Klets-topic
-
Renate
-
Desi
-
Renate
-
Monique
Ik hoop ook dat Mirjam snel weer op knapt, ze is al maanden niet in orde, duurt eigenlijk veel te lang. Mirjam hoop dat je herstel verder in de goede richting zal gaan en dat je 2008 helemaal opgeknapt in kan gaan.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Renate
Anja kwam met het idee om het adres van het ziekenhuis op het forum te zetten zodat de forumleden die willen Mirjam een kaartje kunnen sturen.
Ze zal het zeker leuk vinden. Er hingen al veel kaarten, tekeningen en foto's van Max en Whoopi boven haar bed.
Het adres is:
Elkerliek Ziekenhuis
Wesselmanlaan 25
5707 HA Helmond
Mirjam Peeters
Verpleegafdeling 3C
Kamer 318
Ze zal het zeker leuk vinden. Er hingen al veel kaarten, tekeningen en foto's van Max en Whoopi boven haar bed.
Het adres is:
Elkerliek Ziekenhuis
Wesselmanlaan 25
5707 HA Helmond
Mirjam Peeters
Verpleegafdeling 3C
Kamer 318
Daar teken ik voor, oud en stram met een stoere uitstraling.
Wie doet je wat.
Tot nu toe heb ik trouwens alleen maar gezien dat echt oude honden
door de anderen respectvol worden behandeld of gewoon helemaal
niet bekeken. Lief is dat.
Wie doet je wat.
Tot nu toe heb ik trouwens alleen maar gezien dat echt oude honden
door de anderen respectvol worden behandeld of gewoon helemaal
niet bekeken. Lief is dat.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ach jé, wat sneu nou. Misschien toch nog op het laatste moment iets te kort door de bocht met Stapper
Hopelijk is het morgen weer over.
Ze speelden echt leuk met elkaar
. Stapper heeft wel Veertjes bonk opgegeten en 'muis' half opgesabbeld. Ach zo'n oude vlam kan wel een potje breken.
Die Dieuw, van bijna 17, zo'n lieve sukkelaris. Ik denk dat ze gewoon helemaal geen echte hond signalen meer uitstraald. Zo lekker suffend in de weg staan. Vera vond dat vast erg
standvastig
Mevr. Barkman vond Dieuw nog steeds een mooie hond. En bij Stapper vond ze het wel een optie om een aparte lijn staande oortjes te fokken. De charmeur
Ze speelden echt leuk met elkaar
Die Dieuw, van bijna 17, zo'n lieve sukkelaris. Ik denk dat ze gewoon helemaal geen echte hond signalen meer uitstraald. Zo lekker suffend in de weg staan. Vera vond dat vast erg
Mevr. Barkman vond Dieuw nog steeds een mooie hond. En bij Stapper vond ze het wel een optie om een aparte lijn staande oortjes te fokken. De charmeur
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14