Leentje

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
loes

Re: Leentje

Bericht door loes »

Nou Leentje, jou moesten ze maar naar het buitenland verkopen, Himalaya of zo, daar is altijd sneeuw. :snpop:
Je krijgt vast zo'n lekker dik vachtje als je moeder :thumbsup:
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Lekker positief , bij de zoveelste laag sneeuw nog blij zijn. :smile:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Leentje gaat nog een hekel aan de zomer krijgen :yucky: :zon: :cry: :hihi:.
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Desi

Bericht door Desi »

Gisteravond weer naar school geweest. Terwijl we uitstappen kwam Eddie ook aangereden. Dus zijn we samen spelend over het lange fietspad naar het veldje gegaan. :jeah2: Pff ik had daarna helemaal geen zin meer om die oefeningetjes te doen!. Wat stom zeg zeggen ze zit moet ik gaan zitten, kan ik toch al lang, en af moet ik gaan ligen. Nou mooi niet dat doe je toch niet op dat koude groene tapijt :boos: Ik had wel wat beters te doen. Allemaal leuke hondjes. Gelukkig mochten we de laatste paar minuutjes helemaal los. Heerlijk was dat.

Vanochtend ging ma met Anja alleen weg ik moest thuis blijven. Och best gezellig Henk was er ook nog, dus kreeeg ik lekker alle aandacht alleen van hem. Op eeen gegeven ogenblik kwam Anja alleen terug, zonder ma! Toch vreemd, maar nu wilde ik wel met haar lekker spelen. Wij zijn met z'n tweetjes lopend naar de winkelstraat geweest. Even bij de fietsemaker binnen, wat had die leuk speelgoed :crazy: En daarna zijn we nog bij een kledingzaak naar binnen geweest en weet je wie ik daat tegenkwam: :o een smousje. Helaas kon ik niet bij me komen, maar als ik ging springen en blaffen deed hij dat ook op het zelfde ogenblik. Dat was heel vreemd. Jammer dat Anja mij niet bij hem liet komen. Ze vertelde me dat dat niet kon, wantdie smous moest ik zelf zijn. Ik zag me zelf in een spiegel :scratch:
Weer thuis gekomen zijn we na een tijdje samen in de auto gegaan. En toen zag ik Ma weer, alleen ze had nu haast geen haartjes meer. Wat gemeen zeg. Het is zo toch veel te koud :o He en toen kwam Moos ook binnen de Airedale Terrier. Dat was leuk. Ook heb ik nog eventjes op de trimtafel gestaan. Moos wilde daar ook graag op springen maar dat mocht niet van zijn vrouwtje.
Vanmiddag hebben Desi en ik lekker in de zon en voor de warme kachel gezeten.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Die gaat zonnig door het leven.. :smile:

Desi

Bericht door Desi »

Gisteren ben ik naar het grote bos geweest. En wie was daar ook: Eddie! :jeah: Ma Desi was helemaal door het dolle heen. Haar zoon was er weer. Ma wist goed de weg in het bos. Ze was daar wel vaker geweest, maar toen waren er veel meer smousjes. :(:) We waren nu met ons 3-en en de baasjes. Ook al zijn we nog maar 10 weken we hebben daar lekker bijna 2 uur gerend! De rugtas die Henk had meegenomen ben ik mooi niet ingegaan. Het spelen op de hei was toch veel te leuk.
:boos: Aleen een z'n goozer op z'n mountain-bike vond het nodig om over mijn voorpootje heen te rijden! Van schrik rende ik toen de andere kant op. Gelukkig kon ik nog goed rennen. Mijn baasjes en ook andere mensen waren wel enorm geschrokken en boos op die vent.

Vandaag ben ik weer verder gegaan met het opgraven van die leuke bolletjes in de tuin. Ik heb ze keurig netjes naar binnen gebracht. Ook heb ik een kuil gegraven, Anja noemde mij een Duitse Smous :shy:

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Had ze en bordje bij de kuil gezet Anja... :hihi:

Ja, ik ken dat..tas mee, omdat je weet dat ze rustig aan moeten doen en die kleine smous worstelen en er maar uit willen. Dat geeft dan weer zoveel stress dat je ze beter weer kunt laten gaan.
Zolang ze hun eigen tempo kunnen bepalen. Echt wandelen is het niet.

Wat waardeloos die fietser. Hier scheuren ze ook door het bos, terwijl er duidelijk staat dat fietsers rekening moeten houden met andere gebruikers.
Geen problemen met het pootje???

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Leuk om te lezen hoe het met Leentje gaat, Anja. :hihi: Je hebt er een handige hulp bij. :wink2: Alleen van dat pootje is minder... Heeft ze er niets aan overgehouden?
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Gelukkig niet, ze kan er heel goed mee graven :boos: Misschien heeft ze nu wel geleerd om niet plotseling te gaan oversteken als er een fiets aankomt :hihi:

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Als ze nog steeds zo goed kan graven, heeft dat pootje niks geleden.
Leuk dat Leentje jullie tuin wil verbouwen. Ze vindt het gewoon te plat bij jullie.
De witte bergen staan nog op haar netvlies :hihi: ....
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

andrea21

Bericht door andrea21 »

Die Leentje :klappen:

Bickel had van de week een theezakje gevonden in de tuin en binnen uit staan pluizen moet je ook niet blij mee zijn :hihi: , en graven in de tuin doet die niet maar in me bankstel :boos:
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Desi

Bericht door Desi »

Ik hoop dat de bank niet al te nieuw meer was :hihi: Maar kan Bickel al zelf op de bank komen? Leentje gelukkig nog niet.

Vanmiddag heeft Leentje de Gele Lissen, welk in de vijver groeien ontdekt. Ze staat dan met de pootjes op de plant. Daarna rent ze weer naar binnen en komt bij me zitten met haar natte pootjes :boos:

andrea21

Bericht door andrea21 »

Ja Bickel is een springer pfffffff dat zei Nine ook al toen ze hier was met Guus die zegt jeetje wat kan Bickel springen, ohw dat water Bickel geeft aldoor de waterbak van Wiskie een zet en dan fijn er met zijn tweeen door heen kledderen en me keuken weer nat en soms vies.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Wat een leuke foto's op de site van de HSC.
Een super stel. :Kuss:

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Moeder en dochter: twee dotjes!
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Leentje en Desi hebben vandaag heerlijk gespeeld op het kleed met de knuffels die Leentje gepakt had uit de kist!
Bijlagen
DSCF5573.JPG
DSCF5573.JPG (85.81 KiB) 1780 keer bekeken

aboonk

Bericht door aboonk »

Mooie foto. Ik zal die maar niet aan Jeroen laten zien, want smurfen en Tijgetje, dat zij toch wel favorieten :hug2: van hem en daar mogen hondjes niet aan komen. Zelfs niet Douwe en Didier. :bibbers:
Groetjes van Annelies

Douwe (Douwe-Tamme van de Fries om utens) 01-10-2005 / 19-01-2016
(Kim Didi v. Karin's Nest x Toones)
Didier 13-9-2009
(Sandy x Luca v.d. Burghoeven)

andrea21

Bericht door andrea21 »

Wat lijken moeder en dochter toch op elke zeg, :klappen:
Groetjes, Andrea

karin73

Bericht door karin73 »

Even kijken of dit bericht wel zichtbaar wordt. Want het laatste berichtje van Andrea is spoorloos verdwenen.
groetjes, Karin

Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ja, dit is zichtbaar.... :scratch:
Afbeelding

Gesloten