Roef en Tara

Voor vragen en meldingen betreffende loopsheid, dekken en nesten.
Jeanette

Re: Roef en Tara

Bericht door Jeanette »

Hieperdepiepje (een kleintje)
In de buurt :grijns:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

loes

Bericht door loes »

Zou mooi zijn ! :yes2: :cheer: :jeah2:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

julie

Bericht door julie »

Ja ja..dan gaat het misschien toch gebeuren..Roef paps en Lisa oma. :cheer: Dank je wel Erna dat je het voor mij op het forum hebt gezet. Zodra ik meer weet horen jullie het. Maar ik ga morgen op vakantie en kom pas weer eind augustus terug...Mocht ik nieuws hebben dan communiceer ik dit wel met Erna en die houdt jullie dan wel op de hoogte.
Ik hoop zo dat er een aantal leuke pups uitkomen en dat het geen schijnzwangerschap is..Duimen dus maar.. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Groetjes Julie

renske

Bericht door renske »

Dat klinkt goed :thumbsup:. Symptomen mbt tot schijnzwangerschap komen over het algemeen zo´n 10-11 weken na het begin van de loopsheid. Daar is het normaal gesproken dus veel te vroeg voor.

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Dat klinkt heel hoopvol :) .
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

wubke

Bericht door wubke »

Zou fantastisch zijn, de twee zonen van Lisa allebei een mooi nest! :yes2: :yes2:

We gaan duimen.

Fijne vakantie Julie! :jeah:
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

andrea21

Bericht door andrea21 »

:thumbsup: dat zou mooi zijn zeg.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

julie

Bericht door julie »

hallo allemaal vanuit de houtribhaven in lelystad. Eindelijk weer even internet. twee dagen geleden heb ik van het baasje van Tara gehoord dat het echt de goede kant op gaat. Als ze Tara op schoot heeft en haar op schoot heeft en haar hand op de buik van Tara legt dan voelt de pups kriebelen. het gaat dus de goede kant uit. nu nog afwachten hoeveel pups erin zitten. ik weet niet wanneer ik weer online ben, daar we met de boot op pad zijn en ik afhankelijk ben van de havens waar ze wel of niet internet hebben. Maar zodra ik wat meer weet en weer achter de pc kan..dan horen jullei dat... en anders dan bel ik Erna..zij zal de eerste zijn die weet wat er geboren is.

groetjes Julie en van Roef... de pappa in spé

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Wat fijn! Geweldig hoor!!
Veel vaarplezier verder!
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Leuk hé dat Roef voor nageslacht gaat zorgen.
In mijn agenda heb ik gezet dat Tara rond 9 augustus is uitgerekend.
De 12de ga ik met mijn broer op vakantie, maar hopelijk zullen de pupjes er dan al zijn.
Pim is wel thuis, maar ik vrees dat hij dit forum niet weet te vinden. :hihi:
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

karin73

Bericht door karin73 »

Leuk hoor, toch maar weer internet op de camping...
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

julie

Bericht door julie »

Tja dat internet dat wil wat.. we hebben het wel op de gsm van emile maar dat vind ik niet echt prettig werken... het is traag en als ik per ongeluk iets anders aan tik op het tuchscreen .. gaat ie dat downloaden.. niet mijn ding..
Geiukkig nu weer even met de laptop.. zit nu buiten in de kuip...in het donker te internetten...gezellig met een heleboel muggen die het licht van het scherm ook heel gezellie vinden.
Maar erna kan ik jou niet mobiel bereiken als je op vakantie bent.. zo ja..laat me dat dan even weten per sms..want ik weet niet wanneer ik mijn mail weer kan lezen...

groetjes julie

Erna

Bericht door Erna »

Je kan het Pim laten weten hoor, dan hoor ik het wel van hem.
Maar ik ga er eigenlijk van uit dat de pups al geboren zijn voor ik weg ga.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

julie

Bericht door julie »

Dat denk ik ook.. vind het wel spannend allemaal.. en het baasje van Tara is ook zo enthousiast. Als er een teefje bij is.. dan gaat er eentje naar de oppas van Roef. Zij staan al langer dan twee jaar op de wachtlijst.. dat vind ik wel heel erg leuk.. hun smousjes zijn al behoorlijk oud.. mag je stellen en zij willen zo graat een pup van Roef en Tara.. zijn ook bij de dekking geweest en geholpen.. Ze willen dan ook weer een nestje van dat teefje.. lijkt me zo leuk een pup van Roef zo dichtbij te hebben.

groetjes Julie

andrea21

Bericht door andrea21 »

Juli hebben zij 1 smousje in een buggy zitten 2 dametjes dochter en moeder die heb ik namelijk wel eens gesproken hier in het dorp en vaker zien lopen.

Leuk hoor dat ons eerst geziene smousje papa word :thumbsup:
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

loes

Bericht door loes »

Spannend! Maar op een flink nest hopen.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

julie

Bericht door julie »

ja andrea dat klopt.. lotte zit in de buggy en is een half zusje van mijn vorige smous..knoester. en dat andere smousje is een kind van Lotte. Tineke en Nico.. hun baasjes passen altijd op Roef als ik moet werken en Emile er ook niet is. Zij zijn helemaal gek van Roef en willen gezien de leeftijd van hun eigen smousjes ..dolgraag een pup van Roef..en zij hebben daar gelukkig ook legaal recht op.

Groetjes Julie

andrea21

Bericht door andrea21 »

Leuk zeg ja die mensen heb ik vorig jaar ooit is gesproken bij het station en ik zag ze wel eens lopen bij de Raetstede waar me moeder zat dus bij middenwaard in de buurt. ;)
Groetjes, Andrea

julie

Bericht door julie »

Dat kan zeker kloppen want zij wonen daar vlakbij. En lopen echt heel veel met hun smousjes door heel heerhugowaard en dus ook met Roef.Soms krijg ik of zij ook wel eens een reactie dat lijkt Roef wel.. en dat is dan ook zo
Groetjes Julie

Erna

Bericht door Erna »

HOERA!!!!! TARA EN ROEF VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DRIELING.
De pups zijn geboren, drie teefjes.
Tara had het moeilijk, de eerste pup wilde maar niet komen. Er hing een vruchtblaasje uit, maar de pup kwam niet. De dierenarts heeft geholpen bij de geboorte van de eerste pup, deze lag in stuit en ook nog onderste boven. Dat was vanmiddag rond een uur of vijf.
Om 19.00 uur is de tweede pup, ook in stuitliggeng geboren en de laatste kwam ook in stuit, daar weet ik het tijdstip niet van.
Het ziet er allemaal goed uit en de baas van Tara denkt dat het bij drie blijft.
Julie zit op de boot en sms-te me al in het begin van de avond. Om 22.15 belde zij mij om van nummer drie te vertellen. Zelf waren wij ook niet thuis en kon het daardoor niet eerder op het forum zetten.
Zodra Julie een plek vindt waar zij verbinding heeft met internet zal zij zelf ook wel schrijven dat haar Roef papa is geworden. :jeah2:

Gesloten