En stapper staat ook mooi op de foto hoor !Jeanette schreef:Het nieuwste clubblad ligt weer in de bus!!!
!!!
Clubmatch
-
Jajo
Dat zou ik ook doen als ik jou was!Martine schreef:Ook over Bobbie staat er een prachtig stukje in waar ik van naast mijn schoenen ga lopen...![]()
![]()
groet, Martine
Ben benieuwd hoe Bobbie zich verder zal ontwikkelen. Hij (zijn brede kop) ziet er nu al echt zo reu-achtig uit- in mijn ogen dan. Hij zal verder nog wat uitzwaren. Zo heet dat, geloof ik.

-
Desi
Jozé,
Behalve al de genoemde hondjes stonden ook nog de forum hondjes: Adah van Loes, Nina van Maria, Fija, (Do) van Loes, Dop de man van Lisa, Jip van Maria en natuurlijk onze Desi er in genoemd! Totaal ruim 50 hondjes! Alle smouseigenaren konden het keurigsrapport van de tentoonstelling lezen en meenemen naar huis. Dus wat er over Desi geschreven was, was voor ons niet nieuw. Ook staan de uitkomsten van de gedragstest van 3 november iin het blad vermeld (o.a. Lisa).
Verder staan nog de dekkiingen, geboortes, overlijden van de smousjes erin. Ook staat er nog een intervieuw met onze Loes in!
En nog een boekverslag en nog heel veel meer. Dus smouzeliefhebbers die nog geen lid zijn wordt snel lid van de club!
Al met al een behoorlijk dik nummer! Maria dat was weer een hele klus!

Behalve al de genoemde hondjes stonden ook nog de forum hondjes: Adah van Loes, Nina van Maria, Fija, (Do) van Loes, Dop de man van Lisa, Jip van Maria en natuurlijk onze Desi er in genoemd! Totaal ruim 50 hondjes! Alle smouseigenaren konden het keurigsrapport van de tentoonstelling lezen en meenemen naar huis. Dus wat er over Desi geschreven was, was voor ons niet nieuw. Ook staan de uitkomsten van de gedragstest van 3 november iin het blad vermeld (o.a. Lisa).
Verder staan nog de dekkiingen, geboortes, overlijden van de smousjes erin. Ook staat er nog een intervieuw met onze Loes in!
Al met al een behoorlijk dik nummer! Maria dat was weer een hele klus!
-
Joke
-
Jajo
Smouzenblad
Desi,
Ik heb helemaal geen SMOUS. Ik heb jullie
Ik ben derhalve ook geen lid van de Smouzenclub. ik ben lid van de Vizsla-club, De Nederlandse Jagers Vereniging, forumlid van Vizsla -Xperience en van het Jachtforum.Mijn hoofd loopt om, maar jullie smousjes gaan me wel aan het hart en dat komt niet op de laatste plaats door alle hartelijkheid, die me hier ten deel valt.
Jozé
Ik heb helemaal geen SMOUS. Ik heb jullie
Jozé
Is niet onze Lisa hoor!!!Desi schreef: Ook staan de uitkomsten van de gedragstest van 3 november iin het blad vermeld (o.a. Lisa).
Ik heb wel de mooie foto's in dit decembernummer gemist die er anders in het laatste clubblad van het jaar staan. Persoonlijk vind ik dat wel jammer.
Verder een heel fijn blad, veel informatie. Ik heb het al uit.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Tuurlijk moeten ze dat er ook bijzetten, dat is ook een kant van Vera.Ariënne schreef:Veertje werd nu nog "een lieve hond " genoemd. Wat ik wel weer lief vind, want dat had er ook niet bij gezet kunnen worden.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.