hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
loes

Re: hier alles over mijn

Bericht door loes »

Prima geregeld Marcel. Fijn, dat je zo goed in je vel steekt en de mensen uit je oude woonplaats zien dat het je bevalt in de Achterhoek. Is ook een heel mooie streek met makkelijk volk. Zou er zelf wel willen wonen.
Heb je ook je oude begeleidster ontmoet?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

nou vandaag ook weer een prima rit terug gehad!ik ben om 9:30 vertrokken me moeder fietste nog ff mee tot de lelydijk.vervolgens ben ik dan verder doorgeren en had alles voor de wind op de dijk en ook de flovopolder tot hardewijk ik zat daar al om 12 uur een broodje te eten.nou vandaar uit de veluwe weer over,toen ik bij het punt assel was heb ik een andere weg genomen.achter hoog buurloo de heide over daarna richting beekbergen,daar heb ik ff bij een cafe gezeten rn rrn cola gedroken ben daarna weer verder gegaan naar lieren en zo langs het kanaal naar dieren doesburg ik was om 18:15 thuis en heb in totaal 143 km gereden.overgens heb ik in wervershoof erg genoten was er ff leuk om er te zijn maar wilde vandaag wel weer terug naar me stekje,met kermis dat is over ruim 2 weken ga ik weer terug ik kan slapen blijven bij me broer maar ga wel met de trein.morgen ga ik ff een blokje om wandelen die spieren wat los maken als het een beetje leuk weer is
gr marcel

Mary

Bericht door Mary »

Je hebt het maar getroffen, heerlijk weer voor zo'n fietstocht.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Het is dan net goed te doen voor je met de fiets. Dat is wel fijn dat dat kan.
Daar vlakbij het kanaal ter hoogte van Eerbeek woont m'n broer Kees met z'n gezin en met paarden.
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Zo, dat was me hij tochtje wel.
Petje af hoor, dat hele eind met de fiets :thumbsup: .
Fijn dat je er zo van genoten hebt.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

marcel

Bericht door marcel »

met de tijd koop ik een fiets met een mand voorop waar ik de hond in kan vervoeren,maar moet dan wel een fiets zijn met 7 versnellingen.dan mag hij mee over de veluwe maar dit duurt nog wel ff hoor voor ik dit wil doen,wand een hond mis ik tog wel heel erg hoor kon ik maar oppassen op een smoushond er zitten er tog wel genoeg dacht ik
gr marcel

Erna

Bericht door Erna »

Mooie fietstocht Marcel, mazzel dat je op de dijk wind mee had.
Marcel zit er een dierenasiel bij jou in de buurt. Vindt je het leuk om er vrijwilligerswerk te doen. Dan heb je honden om je heen en kan je ook af en toe een stuk wandelen met een hond. Zolang je zelf nog geen hond hebt is dit misschien een leuke oplossing.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

van 15 augustus heb ik vrijwilgerswerk bij manege zandewierde http://www.manegezandewierde.nl/ ja ik kan niet overal bij zijn
gr

Erna

Bericht door Erna »

Ooh ja, dat had je al een keer geschreven. Lijkt me heel erg leuk.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

nou morgen fiets ik weer naar noord holland weer of geen weer(maar ja waar vald de buiw dan he) dus hoop dat ik het droog hou tot ik de veluwe ben.waarom ik weer over ga dat komt om dat er kermis is van zondag tot dinsdag,dit is een feest dat je moet mee maken het gaat er gempoedelijk aan toe.iedereen geniet van dit feest.en ik kan dit echt niet overslaan daar hoor je gewoon bij te zijn,maar me moeder is in die week ook jarig donderdag word ze 74 jaar en dan ga ik vrijdag weer terug
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Heel veel plezier Marcel, en we duimen voor goed weer. :thumbsup:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

loes

Bericht door loes »

Veel plezier dan meer weer Marcel. Een fijne verjaardag voor je moeder, ze zal wel blij zijn dat je er weer bent dan.
Hoop dat de kermis idd 'gemoedelijk' zal zijn en het vernielen van een reddingsboot van vrijwilligers door een stel Westfriese kermisgangers een incident is
H K Jelle 13-5-2004

renske

Bericht door renske »

Veel succes Marcel,

Ik weet niet of je tot 8 oktober nog eens met de trein moet/ wilt, maar bij de AH zijn nu treinkaartjes te koop voor 13,50 euro.
http://www.ah.nl/ns

Je koopt eerst een bonnetje bij de AH en deze moet je daarna via internet registreren en het kaartje printen. Je hebt dus wel een printer nodig (of iemand die het voor je print).

marcel

Bericht door marcel »

Ik weet niet of je tot 8 oktober nog eens met de trein moet/ wilt, maar bij de AH zijn nu treinkaartjes te koop voor 13,50 euro
dank je renske wand 29 sep wil ik reisen met de trein dus dat komt mooi uit
gr marcel

marcel

Bericht door marcel »

de fietstocht is uitstekend gegaan ik ben om 8;30 uur vertrokken onderweg heb ik 3 wkatier gezeten,ik was om 17 uur in wervershoof in totaal 142 km.ja onderweg weer mooi natuur gezien wat is nederland toch mooi met al dat natuur,verbaas mijn elke x weer uitgestrekte heide.en dan die paatjes door het bos geweldig de reis is ook dit x prima verlopen,en nu opmaken voor 3 degen kermis maar dat is niet zi exstreem meer als 10 jaar geleden hoor we worden allemaal ouder lijkt wel dus veel op kermis borrels blijven we zitten als het gezellig is.woensdag word een rustdag donder moeder jarig vrijdag ga ik nog wat mensen af volgende week zaterdag ga ik demo bekijken van paarden dat is een hele dag en zondag ga ik weer naar huis
gr marcel

loes

Bericht door loes »

Een gevuld weekje weer Marcel. Op deze manier heb je 2 plekken waar je je thuis voelt en leuke dingen kunt doen en de prachtige Veluwe daartussenin om lekker door te rijden :thumbsup:
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

nou ik ben ook weer terug van weg geweest zaterdag ben ik weer terug gefiets,ik zou in 1ste instantie zondag gaan dan had ik nog ff bij oliver stables langs gegaan die hadden 2 volle dagen iets leuks:9.00 - 11.00 Clinic vrijheidsdressuur
11.00 - 12.00 Demo Aart grondwerk met Uri
12.00 - 12.45 Demo Lotje Schoots
13.00 - 14.00 Clinic Lotje Schoots
14.00 - 14.30 Kur op muziek
14.30 - 15.30 Clinic Lotje Schoots
15.30 - 16.30 Clinic Lotje Schoots
maar ben hier maar niet heen gegaan had van iemand gehoord ga maar niet wand het zal wel erg druk zijn.dus ben maar niet gegaan dus zaterdag naar huis,het was best aardig weer maar toen ik langs de lelydijk fietste stond er een raar dwarelwindje achter de dijk.en zelf het laaste stuk wind tegen het schuim stond op de golven niet leuk meer hoor,maar heb me er door gewormt ook in de flevopolder alles zij/tegen ik kwam nokaf aan in hardewijk ik zat er helemaal door heen.ook omdat ik nog verkouden was dat werkt ook tegen,ik heb daar in de haven gezeten in de zon lekker brood gegeten en ff overal de tijd voor genomen.toen ben ik weer door gefiets over de veluwe hier daar geen wind meer in iedergeval minder,dus dat fietste wel lekker en was ik zo bij appeldoorn om vervolgens langs het kanaal naar dieren maar had ik ook tegen wind.9 uur was ik vertrokkken 13 uur stond ik in hardewijk en 18 uur was ik tuis ik was echt loof het is ff een tijdje over met fietsen tot wat beter weer maar dan kleine tochten
gr marcel

marcel

Bericht door marcel »

3 dagen kermis in me oude woonplaats wervershoof het was weer een geweldig feest,hier kan ik weer een jaar op terug kijken het was een toppertje de jongens vonden het ook leuk dat ik er bij was.ik heb geslapen bij me broer om een lucht bedje ik had mijn eigen slaapzak mee,maar heb er niet lekker geslapen hoor wel tot me rust gekomen.met kermis een vlinke slok op slaapte ik wel goed de dagen zijn dan ook prima verlopen 19 aug was me moeder nog jarig ook een leuke dag.ik heb daar ook nog de fietsenzaak bekeken omdat ik een mooie fiets zag staan voor een mand voorop ik dacht mooi voor de hond ik zij tegen de verkoper,met de tijd koop ik deze bij jou kopen.nou voor de rest heb ik er mooie dagen van gemaakt alles is prima verlopen
gr marcel
Laatst gewijzigd door marcel op 23 aug 2010, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Poeh..een hele prestatie!
Vooral omdat het nou niet echt meezat.
Groot gelijk, kleinere tochtjes in het verschiet. :ja:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

marcel

Bericht door marcel »

ik zie het altijd zo na de kermis is de pret over en komt het gewone leven weer de dagen worden korter het gaat weer kouderder worden,de herfs weer in aantocht dus voor mijn ook weer allemaal nieuw hier in doesburg.waar ik wel erg mee zit ik heb niets meer om te wandelen,ik denk nog steets aan deze mooie tijd costand als ik hier kom lees ik vele leuke berichten over voer opvoeding ziektekwaaltjes en leuke andere berichten pups die weer worden geboren.ja het maakt het er niet makelijker op als je dit allemaal lees,heb mijn voorgesteld om nog wel te wachten voor een lief klein hummeltje in huis.ik heb gezecht als ik 50 ben wil ik er weer 1 ben nu nog met me huis bezig volgend jaar wil ik een fietsvakantie doen dat jaar erop weer eens naar turkije en dan dat jaar ga ik voor de pup.in deze tussen tijd regel ik dat ik nog wat heb gekocht voor die tijd,zoals ik in me ander bericht schrijf fiets met mand dit soort dingen.maar nu lees ik mee en kijk lijtzaam toe hoe andere mensen genieten van hun nieuwe huismaatje
gr marcel

Gesloten