Bickel Gijs
Re: Bickel Gijs
Oh, wat lief!!!
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Wat een lekker kereltje.
Dat is op de RITS ook zo leuk om al die aandoenlijke snoetjes als gele stoere smouzen terug te zien. Ik heb altijd een blad met de 7 weekse foto's en soms zie je er nog wat van terug, maar heel vaak zijn ze toch heel anders uitgegroeid
Dat is op de RITS ook zo leuk om al die aandoenlijke snoetjes als gele stoere smouzen terug te zien. Ik heb altijd een blad met de 7 weekse foto's en soms zie je er nog wat van terug, maar heel vaak zijn ze toch heel anders uitgegroeid
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Hoi smouse mensen, zo hier ben ik weer ffies er was niet heel veel te melden over mijn persoontje, ik groei goed en eet nog veel beter en ook steeds een beetje meer en nu 3 x per dag. We zijn afgelopen dinsdag bij de dierenarts geweest niet voor mij gelukkig maar voor Saartje die geen kittens nu meer kan krijgen (gelukkig) en voor Wiskie die zijn nagels moesten worden geknipt, en de da vond me ontzetten gegroeit in de die nog geen 2 weken en ik kreeg ook nog een koekje want Wiskie kreeg dat ook.
Ik word steeds ondernemender zegt me vrouwtje gisteren stond ik op eens boven aan de trap maar dat was eng hoor ik piepen en toen heeft het vrouwtje me weer naar beneden gehaald en ik ston ook boven op de bank, ik plaag verder graag de katten samen met Wiskie (wat wiskie nooit durfde zonder mij)
.
Me vrouwtje loopt elke dag een grootte ronde met me leuk hoor al die nieuwe plekjes alleen dan kom ik thuis en dan moet ik op eens me behoefde doen onderweg heb ik het daar veels te druk voor.
Me vrouwtje kreeg vandaag de papieren dat ze officieel de eigenaar van mij is wat dat betekent zegt me eigenlijk nix maar het staat wel intressant hoor
Ik zet hier eventjes een foto van mij en me grote vriend neer ik mocht tijdens het koken niet in de keuken om de benen van het vrouwtje heen lopen en ze stuurde me dus weg en ging ik maar bij Wiskie liggen wat ik wel vaker doe. En oja me vrouwtje zegt dat ik erguhhhh slim ben gisteren stond er een schaaltje op de salontafel waar kaas flips van Bert in hadden gezeten en ik zette gewoon mijn poot er in en ging het uitlikken wat natuurlijk weer niet mocht maarja ik ben stoer hoor.

Ik word steeds ondernemender zegt me vrouwtje gisteren stond ik op eens boven aan de trap maar dat was eng hoor ik piepen en toen heeft het vrouwtje me weer naar beneden gehaald en ik ston ook boven op de bank, ik plaag verder graag de katten samen met Wiskie (wat wiskie nooit durfde zonder mij)
Me vrouwtje loopt elke dag een grootte ronde met me leuk hoor al die nieuwe plekjes alleen dan kom ik thuis en dan moet ik op eens me behoefde doen onderweg heb ik het daar veels te druk voor.
Me vrouwtje kreeg vandaag de papieren dat ze officieel de eigenaar van mij is wat dat betekent zegt me eigenlijk nix maar het staat wel intressant hoor
Ik zet hier eventjes een foto van mij en me grote vriend neer ik mocht tijdens het koken niet in de keuken om de benen van het vrouwtje heen lopen en ze stuurde me dus weg en ging ik maar bij Wiskie liggen wat ik wel vaker doe. En oja me vrouwtje zegt dat ik erguhhhh slim ben gisteren stond er een schaaltje op de salontafel waar kaas flips van Bert in hadden gezeten en ik zette gewoon mijn poot er in en ging het uitlikken wat natuurlijk weer niet mocht maarja ik ben stoer hoor.
Laatst gewijzigd door andrea21 op 11 feb 2010, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Het is me het Bickeltje wel
Een hele wandeling en dan thuis eindelijk je behoefte doen.
Nou ja, nu nog even omgekeerd en dan is hij zindelijk
Het zijn dikke vrienden die twee.

Een hele wandeling en dan thuis eindelijk je behoefte doen.
Nou ja, nu nog even omgekeerd en dan is hij zindelijk
Het zijn dikke vrienden die twee.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Alleen dat smoeltje van hem zegt al genoeg... 
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Zo hier ben ik ook weer is, ik zag me broertje al op de foto staan en natuurlijk ben ik ook 13 weken en vandaag 3 maanden oud en ik word al een hele vent, ik heb vandaag al me inentingen gehad en ook meteen rabies voor als ik straks met Andrea en Bert op vakantie ga en natuurlijk Wiskie. De dieren arts zat maar te friemelen aan me en toen zei ze tegen Andrea en Bert ik heb zijn balletjes gevonden hoor, wat ze daar nou mee bedoelde geen idee maar het klonk leuk
. Ik weeg nu 3,25 kilo en dat is een mooi gewicht volgens de dieren arts assistente en Andrea kocht ook meteen een nageltangetje voor me nageltjes die best wel lang zijn intussen dus ik zal er het weekend aan moeten geloven.
Ik vind auto rijden nu ook leuk worden en ben van de week een heel end naar de moeder van Andrea gelopen en ging gezellig aldoor heel rustig bij haar zitten en ze mocht me lekker aaien en ook al die verzorgsters daar kwamen me lekker kriebelen mmmm dat mogen ze vaker doen, de lift vind ik ook niet eng meer en de draai deuren in het winkelcentrum zijn nu een makkie.
In Andrea haar boekje staan weer 2 fotootjes van me in de sneeuw dat vind ik zo leuk sneeuw alleen Andrea loopt wel weer te mopperen er over die is de sneeuw zat.
Nou pootje van dit ondeugende Bickeltje
ps. owja Andrea houd ook nog een agenda voor me bij tegenwoordig op Hotmail.
Ik vind auto rijden nu ook leuk worden en ben van de week een heel end naar de moeder van Andrea gelopen en ging gezellig aldoor heel rustig bij haar zitten en ze mocht me lekker aaien en ook al die verzorgsters daar kwamen me lekker kriebelen mmmm dat mogen ze vaker doen, de lift vind ik ook niet eng meer en de draai deuren in het winkelcentrum zijn nu een makkie.
In Andrea haar boekje staan weer 2 fotootjes van me in de sneeuw dat vind ik zo leuk sneeuw alleen Andrea loopt wel weer te mopperen er over die is de sneeuw zat.
Nou pootje van dit ondeugende Bickeltje
ps. owja Andrea houd ook nog een agenda voor me bij tegenwoordig op Hotmail.
Laatst gewijzigd door andrea21 op 27 feb 2010, 01:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Fijn dat hij meekan naar je moeder, Andrea.

Ja nog wel Arienne van de week te horen gekregen dat me moeder op de wachtlijst gaat voor een verpleegtehuis 
Groetjes, Andrea
Bickel is dus een hond met ballen
.
Jammer dat je moeder zo hard achteruit gaat.
Alweer een verhuizing op stapel....
Jammer dat je moeder zo hard achteruit gaat.
Alweer een verhuizing op stapel....
Charlotte
Wat een zorgen om je moeder Andrea, sterkte.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Misschien gaat het daar wel heel goed.
Mijn vader is er ook echt op z'n plaats.
Helaas is het soms onvermijdelijk. :hug:
Mijn vader is er ook echt op z'n plaats.
Helaas is het soms onvermijdelijk. :hug:
Zo hier ben ik weer Andrea had vandaag een leuke verassing voor me en die was dat me broertje Guus bij ons op visite kwam met Nine samen, nou dat was me een feestje lekker keffen en spelen met elkaar. Goh wat lijkt me broertje op me en we waren bekaf toen Nine naar huis ging, in mei komt Guus dus een week logeren bij ons als alles goed loopt.
Ik ben afgelopen donderdag op 2 verjaars visite's geweest eerst bij de jongste in de familie van Bert, River is 1 jaar geworden en daar waren allemaal kinderen en dat vond ik toch leuk en sommige kwamen me aaien ook en daarna gingen we naar de moeder van Bert die werd de zelfde dag 88 jaar en daar zaten allemaal oudere mensen die me ook wel lief vonden en wilden aaien.
Gisteren ben ik mee naar Maarssen geweest naar Judith de dochter van Bert en Andrea want die kwam net terug uit Maleisie waar ze drie en halve week was geweest, ik was wel in de auto geweest maar niet meer zolang achter elkaar en eerst ging ik ook piepen maar toen ging ik toch maar lekker liggen slapen naast Mischa achterin. Bij Judith woont Kim de rotweiler en die vond mij niet zo aardig maar ik was niet bang hoor voor haar en verder vond ik het daar wel gezellig hoor.

Guus en Bickel in de armen bij Nine.
Ik ben afgelopen donderdag op 2 verjaars visite's geweest eerst bij de jongste in de familie van Bert, River is 1 jaar geworden en daar waren allemaal kinderen en dat vond ik toch leuk en sommige kwamen me aaien ook en daarna gingen we naar de moeder van Bert die werd de zelfde dag 88 jaar en daar zaten allemaal oudere mensen die me ook wel lief vonden en wilden aaien.
Gisteren ben ik mee naar Maarssen geweest naar Judith de dochter van Bert en Andrea want die kwam net terug uit Maleisie waar ze drie en halve week was geweest, ik was wel in de auto geweest maar niet meer zolang achter elkaar en eerst ging ik ook piepen maar toen ging ik toch maar lekker liggen slapen naast Mischa achterin. Bij Judith woont Kim de rotweiler en die vond mij niet zo aardig maar ik was niet bang hoor voor haar en verder vond ik het daar wel gezellig hoor.
Guus en Bickel in de armen bij Nine.
Groetjes, Andrea
Twee druppels water. Maar zo op het eerste gezicht ook allebei een vacht
die je goed in de gaten moet houden.
die je goed in de gaten moet houden.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Twee wolbaaltjes.
Leuk voor je, dat die visite zo goed beviel.
Over een paar maanden heb je dus een week feest
.
Leuk voor je, dat die visite zo goed beviel.
Over een paar maanden heb je dus een week feest
Charlotte
Wat een leuke avonturen, daar leer je weer een hoop van, als smouzenpup.
Inderdaad bijna niet uit elkaar te houden, die pluizebolletjes.
Inderdaad bijna niet uit elkaar te houden, die pluizebolletjes.
Wat een beertjes die twee.... Die breken straks gezellig met z'n tweetjes het huis af..... 
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Wat lijken die twee op elkaar. Leuk vooruitzicht die logeerpartij.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.