Roosje Katoen X Sjaakie-Boaike (Deel 2)
Re: Roosje Katoen X Sjaakie-Boaike (Deel 2)

Was er nog wat te voelen aan het buikje Ariënne??
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ja zeker wel, Jeanette, maar ze zijn wat rustig vanavond. Ik let er nu meer op, moet ik ook weer niet te veel doen natuurlijk.

-
sammydesmous
Nee daarom moet ze nu even de pups op eigen kracht op de wereld gaan zetten. Want een keizersnee schrikt zo af.
Groetjes
José en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Groetjes
José en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
-
sammydesmous
Misschien letten we met z'n allen teveel op haar en voelt ze zich bekeken. Als we even niet opletten legt ze misschien ook een pup achter het gordijn.
Groetjes
José en lijkes van Wieske op de ruiver - Sammy de smous
Groetjes
José en lijkes van Wieske op de ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
We zullen kijken wat de nacht ons brengen zal... Welterusten!

-
sammydesmous
Slaap ze. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
-
ewhuitema
Ach jammer, weer niks! Sterkte maar weer vandaag.
Dat dacht ik nou ook... ik ga gauw even werken en gluur daar af en toe nog wel even, maar vanaf vanmiddag ben ik vrij!!
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Jammer. Maar vandaag komt aan het lange wachten een einde en heeft Roosje haar pups. Sterkte Ariënne. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
sammydesmous
Sterkte vandaag
Hier vandaan ook sterkte vandaag zet hem op Roosje :hug: 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Desi
Ariënne en Jeanette,
Vandaag komen de pups. Als het toch een keizersne wordt, blijf ook dan bij Roosje. Het is enig om een pup in je eigen handen warm te houden totdat ze moeder mogen zijn. Bij Desi hadden ze de nageboorte bewaard in een plastic zakje, warm opgeborgen en deze later toen moeders wakker werd weer over de lekkere warme pups gewreven. Mijn DA had daar een goede ervaring mee. De hegting tussen moeder en pups gaat dan vlotter zei hij. Dat klopt want het eerste wat Desi deed toen ze ontwaakte was de moederkoek opsmullen en de pups schoonmaken, zodat ze lekker bij haar konden drinken.
Heel veel sterkte vandaag, Vergeet het fototoestel bij de DA niet!
Vandaag komen de pups. Als het toch een keizersne wordt, blijf ook dan bij Roosje. Het is enig om een pup in je eigen handen warm te houden totdat ze moeder mogen zijn. Bij Desi hadden ze de nageboorte bewaard in een plastic zakje, warm opgeborgen en deze later toen moeders wakker werd weer over de lekkere warme pups gewreven. Mijn DA had daar een goede ervaring mee. De hegting tussen moeder en pups gaat dan vlotter zei hij. Dat klopt want het eerste wat Desi deed toen ze ontwaakte was de moederkoek opsmullen en de pups schoonmaken, zodat ze lekker bij haar konden drinken.
Heel veel sterkte vandaag, Vergeet het fototoestel bij de DA niet!
Dank je wel, Anja, goeie tips.
We gaan om 10.30 uur (is nu vooruit geschoven) naar de DA toe voor de keizersnee. Ik vertrouw het niet helemaal: ik vind de pups te rustig. Roosje is wel in orde, alleen haar temp gaat nu iets omhoog naar 37.8 . Gewicht is de laatste dagen gelijk gebleven. Ze is in totaal 1,6 kg aangekomen.
Kan indalen nog een bepaald merkbaar effect hebben op de pups? Bij mensen kunnen baby's zich dan wat minder bewegen.
Duim maar heel hard als het effe kan!!
Lex komt zo. Jeanette jammer genoeg niet, zij is niet fit.
We gaan om 10.30 uur (is nu vooruit geschoven) naar de DA toe voor de keizersnee. Ik vertrouw het niet helemaal: ik vind de pups te rustig. Roosje is wel in orde, alleen haar temp gaat nu iets omhoog naar 37.8 . Gewicht is de laatste dagen gelijk gebleven. Ze is in totaal 1,6 kg aangekomen.
Kan indalen nog een bepaald merkbaar effect hebben op de pups? Bij mensen kunnen baby's zich dan wat minder bewegen.
Duim maar heel hard als het effe kan!!
Lex komt zo. Jeanette jammer genoeg niet, zij is niet fit.

Heel jammer hoor dat de extra tijd niets heeft opgeleverd.
Sterkte straks.
Sterkte straks.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Kan je niet eerder? Vertel dat je het niet vertrouwt en ze minder voelt bewegen.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Nee, ze schuift al wat ze kan. En voor we ergens anders zijn... Over een uur gaan we de deur uit.