hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
loes

Re: hier alles over mijn

Bericht door loes »

Heel verstandig Marcel en wie weet krijg je leuke reacties op je oppasaanbod.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Wat een goede planing Marcel.
Zo'n fietsvakantie en reis..dat is heel fijn om naar uit te kijken.
Je huisje is dan ook helemaal voor elkaar over een paar jaar en dan...... :dog:
Lekker mee genieten van de pups hier op het forum tot die tijd. :ja:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

renske

Bericht door renske »

Heel verstandig hoor Marcel. Rustig aan en zorgen dat er centjes opzij gezet worden voor de toekomstige pup. Dan kun je tegen die tijd alles kopen wat je nodig hebt en op zoek naar de aanbiedingen. Die zijn er vaak echt te vinden!

marcel

Bericht door marcel »

nou hier weer wat van mijn het is alweer een tijdje dat ik wat over mezelf schrijf,over hoe het me hier vergaat ik kom er zo langzamer hand wel goed in hier in doesburg.de paarden dat weten juli natuurlijk al wand daar steek ik de meeste tijd in dinsdag de hele dag woensdag morgen krijg ik rijles bij fatima woensdag avond werk ik er weer,donderdag overdag kan ik in me huis werken en s'avonds heb ik rijles bij manege tutenburg.en vrijdag de hele dag weer bij fatima,dus heb ik een volle week het is in iedergeval beter dan de hele dag achter het kasje zitten.ik ga zo naar me nieuwe tandarts en vanmiddag weer werken,maandag middag word me vloertje gelecht in de keuken
gr marcel

Erna

Bericht door Erna »

Je gaat lekker Marcel, leuk dat je zo veel met de paarden bezig bent. :thumbsup:
Als je vloer klaar is plaats je dan een foto?
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Poeh...lekker druk..leuk hoor.
Succes bij je tandarts. Ik hoop dat het een beetje een aardige is. :bibbers:

loes

Bericht door loes »

Zo te lezen heb je je draai gevonden Marcel. Ik denk dat je niet eens veel tijd hebt om door de herfstbossen te :fiets: . Nou ja, :paard+: is ook heel fijn.
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

ik had nog wel ff meer willen geschreven over mijnzelf maar dat doe ik wel ff zaterdag avond dan neem ik ff meer tijd ervoor,ik heb ook een nieuw schijfgordijn ik maak er wel een foto van.wat betreft de tandarts tha zag er wel goed uit maar er moet wel 3 vullingen worden vervangen die waren te oud geworden en hij heeft foto's gemaakt
gr marcel

Mieke

Bericht door Mieke »

Hi Marcel,

Wat is een schrijfgordijn? Fijn hoor dat je je zo makkelijk aanpast in een nieuwe plaats.
Goed van je, dat je zoveel dingen onderneemt. Daardoor leer je natuurlijk steeds meer nieuwe mensen kennen.

Groet, mieke.

marcel

Bericht door marcel »

ik bedoel schuifgordijn mieke :hihi:

marcel

Bericht door marcel »

foto ervan staat in mijn map
gr

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Je hebt het maar druk hoor.
Mooi vouwgordijn heb je.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

marcel

Bericht door marcel »

Mooi vouwgordijn heb je
dank je wel charlotte
ik zou wat meer schrijven over mijn teneerste zonder hond leven blijft heel moeilijk,maar om weer een hond te nemen is weer een lastige beslissing ik zou het liefst morgen wel weer een hond willen hebben.maar het lezen van mijn verhalen hier zie je dat ik tog wel een druk baasje ben,vooral hier op mijn nieuwe plek veel tussen de paarden maar ook mijn vrijheid ik kan weg waneer ik maar wil.als ik kijk naar het uitlaten hier zijn er maar wijnig plaatsen waar je hem los kan laten en waar je je hond kan uitlaten,maar ik zoek het nog wel eens uit hoe dat hier allemaal zit dus ja een hond graag het liefst morgen maar zo gaat dat niet ik moet dan wel alles regelen nu nog ff niet maar het is wel stil hoor ik heb een bericht geplaats voor oppas maar hoor er niet van.voor de rest gaat het wel ok met me zoms zijn er van die dagen dan ben ik niet vooruit te branden,en kan ik me draai niet vinden dan mis ik tog wel het een en ander(hond....vrienden....aanspraak).er zijn mensen om me heen die mijn overal bij helpen als ik naar ikea wil ff aangeven en de achterburen maken een afspaak om er heen te rijden,hebben ze eten over brengen ze het bij mijn vanmiddag word mijn laminaatvloer gelecht in mijn keuken.dus ze staan overal voor me klaar dat is echt kei gaaf hoor zulke liefe mensen daar lecht het niet aan voor de rest ja zijn het op en douws waar ik me wel weer uit vandaan trek voor zo ver maar ff
gr marcel

Erna

Bericht door Erna »

Ik vind het heel goed van je om geen overhaaste beslissing te nemen om weer een hond in huis te nemen. Je weegt alles goed tegen elkaar af. :thumbsup:
Je hebt je draai wel gevonden, maar toch nog niet helemaal. Hoop dat je niet al te veel heimwee gaat krijgen. Het is een enorme stap geweest die je hebt genomen om uit je vertrouwde omgeving en van familie en vrienden weg te gaan. Het kost een hoop tijd om je op een nieuwe plek in te burgeren. Je werkt er hard aan, fijn dat je zo met de paarden bezig kan zijn. Misschien is het wat om je aan te sluiten bij een sportclub, of iets anders waar je mensen kan ontmoeten.
Mooi gordijn Marcel, zo komt je huis zo langzamer hand helemaal zoals je het hebben wil.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Het is ook een hele stap geweest...zo weg van West Friesland.
Dat wennen kost tijd.
Goed plan om je aan te melden voor honden oppas...wie weet komt er nog wel eens iemand.
Je hebt zeker veel te doen...maar echt goede vrienden maken kost nu eenmaal tijd.
Fijn dat je zulke goede buren hebt. :thumbsup:

Mieke

Bericht door Mieke »

Heb je mooi voor elkaar Marcel, dat schuifgordijn.
Wat goed van je dat je niet zomaar besluit weer een hond te nemen, hoe graag je het ook zou willen. Je denkt er goed over na hoe het voor de hond zal zijn om bij jou te wonen. Als je best veel weg bent, is het voor jou ook naar de hond steeds alleen te moeten laten toch?

Groet, Mieke.

Mieke

Bericht door Mieke »

Heb je mooi voor elkaar Marcel, dat schuifgordijn.
Wat goed van je dat je niet zomaar besluit weer een hond te nemen, hoe graag je het ook zou willen. Je denkt er goed over na hoe het voor de hond zal zijn om bij jou te wonen. Als je best veel weg bent, is het voor jou ook naar de hond steeds alleen te moeten laten toch?

Groet, Mieke.

marcel

Bericht door marcel »

de laminaatvloer lecht nu in de keuken vanmiddag gedaan zamen met iemand de plinten moeten er nog wel op maar het ziet er keurig uit hoor,kijk maar in me foto album de planken waren wel al wat kromig hoor maar het is goed gelukt.
gr marcel

loes

Bericht door loes »

Mooi vloertje Marcel. Het is trouwens weer superschoon en netjes bij je. Wel een verschil met voordat je er in kwam :grijns:
H K Jelle 13-5-2004

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Ziet er prima uit dat vloertje van je.
Prachtig dat je zoveel hulp krijgt.
Het zal best een poos duren voor je je in Doesburg helemaal thuis voelt.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Gesloten