Bickel Gijs
-
Nine
Re: Bickel Gijs
Guus heeft na dit avontuur de hele avond geslapen. Hij was zo moe van het spelen met Bickel!
Toen hij thuis kwam kon hij nog net zijn eten op eten en is daarna de hele avond niet meer uit zijn mand gekomen.
We vonden het heel gezellig! Leuk om de overeenkomsten te zien en te horen. Ze hebben allebei precies hetzelfde piepje en blafje.
Toen hij thuis kwam kon hij nog net zijn eten op eten en is daarna de hele avond niet meer uit zijn mand gekomen.
We vonden het heel gezellig! Leuk om de overeenkomsten te zien en te horen. Ze hebben allebei precies hetzelfde piepje en blafje.
-
Wilma
wat ziet dat er gezellig uit zo met z'n tweeën. Wat een grappige vacht hebben ze zeg. 
-
Alma
Héé Andrea,
wat een schatje is dat en wat een leuke kleur!!!! Het zijn inderdaad net toverballen.....die smousjes.
Leuke foto's heb je al, hoor!
Het is zeker wel genieten......het gaat zo hard die puptijd!!!
Ik hoop Bikkel nog eens op een wandeling of een ritsdag te zien.
groetjes, Alma
wat een schatje is dat en wat een leuke kleur!!!! Het zijn inderdaad net toverballen.....die smousjes.
Leuke foto's heb je al, hoor!
Het is zeker wel genieten......het gaat zo hard die puptijd!!!
Ik hoop Bikkel nog eens op een wandeling of een ritsdag te zien.
groetjes, Alma
Hoe gaat het met de broertjes? Je handen vol, Andrea?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ja het is lekker druk maar ze vermaken zich ook met elkaar hoor en ze maken lekker de tuin onveilig en dan de huiskamer dus maar ffies makelijk deze week met de vloer met drie honden
En als te druk word stuur ik ze ieder naar hun mand en dat vinden ze dan ook weer fijn naar het drukke gedoe.
Nine had er veel moeite mee ze stond helemaal te huilen en heeft ook nog ffies gebeld de ochtend dat ze ging vliegen, maar daarna was ze ook gerustgesteld hij eet hier als een wolf en loopt net zo hard achter me aan als Bickel alleen begrijpt Guus iets minder wanneer het kan en wanneer niet kan dan merk je dat Bickel echt onze hond is en onze dingen weet in huis.

En afgelopen zondag waren we dus in een tuincentrum ffies een kleine gieter kopen en we kwamen met een tuinstel thuis
Nine had er veel moeite mee ze stond helemaal te huilen en heeft ook nog ffies gebeld de ochtend dat ze ging vliegen, maar daarna was ze ook gerustgesteld hij eet hier als een wolf en loopt net zo hard achter me aan als Bickel alleen begrijpt Guus iets minder wanneer het kan en wanneer niet kan dan merk je dat Bickel echt onze hond is en onze dingen weet in huis.
En afgelopen zondag waren we dus in een tuincentrum ffies een kleine gieter kopen en we kwamen met een tuinstel thuis
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Wat een mooie set!
Dat wordt genieten deze zomer...
groet, Martine
Dat wordt genieten deze zomer...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wat een lekker stel... 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Wat een lekkere pluizenbollen zo samen. Wat vindt Wiskie van twee van die boefjes in huis???
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Wat lijken ze nog op elkaar. Fijn dat het goed gaat en Guus zich aan het huishouden aanpast.
Ik zag de tuinfoto en had de tekst nog niet gelezen, maar dacht: wat een lekker tuinstel.
Ik zag de tuinfoto en had de tekst nog niet gelezen, maar dacht: wat een lekker tuinstel.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wiskie vind het goed en vind hij het eventjes te veel worden dan waarschuwt Wsikie wel en dan weten ze hoe laat het is.karin73 schreef:Wat een lekkere pluizenbollen zo samen. Wat vindt Wiskie van twee van die boefjes in huis???
Net eventjes met ze naar het winkelcentrum geweest het viel me op dat Guus elk kind leuk vind en te tegenop springt Bickel vind kinderen wel leuk en laat zich aaien maar is wat minder omstuimig en stormt niet op elk kind af. Terwijl we Bickel toch mee hebben genomen overal naar toe ook naar de nichtjes van Bert die weer kleine kinderen hebben.
En Guus drinkt vreselijk hij neemt water en de helft logt over de vloer
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Heel leuk zo'n jonge loge, die ook extra drukte met zich mee brengt.
Mooie tuinset hoor
.
Mooie tuinset hoor
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Andrea wat leuk om te lezen over de twee broertjes. Grappig dat je de verschillen zo goed ziet bij hen.
Mooie tuinset, jarenlang plezier ermee.
Mooie tuinset, jarenlang plezier ermee.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Mooie gieter, eh tuinset!
Ideaal dat Guus bij jullie terecht kan.
Nine kan rustig op vakantie.
Ideaal dat Guus bij jullie terecht kan.

Ik zag de foto van Guus met Bert. Is hij inderdaad inmiddels veel lichter dan Bickel?
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Ja klopt Loes en ik denk als je hun volwassen vacht ziet dat hij lichter blijft ook, ik wil eigenlijk de hele week al wat over Bickel schrijven maar ik ben al een week aan grieperen en knap nu eindelijk een beetje op dus in huis een beetje aan het rommelen, maar het komt er aan hoor.loes schreef:Ik zag de foto van Guus met Bert. Is hij inderdaad inmiddels veel lichter dan Bickel?
Groetjes, Andrea
Doe maar voorzichtig Andrea. Bert en ik zijn ook ziek geweest (voor Bert was dat de 1e keer in 40 jaar huwelijk) en dat heeft heel lang nagesleept, zelfs nu ben ik nog niet helemaal ok.
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Beterschap hoor. Gelukkig zit het weer mee. 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Andrea beterschap, de verhalen over Bickel houden we gewoon te goed.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Met Bickeltje gaat het heel goed hier hij is lekker actief en groeit lekker gaat nu hoger op zijn poten staan wat je aan alles kan merken, hij luisterd ook goed en vind alles leuk is lekker actief. Hij heeft laatst gezwommen tenminste hij zwom met Wiskie mee en probeerde zich vast te houden aan zijn staart of probeerde op Wiskie zijn rug te klimmen hij was er zelf iets van geschrokken dat die in het water sprong daarna maar niet meer gedaan 1 keer viel die er perongeluk in en toen stond die helemaal te trillen
. Hij vind grote honden soms een beetje te omstuimig en houd dan iets afstand.
Als ik de foto's bekijk in onze hond dan heeft die ook echt een smouzen uiterlijk, en zijn vast uit zijn nek vandaan krijgt hij echt een mooie smouzen kleur en de vacht word ook al wat stugger zijn puppen vacht verdwijnt nu langzamerhand en is klitterig ik kam hem nu met een grove kam waar hij nog een puppenvacht heeft en daar haal je ook puppenvacht mee weg.
Ik vind het een heerlijk ras smoushondjes lief aanhankelijk beetje stoer en soms rustig en soms weer druk, alleen is het vervelende dat Wiskie op het moment wat slechter word en soms niet alles kan hebben misschien maar tijdelijk vooral zijn heupen spelen hem parten wat al een tijdje het geval is maar er zijn periodes dat het wat erger is en hij word dit jaar al 12 jaar en dat is voor een labrador natuurlijk een hele leeftijd alweer.
Met Guus en Bickel ging heel erg leuk hier wel soms heel erg druk en samen hebben ze een aardig gat in de tuin gegraven en varens er uit getrokken, Guus is meer een graver dan Bickel die graaft eigenlijk zelden.
Als ik de foto's bekijk in onze hond dan heeft die ook echt een smouzen uiterlijk, en zijn vast uit zijn nek vandaan krijgt hij echt een mooie smouzen kleur en de vacht word ook al wat stugger zijn puppen vacht verdwijnt nu langzamerhand en is klitterig ik kam hem nu met een grove kam waar hij nog een puppenvacht heeft en daar haal je ook puppenvacht mee weg.
Ik vind het een heerlijk ras smoushondjes lief aanhankelijk beetje stoer en soms rustig en soms weer druk, alleen is het vervelende dat Wiskie op het moment wat slechter word en soms niet alles kan hebben misschien maar tijdelijk vooral zijn heupen spelen hem parten wat al een tijdje het geval is maar er zijn periodes dat het wat erger is en hij word dit jaar al 12 jaar en dat is voor een labrador natuurlijk een hele leeftijd alweer.
Met Guus en Bickel ging heel erg leuk hier wel soms heel erg druk en samen hebben ze een aardig gat in de tuin gegraven en varens er uit getrokken, Guus is meer een graver dan Bickel die graaft eigenlijk zelden.
Groetjes, Andrea