Leentje
Re: Leentje
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Ja idd ik zag achter de tread wel dat ik een berichtje geplaats had maar ik kon me berichtje niet meer terug vinden 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Desi
Niet alleen het laatstebericht van Andrea, maar wel meer berichten zijn hier helaas verdwenen.
-
Desi
Bij terugscrollen als je een nieuw bericht maakt komen de berichtjes wel zichtbaar. Inderdaad Andrea, Leentje lijkt als 2 druppels op haar moeder, maar volgens mij heeft ze iets grotere oren. Die gebruikt ze goed want wanneer ze beide loslopen in de wei en worden geroepen komt Leentje als eerste, terwijl Desi nog eventjes op onderzoek uitgaat.
Het kan natuurlijk oook komen dat Leentje er altijd is als er ergens iets te eten valt. Ze weet dat als ik haar roep ze natuurlijk meteen beloond wordt! 
Dit is me berichtje het is echt vreemd zeg idd als je een nieuw bericht maakt en je scrolt terug zie je me berichtjeandrea21 schreef:Wat lijken moeder en dochter toch op elkaar zeg,
Ik denk dat het bij het puppie zijn nog hoort, Wiskie was hem dus net gesmeerd (toen Bert de verhuis spullen van me moeder uit de auto haalde en de poort op liet open staan) samen met Bickel en ik zag ze lopen toen ik ze ging zoeken Bickel kwam meteen toen ik hem riep maar wiskie liep rustig door.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Aha...toch goed gezien. 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Leuke foto van je twee knuffelsmouzen.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Desi
Nu is de foto weer terug, maar nu zijn er weer andere berichten verdwenen
Met terugscrollen zijn ze er wel 
Laatst gewijzigd door Desi op 11 apr 2010, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik zie ze gelukkig.
Wat een knap stel dames.
Leentje lijkt inderdaad erg op mams.
Wat een knap stel dames.
Leentje lijkt inderdaad erg op mams.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Marc heeft vanmiddag aan het forum gesleuteld. Hopelijk wordt het er nu wel beter op.Desi schreef:Nu is de foto weer terug, maar nu zijn er weer andere berichten verdwenenMet terugscrollen zijn ze er wel
Laat het maar weten als het opnieuw misgaat, Anja.

Het is echt vreemd: net of je geen plaats hebt voor een stuk of 8 berichten. Het zijn ook verschillende berichten, afhankelijk van de instelling oplopende of aflopende berichten.

Anja, begin maar een nieuw topic over Leentje onder "Avonturen", bijv. "Vervolg Leentje" of iets dergelijks. Dan sluit ik deze af.