hier alles over mijn

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
marcel

Re: hier alles over mijn

Bericht door marcel »

hoi loes
Heb je Turks gekookt Marcel
nee dat nog niet maar dat komt nog wel ik weet al wel waar ik me vlees kan halen,maar om er op een goede manier te komen moet ik nog ff uitzoeken.de paarden manege daar kom ik nu wel elke dag dit zijn me 1ste contakten.ook dat werk prima vorige week zaterdag was ik er voor het eerst,maar vanmiddag prate er al mensen met me langs de zijkand.
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Top Marcel, alle begin is moeilijk...maar voorlopig zit het fijn mee.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

renske

Bericht door renske »

Marcel, hoe gaat het nu? Ben je al meer gewend?

marcel

Bericht door marcel »

hoi renske
het was afgelopen dagen niet te doen hier veel te warm,ook om te fietsen en te wandelen en om nou klusjes te doen in huis nee dat was er ook niet bij.komende donderdag komt er iemand van een winkel hier alles opmeten voor raam achter raam de overloop boven en alles 3 slaapkamers,wat is nu de bedoeling ik werk alles in fase eerst het voor raam daar komt vouwgordijn op de overloop vroerbedekking of vroebekkingtegels.in mijn hobbie kamer zijn en de muur schilder ik een lichte kleur paars dit wort mijn spirituele hobbie kamer,en dan word het weer sparen tot ik weer geld heb en dan koop ik weer wat.3 weken geleden waren hier 3 vrienden en me jongste broer,het was best wel gezellig heb het centrum laten zien en hebben hier ff lekker gezeten.me moeder is nog niet geweest en ook mijn oudere broer met schoonzus met aanhang nog niet,over 2 weken ge ik voor een paar dagen terug op de fiets 145 km rijden.wand mijn broer is de 27 jarig dus daar kijk ik ook wel weer naar uit,met mijn gaat het prima hoor is zons wat stil hier en moet ik daar ff over heen ja een vrouw erbij zou leuk zijn.
gr marcel

Erna

Bericht door Erna »

Die warmte is ook niet alles, bij mij komt er ook weinig uit mijn handen. Stukje bij beetje kom je er wel Marcel, hoeft ook niet allemaal tegelijk. Ja, die stilte af en toe moet je aan wennen, je kent er nog niet zoveel mensen als in je vorige woonplaats. Meld je aan bij een fiets of wandelclub, dan leer je sneller nieuwe mensen kennen.
Hoe gaat het met paardrijden?
Leuk dat je jongste broer is geweest, en binnenkort je fietstocht naar de kop. Dan zie je je moeder ook weer even, voor alle twee fijn.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

met paardrijden gaat het echt geweldig goed als ik maar met paarden bezig ben,dan gaat het met mijn ook goed afgelopen vrijdag een buiten ritje door een moerasbosje.nu moet je niet meteen denken dat de paarden weg zakken maar hun noemen het zo je moet het zien als een kronkelig modderslootje waar de door dat kleine bosje.de paarden lopen er tot hun buik in en je krijg net geen natte voeten wel een hele mooie ervaring,helaas kan ik daarvan geen foto's nemen dat gaat een beetje moeilijk daarna loop je door naar een ander bosje waar je lekker kan galopperen en draven en springen alks je dat wild doen.naast dit alles heb ik vrijwilgerswerk bij fatima http://www.manegezandewierde.nl/ werken met lichaam en verstandelijk hendicapten,nu is er vakantie tot 16 augustus maar ik mag ook helpen bij de stalploeg.ik heb 1 ontmoetingsmiddag gehad heb toen de hele middag mee gelopen.dus ik denk dat ik wel op de goede weg zit dacht ik kwa contakten
gr marcel

loes

Bericht door loes »

Klinkt goed Marcel. :thumbsup:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

hoi hier ben ik weer met een stukje
ik heb natuurlijk genoeg te vertellen ten eerste ga ik komende vrijdag voor 1 week terug naar me vorige woonplaats(wervershoof),en natuurlijk op de fiets het word een stuk koeler dus wort een kekker tochtje.ik ga niet voor niets over mijn broer is 27 juli jarig en voor vele andere dingen ga ik terug kan ik ff naar hoorn,en rij ik weer ff langs de paarden waar ik veel kwam en,ga ik naar de manege waar ik ben begennen met paardrijden.dus ff lekker een relex weekje waar ik eigenlijk wel aan toe ben vind ik zelf,na al dat geregel hier wand het schiet niet erg op hoor.ik heb vandaag de muren van me hobbie kamer geschildert een paarse kleur dit is de kleur onder de spirituele wereld,en iemand van een winkel uit doetenchem heeft hier alles opgemeten.en kan ik gaan zoeken in die winkel wat ik prezies wil hebben maar ik kan niet alles in 1ne kopen,het moet wel in faces dus voor ik goed en wel zit daar gaat een tijdje over.voor de rest gaat het goed hier donderdag is me laaste paardrijles wand dan is er vakantie tot 30 augustus,en nog een klein nieuwtje als alles mee zit ga ik ook over met kermis wervershoof maar dan moet ik nog wel ff vlink doorsparen.nou juli zijn weer helemaal op de hoogte
gr marcel

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Marcel, alvast een fijne week! Even een weekje terug dus!
Mooi dat je je hobbykamer al een eigen sfeertje hebt gegeven.
Ik vind zelf dat het na een verhuizing echt wel een tijd duurt voor het weer eigen is.
Afbeelding

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Geen heimwee Marcel?

Groetjes
José en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

loes

Bericht door loes »

Marcel, ik proef toch een beetje heimwee....
In ieder geval een fijne week in Westfriesland en tja, een kermis is niet mijn ding en nooit geweest, dus daar zou ik me niet op kunnen verheugen
We horen je wel weer.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

marcel

Bericht door marcel »

nee ik heb totaal geen heimwe ik ga terug omdat mijn broer 27ste jareg is,en ik wil ff bij een paar andere mensen langs.en ff bij de manege kijken waar ik ben begonnen met paardrijden en zaterdag ff naar de stad hoorn,ik kon daar me hebben en houtjes wel vinden hier niet.maar terug verhuisen nee noooit het is hier veel te mooi,je kan hier heerlijk fietsen en wandelen ik geef dit niet zomaar ff weg
gr marcel

rini

Bericht door rini »

Kermis in de kop van NH is anders als elders in het land :hihi: hoofdzakelijk
zuipen tot je schedel kraakt :fluit: de rest is maar bijzaak.
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Veel plezier op je reis.
Leuk om even terug te gaan.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Erna

Bericht door Erna »

Leuke week Marcel, geniet ervan.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

marcel

Bericht door marcel »

de reis is prima verlopen ik ben om 6:30 uur vertrokken over de hele rit heb in totaal 1 uur gezeten,en ikheb er 9 uur over gedaan onderweg zag ik nog een hert het fietspad oversteken.en dan die open vlaktes met heide erg mooi hoor zo smorgens vroeg.om 16:10 was ik in wervershoof ik kon slapen blijven bij me wandelmaat,maar eerst benik rechtstreeks doorgegaan naar me moeder die mijn achteraf zondag had verwacht.ze keek er weer vanop dat ik er nu was en ze vond het leuk dat ik er weer was.dus alles weer bijgepraat elke dag ga ik er ff langs gisteravond heb ik bij haar gegeten aardappels bloemkool en 2 filelapjes.vandaag ga ik nog wat mensen af en morgen ook dindsdag is me broer jarig en woensdag ga ik weer terug.me vrienden vinden het ook erg leuk dat ik weer op me dorp terug ben dus alles prima voor mekaar nog ff genietenvan deze dagen maar dat kot wel goed
gr marcel

Erna

Bericht door Erna »

Je hebt het gezellig Marcel. De fietstocht goed verlopen, heerlijk zo de natuur doorkruizen.
Moeder ook weer blij en lekker bijgepraat. Fijne verjaardag bij je broer en weer een voorspoedige terugtocht van de week.

Martine

Bericht door Martine »

Stoer hoor, zo'n lange rit met de fiets maken.
Fijn dat je weer even helemaal kunt bijpraten en je moeder en broer weer even ziet!

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

marcel

Bericht door marcel »

ik heb vandaag voor de mensen waar ik overnacht een draagmand gekocht met vetplantjes erin voor de goed zorgen,dit vielgoed in de smaak ze omheste me helemaal wand dit had ze echt niet verwacht.heb er ook een pot doesburgse mostert bij gedaan en een heerlijk halve aarbijenvlaai bij voor bij de koffie.voor de rest gaik bij alle mensen langs die ik ken en dat kan net allemaal in de plening over de dagenn die ik hier ben,ze kijken er greulijk vanop hoe het gaat dus alls gaat echt voor de wind ik ben dan zelf ook heel erg blij daarmee vind me ook heel dapper dat ik het zo voor me kaar krijg.
gr marcel

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Super Marcel.
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Leuk geregeld!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Gesloten