve foto Ariënne.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Eveline
Een wandelingetje maken kost ook energie, vandaar ook misschien het bibberen en warmer aanvoelen. Het lijfje moet dan gewoon harder werken. Met Pip gingen we de eerste week bij het boompje aan het einde van de oprit, toen naar een perkje 20 meter verderop en pas toen ze wat soepeler ging lopen en geen verhoging meer had of bibberde een klein blokje om. Het heeft echt soms even tijd nodig...geef haar maar een dikke knuffel van ons en Pip stuurt een likje!
Groetjes, Eveline
Groetjes, Eveline
Dank je wel, Eveline.
De ene castratie/sterilisatie of de andere maakt wel verschil, heb ik wel in de gaten (Beppie, Vera, Roosje). Een klein stukje wandelen kost inderdaad al veel energie. We doen mooi heel rustig aan.
Wat sneu toen toch ook voor zo'n jong hondje als Pip.
Gelukkig komen ze er wel weer bovenop.
De ene castratie/sterilisatie of de andere maakt wel verschil, heb ik wel in de gaten (Beppie, Vera, Roosje). Een klein stukje wandelen kost inderdaad al veel energie. We doen mooi heel rustig aan.
Wat sneu toen toch ook voor zo'n jong hondje als Pip.
Gelukkig komen ze er wel weer bovenop.

Het "ziek" zijn na een keizersnee/sterilisatie zou dat te maken kunnen hebben met een dode pup in de buik en dan kijk ik naar Missy,wel een puppy mee naar huis maar heeft toch ook 4 dagen een dode pup bij zich gehad.

4 dagen, Rini.... Ach, wat jammer toch ook.
Het zal wel verschillend zijn, denk ik. Misschien dat de pup in de vliezen eerst nog een soort van ingekapseld zit? Ik weet het niet.
Ik weet wel dat als we niks gedaan hadden Roosje er zeker ziek van geworden zou zijn en er onderdoor zou zijn gegaan. Daarom kreeg en krijgt ze nog antibiotica.
Het zal wel verschillend zijn, denk ik. Misschien dat de pup in de vliezen eerst nog een soort van ingekapseld zit? Ik weet het niet.
Ik weet wel dat als we niks gedaan hadden Roosje er zeker ziek van geworden zou zijn en er onderdoor zou zijn gegaan. Daarom kreeg en krijgt ze nog antibiotica.

Ik heb het van jullie nog eens na zitten lezen, Rini. Dat was allemaal niet niks. Ik kan me voorstellen dat je dat niet meer vergeet. Gelukkig heeft Sjakie het gered.

Het is bij Roosje natuurlijk ook niet een gewone geplande castratie.
Haar hele systeem is goed door elkaar geschud.
Wie weet of haar lichaam al reageerde op de pup.
Hoe lang krijgt ze nog antibiotica Ariënne?
Haar hele systeem is goed door elkaar geschud.
Wie weet of haar lichaam al reageerde op de pup.
Hoe lang krijgt ze nog antibiotica Ariënne?
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
De dag van de "dode pup" echo was op 20 oktober dus kwam het met Roosje dubbel aan
Maar vandaag is dat ventje 2 jaar geworden
Maar vandaag is dat ventje 2 jaar geworden

Hoe ging het vandaag? Het misgelopen slaapje nog ingehaald overdag?
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik heb vanmorgen op de bank nog een slaapje ingehaald, maar ga zo lekker op tijd weer met de harige types naar bed. :wink2:
Het gaat met Roosje wel wat beter. Ze kan regelmatig even piepend aandacht vragen. Ik probeer het niet meteen te belonen met aandacht. Ze is nu wel erg op mij gericht.
Temperatuur was aan het begin van de avond 37,3 dus dat is een duidelijke verbetering in Roosje haar geval. Ze is wat minder aan het bibberen. Ik wandel minimale stukjes met haar.
Het gaat met Roosje wel wat beter. Ze kan regelmatig even piepend aandacht vragen. Ik probeer het niet meteen te belonen met aandacht. Ze is nu wel erg op mij gericht.
Temperatuur was aan het begin van de avond 37,3 dus dat is een duidelijke verbetering in Roosje haar geval. Ze is wat minder aan het bibberen. Ik wandel minimale stukjes met haar.