Nog even en de eersten zijn al terug als de laatste vertrekken
Wandeling in Zwiggelte
Grote groep
8) Oh ja, er zijn nu al 32 mensen en 21 hondjes die zich hebben opgegeven.
Polonaise of gewoon lekkere smouzen chaos.

Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
Wendy
-
Monique
Re: Voorwandelen
Daar heb je toch van die fantastische bodylotion voor die vanzelf voor een bruin kleurtje zorgtJeanette schreef:Warm....................KORTE BROEK HOOR !!!! Lichtgevende benen dan maar.
Wendy, ook een fijne dag morgen! Er is vast iemand jarig!Wendy schreef:ik wens jullie allemaal heeeeel veel wandelplezier.
helaas zijn wij niet van de partij; te ver en we krijgen zon 20 mensen op bezoek.
Maar we gaan wel even wandelen bij ons in het bos.
En uiteraard mag Pepper dan ook mee !!
Ik zal aan jullie denken.
Enne....foto's maken hé
Ik duik m'n bed in: moet natuurlijk uitgeslapen zijn!

-
Margaret
de wandeling
Dank je wel: het was leuk! Maar probeer maar eens 21 Smouzen op de foto te zetten.
Of waren het er nog meer?
Het was een mooie, warme wandeling door het stiltegebied bij Westerbork.
Ik heb een paar foto's in een album geplaatst, maar ik heb niet zo veel gemaakt. Hopelijk Jeanette met haar nieuwe camera wel!
Het was heel leuk om Monique met Elles en Jip en Jojo te ontmoeten. M. haar broek was helemaal niet zo groot, trouwens!
En ik vond het ook heel fijn Jeanette en Lex na zo'n tijd weer te zien met een heel vrolijke Stapper! (De fokkers van o.a. onze Beppie.) En ook Ellen en Henry met kids en Vera' s moeder Anka waren van de partij: heel leuk. (De hondjes herkennen elkaar echt niet meer.)
Bert en ik moesten na afloop snel weer door. Ik ben benieuwd hoe het Jeanette en Monique verder is bevallen.
Wat een hondjes die Smousjes! Zo verschillend èn leuk!
(Er was nog wel een ongeluk met iemand op een crossmotor gebeurd. De traumahelikopter kwam hem ophalen. Een aantal medewandelaars is bij hem blijven wachten tot er hulp kwam. Hopelijk loopt dat goed af voor hem.)
8) 27 graden! 8) Zie foto's in het fotoalbum Wandeling Zwiggelte.
Of waren het er nog meer?
Het was een mooie, warme wandeling door het stiltegebied bij Westerbork.
Ik heb een paar foto's in een album geplaatst, maar ik heb niet zo veel gemaakt. Hopelijk Jeanette met haar nieuwe camera wel!
Het was heel leuk om Monique met Elles en Jip en Jojo te ontmoeten. M. haar broek was helemaal niet zo groot, trouwens!
En ik vond het ook heel fijn Jeanette en Lex na zo'n tijd weer te zien met een heel vrolijke Stapper! (De fokkers van o.a. onze Beppie.) En ook Ellen en Henry met kids en Vera' s moeder Anka waren van de partij: heel leuk. (De hondjes herkennen elkaar echt niet meer.)
Bert en ik moesten na afloop snel weer door. Ik ben benieuwd hoe het Jeanette en Monique verder is bevallen.
Wat een hondjes die Smousjes! Zo verschillend èn leuk!
(Er was nog wel een ongeluk met iemand op een crossmotor gebeurd. De traumahelikopter kwam hem ophalen. Een aantal medewandelaars is bij hem blijven wachten tot er hulp kwam. Hopelijk loopt dat goed af voor hem.)
8) 27 graden! 8) Zie foto's in het fotoalbum Wandeling Zwiggelte.

-
Monique
Hallo allemaal,
de wandeling was heel leuk en heel warm. Leuk om Arienne en Jeanette ' live' te ontmoeten en nog wat namen die ik van de clubsite of het forum herken. Wat een hoop verschillende smousjes zijn er
. Maar ook een paar dubbelgangers van Jojo, gelukkig hadden ze allemaal een ander halsbandje. Jojo heeft de dag van zijn leven gehad volgens mij, hij lag helemaal uitgeteld in de tuin nadat ik hem afgespoeld had (op de terugweg ging hij nog even poedelen in een vieze moddersloot
).
Het laatste stukje wandeling heeft Jip in het hondenkarretje van Lex afgelegd. Hij weigerde nog verder te lopen
. Jojo heeft er ook een paar keer ingezeten maar wilde er ook weer heel snel uit.
Volgende wandeling die een beetje in de buurt is gaan we zeker weer mee :D
de wandeling was heel leuk en heel warm. Leuk om Arienne en Jeanette ' live' te ontmoeten en nog wat namen die ik van de clubsite of het forum herken. Wat een hoop verschillende smousjes zijn er
Het laatste stukje wandeling heeft Jip in het hondenkarretje van Lex afgelegd. Hij weigerde nog verder te lopen
Volgende wandeling die een beetje in de buurt is gaan we zeker weer mee :D
Fijne wandeling geweest zo te lezen. Leuk om elkaar te ontmoeten, en elkaars smousjes te zien. Die Jip, had het mooi voor elkaar om zich het laatste stukje rond te laten rijden. Wat vervelend van dat ongeluk met die crossmotor, hoop dat die persoon niet al te erg in de kreukels ligt. De foto's zijn ook leuk, op de site van de club staan er ook een aantal.
Groetjes, Erna.
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Lekker weertje
Maar smaakte ook gelijk al naar meer
Stapper ligt ook uitgevloerd in de schaduw. We waren heel blij dat we gisteren de route voorgelopen hadden. Nu hebben we een vennnetje en een nat gebied erbij genomen die in de originele wandeling van Nico Wouda er niet bij zaten. Ze kwamen nu wel van pas met deze warmte. Wat een groep hè, 36 mensen en 24 honden
Leuk om je weer te zien Ariënne, geen sikkepit veranderd hoor
Oude bekenden en nieuwe gezichten.
Alles is wel goed gegaan met de motorcrosser hoor, Ariënne. Zijn vrouw vond het nu wel mooi geweest
Morgen ga ik eens kijken of ik wat foto's bij het Zwiggelte mapje kan plaatsen.
-
Monique
Sluiten wij ons helemaal bij aan:Monique schreef:Jeanette en Lex, ik zou het bijna vergeten, maar: bedankt voor de fantastische organisatie. Wij hebben een heerlijke dag gehad dankzij jullie
. En jullie zijn zelfs al bezig met de voorbereidingen voor een herfstwandeling. Dan zijn we graag weer van de partij
(Er zullen heel wat hondjes èn baasjes heel goed kunnen slapen! )

Foto's
Ha, voor elkaar
Een paar foto's in mijn album gezet van de wandeling.
Per ongeluk eentje niet eerst verkleind en warempel, dat gaat ook
Had ik ze gisteren er gelijk al op kunnen zetten
Geweldig hoor, die groepsfoto. Alleen al die smouzen met hun keurige kleur van rijp koren, zie je dus nauwelijks tussen het gele gras. tsja, bedenk dat maar eens.
Maar ja, de sfeer komt wel over toch
Een paar foto's in mijn album gezet van de wandeling.
Per ongeluk eentje niet eerst verkleind en warempel, dat gaat ook
Had ik ze gisteren er gelijk al op kunnen zetten
Geweldig hoor, die groepsfoto. Alleen al die smouzen met hun keurige kleur van rijp koren, zie je dus nauwelijks tussen het gele gras. tsja, bedenk dat maar eens.
Maar ja, de sfeer komt wel over toch
Ach ja
Ach ja, tuurlijk
Gelijk de foto's overgezet naar het wandeling album
Morgen krijgen we Desi te logeren...........geweldig hè, we hebben er echt zin in.
Wat Stapper betreft, hoe meer zielen
Gelijk de foto's overgezet naar het wandeling album
Morgen krijgen we Desi te logeren...........geweldig hè, we hebben er echt zin in.
Wat Stapper betreft, hoe meer zielen
Veel plezier met Desi!
Ik ken haar naam wel, maar.....
Wie wat, hoe jong, waar enz. ook al weer?
(Staat wel in de gebruikersljst!)

Ik ken haar naam wel, maar.....
Wie wat, hoe jong, waar enz. ook al weer?
(Staat wel in de gebruikersljst!)
Laatst gewijzigd door Ariënne op 17 apr 2007, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Monique
Beste mensen allemaal,
Lex en ik hebben in Appelscha rondgelopen, maar een leuke ongestoorde wandeling, zonder veel andere toeristen of verkeer, zit er daar niet in.
Dus...........Zwiggelte maar weer!!!!!!
Zondag 23 september organiseren we weer een Smouzenwandeling in Zwiggelte.
Hoe hij precies gaat lopen weten we nog niet, hangt van het weer af.
Ong. 2,5 uur, vanaf hetzelfde startpunt.
In het eerstvolgende clubblad komt een aankondiging en routebeschrijving, maar t.z.t. zal ik hier ook informatie op zetten.
Dus.........alle agenda's maar weer openslaan
Leuk Jeanette!!
Jammer van Appelscha, maar ja daar gaan we dan zelf maar eens rondneuzen.
En Zwiggelte is en blijft natuurlijk prima!
Heel toevallig waren wij gisteravond nog in Zwiggelte bij "het Hoefijzer"! Bert, Vera en ik gingen er Merel ophalen, die daar begeleidster was van een groep. Vera maar kijken waar al die andere smousjes nu gebleven waren!
We hopen weer van de partij te zijn!!
Jammer van Appelscha, maar ja daar gaan we dan zelf maar eens rondneuzen.
En Zwiggelte is en blijft natuurlijk prima!
Heel toevallig waren wij gisteravond nog in Zwiggelte bij "het Hoefijzer"! Bert, Vera en ik gingen er Merel ophalen, die daar begeleidster was van een groep. Vera maar kijken waar al die andere smousjes nu gebleven waren!
We hopen weer van de partij te zijn!!