Hier kun je vragen stellen of je zorgen delen omtrent kleine gezondheidskwesties van je hond. Neem contact op met een dierenarts voor deskundig advies.
De vrouw die de tuin van ons oppashuis zou bijhouden heeft twee keer gespoten met een 'biologische onkruidverdelger'
De eigenaar komt n.l. volgende week even terug, dus het moest nu zeker even gebeuren. en dan maar hard aangepakt.
Biologisch zal best.....ik blijf met Stapper ver uit de buurt. Zelfs aan de overkant van de weg moet je je neus nog dichthouden. Dat moet niet aan z'n pootjes komen.
Ik hoop dat het woensdag, als hij thuiskomt, weg getrokken is...bah wat goor.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ze heeft vooral het grindpad gespoten. Het was na één dag al geel, maar toch heeft ze vandaag de boel nog eens gedaan. Het is van Ecostyle, maar ik vertrouw de boel absoluut niet.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Die man in Landsmeer spoort niet helemaal. Hij moet daar toch zelf ook nadelige gevolgen van over houden lijkt me.
Jeanette als de vrouw Ecostyle heeft gebruikt zou daar toch geen gif in kunnen-mogen zitten. Als ze op hun site zetten dat het biologisch is moet je daar toch van uit gaan dat het klopt.
Lisa krijgt Ecostyle als voer, moet ik daar vraagtekens bij zetten?
Ik bedoel, zou het minder goed zijn dan zij schrijven.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vraagtekens ergens bij zetten kan nooit kwaad.
Ik heb trouwens geen negatieve berichten gezien over dat voer.
Maar ze produceren wel erg veel. Daar ben ik dan minder gerust op.
Ik heb altijd wel een beetje : schoenmaker houd je bij je leest.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Het oplossen door vetzuren lijkt me niet heel goed voor pootjes.
Er staat misschien wel geen waarschuwing op, maar voetzooltjes zijn steunweefsel van heel vast opgevulde vetcellen. Mmmm.....
Afgezien van overgevoeligheidsreacties, die altijd voor kunnen komen, lijkt het me niet fijn.
En tja...zoutzuur is ook puur natuur.
Het hondenvoer zal vast prima in orde zijn Erna.
Dan je rondje inderdaad maar de andere kant op maken Jeanette.
Lisa doet het overigens heel goed op het voer. Haar vacht ziet er heel mooi uit. Zeker nu ze pas geplukt is zag ik goed het verschil met Saar. Kan natuurliujk ook zijn dat Saar een wat dunnere ondervacht heeft.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Gaat weer helemaal goed!
Buren niet gezien... Ik heb wel liever dat ze dat spul van EcoStyle gebruiken en niet Round-up, als ik beslist moest kiezen. Ben wel benieuwd.
Wij hebben tegenwoordig het Dagblad van het Noorden erbij vanwege Bert z'n werk. Op de zaterdagkrant nu ponificaal een advertentie voor RoundUp. Ik vind het gewoon anti-reclame voor de krant.
Kranten hebben het tegenwoordig door het teruglopend aantal abonnee's erg moeilijk en alle reclame inkomsten zijn bij hen enorm welkom. Dus kijken ze niet of het reclame betreft voor onkruidverdelger of voor een biologisch product.
Peters vorige werkgever had zijn stoep en die van anderen (omdat die toch bezig was) onder handen genomen met dat goedje.
Later had hij een knallende koppijn en voelde zich ellendig, maar pas toen hij bij de dokter informeerde, kwam hij er achter dat hij vergiftigd was.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Visite over onze steeds groener wordende oprit: nee, zij gebruikten geen Round Up meer, want dat werkte te kort. Ze hadden nu spul uit België dat daar nog niet verboden was...