Dus het knapte niet op
Heel jammer, maar de koffie zal er niet anders door gesmaakt hebben, toch?
Volgende keer, als wij er ook weer bij zijn, brengen we gewoon mooi weer mee, ok?
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Afgesproken! De koffie was opvallend goed in de 1e tent voor de opgang.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
karin73 schreef: Van mij mag twente kampioen worden.
Twente is inderdaad kampioen geworden. Gelukkig kunnen we hier in het oosten dat nog veilig vieren. De A1 werd afgesloten want de spelersbus op de terugreis uit Breda moest echt stapvoets rijden! Supportersters stonden op de snelweg. 2 dagen achter elkaar 40.000 mensen op de been om dit te vieren met rijkelijk veel vocht van de sponsor. Opstootjes zijn er niet geweest
Wie gaan er mee met de wandeling in Kijkduin op 17 oktober?
Wij zijn van plan om te gaan. Sammy is dan niet meer loops en kunnen we eindelijk weer eens een wandeling mee doen.
Groetjes
Jos'e en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Ach ja, Roosje zal niet mee kunnen wandelen. Jammer, maar toch ook weer niet ivm de blijde gebeurtenis. Daar kan geen wandeling tegenop
Groetjes
Jos'e en likjes van Wieske op de Ruiver - Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wij zullen er waarschijnlijk wel zijn, hoewel zaterdag de RITS is en het dus weer een zeer gevuld smouzenweekend zal worden
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik kom aan het eind van die dag terug van een 4-daags bezoekje aan Barcelona dat ik gezellig samen met mijn moeder ga afleggen.
Ik ben er nog nooit alleen met haar op uit getrokken, dus we hebben daar beiden enorm veel zin in! Ik had ook nog een klein verzoekje aan Roosje: denk je dat het je lukt de boel binnen te houden tot de 18e? Ik wil het zo graag kunnen volgen...!
Voor alle wandelaars alvast: veel plezier!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
bij ons is het nog steeds niet duidelijk.... Mijn zwager had voor vanavond 4 kaarten over voor Ajax - NAC , dus het hele span vertrekt straks naar de Arena. We kijken even hoe laat de kinderen morgen wakker zijn, op tijd, dan gaan we rijden. Zo niet laten we ze gewoon uitslapen.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ja, dat moet zondag maar gaan gebeuren. Roosje houdt de spanning er aardig in.
Ik wandel morgen ook niet. Bij onze club is het morgen snoeidag. Sta dus morgen om 10.00 uur met een snoeischaar op het veld inplaats van Lisa.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.