Hoera jarig

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Monique

Bericht door Monique »

Ook van mij nog de felicitaties voor Jeltje, Bobbie en de rest! Jojo is ook verwend met een heerlijke mergpijp en een hufterproof speeltje dat erg in de smaak valt!
Deavondmaaltijd was extra lekker gemaakt met blikvoer.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Een :sortof: hufterproof speeltje :?: :!: :shock:
Afbeelding

Monique

Bericht door Monique »

Heb je het nieuws gemist over de bushokjes? Ze werden op de markt gebracht als 'hufterproof', maar helaas.....voor sommigen waren ze nog niet proof genoeg en zijn ze toch gesloopt :( . Jojo sloopt ook al zijn speeltjes :cry:

wubke

Bericht door wubke »

Bij ons zijn gelukkig de piepjes heel snel kapot :lol: :lol: :lol: :lol:
Voor de rest valt het wel mee. Alleen knuffels moeten leeggeplukt, alsof het gesneeuwd heeft in huis dan :o
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Ariënne

Bericht door Ariënne »

wubke schreef:Bij ons zijn gelukkig de piepjes heel snel kapot :lol: :lol: :lol: :lol:
Voor de rest valt het wel mee. Alleen knuffels moeten leeggeplukt, alsof het gesneeuwd heeft in huis dan :o
Bij ons net zo Wubke!

En Monique: waarschijnlijk heb ik het gemist... :? En dan een :sortof: hufterproof speeltje :!: Die hebben wij toch niet :!: Ik bedoel :sortof: hufters.. :!: :mrgreen:
Afbeelding

Monique

Bericht door Monique »

Nee dat klopt :) , ik wilde het nog erbij zetten dat Jojo natuurlijk geen hufter is, maar ik dacht: dat snappen ze vast wel :wink:

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Nou, Stapper snapt dat wel, dat 'hufterproof', runderoren en andere kauw dingen zijn favoriet. Zijn piepbot sloopte hij uiteindelijk ook. Nu heeft hij een heel zwaar rubberbot, met korte dikke punten. Dat schijnt voor schone tanden te zijn. Maar ik vrees dat die punten ook wel eens sneuvelen.
Wat heeft Jojo voor sloop bestendig speelgoed ????
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Martine

Bericht door Martine »

Hoi Monique,

Het zit in de familie, vrees ik...
Bobbie eet tennisballen met huid en haar op, dit geldt ook voor zijn flossen; in de buurt is geen kauwgommetje meer op de stoep te vinden; eigenlijk eet hij alles, behalve zijn voer...
Zelfs een hufterproove Kong is vakkundig naar de andere wereld geholpen. :x
Hij heeft dus nu gewoon geen speelgoed, maar wel lekkere varkensoren, kauwstaven en mergpijpen.

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Monique

Bericht door Monique »

Zijn nieuwe speelgoedje is een rubberen bal met daarin een belletje en een touw eraan. Het touw is niet zo sterk :( , de bal wel :) . Ook Jojo vind het leukste van de kong om er stukjes rubber af te knagen. Er 1 speeltje dat hij niet kapot krijgt: een flexibele lichte ei-vormige bal met gaten erin (te koop in dierenwinkels in de kleuren geel en groen).

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Phoebe, Pepper en Whoopi (en de rest) waren gisteren jarig!
Nog van harte gefeliciteerd! :jarig:
Afbeelding

Martine

Bericht door Martine »

Ook van ons nog hartelijk gefeliciteerd, en een lik van Bobbie!
Ik hoop dat jullie lekker verwend zijn!
:jarig:

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Hieperdepiep alsnog lieve smouzekinders :boogie: :jarig:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

Desi

Bericht door Desi »

Alle kids van Grada en Vito en de nieuwe baasjes gefelciteerd :wave: en nog vele gelukkige jaren :sortof:

Erna

Bericht door Erna »

ook namens Lisa en mij :jarig:
Groetjes, Erna.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Renate

Bericht door Renate »

Bedankt voor de felicitaties. Erg leuk.

Ik betrapte mezelf erop dat ik laatst nog tegen iemand op mijn stageschool vertelde dat we net een hondje hebben. Haha, nu is Phoebe al een jaar oud. Voor mijn gevoel is ze nog een klein puppie.

Vanmiddag kom ik nog eens terug. Ik ga nu eerst een boterhammetje eten met ons Dana.

Groetjes, Renate

wubke

Bericht door wubke »

Heej Renate, leuk je weer eens op het forum te zien. Jaja de tijd vliegt, zeker als je druk bezig bent. Vlot het met de studie?
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

Renate

Bericht door Renate »

Hoi Wubke,

Ja het gaat wel goed met m'n studie. Helaas heb ik me wel verkeken op de instaptoets aardrijkskunde. Nét gezakt, herkansen in januari. Ik weet nu in ieder geval wat me te doen staat. Stage loopt lekker. Ik heb een kei van een mentor waar ik veel van kan leren en de ruimte krijg om vooral veel voor de klas te staan. Super!
Over 1,5 week heb ik nog mijn instaptoets geschiedenis en daarna zal ik wel weer vaker op het forum komen.

Groetjes, Renate

Mary

Bericht door Mary »

Heel goed Renate, fijn dat het zo naar je zin gaat.
Succes verder.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Zet hem op Renate!! :thumbsup:
Afbeelding

Desi

Bericht door Desi »

Renate,

Ik neem mijn petje af voor jou, dat jij met 2 kleine kinderen die studie weer oppakt :thumbsup: :jeah: :jeah: .

De tijd vliegt en jij dacht dat je nog een puppie had...?? Phoebe is alweer een jaar. Volgens mij een puperhond onder tussen. Gaat het nog steeds goed tussen Phoebe en je 2 meiden.
Ik hoop je weer te zien op 6 januari voor een wandeling. En anders op de RITZ-dag volgend jaar. Want ik neem aan dat Phoebe en Desi op de zelfde dag worden opgeroepen. Wij komen, mits het niet in de voorjaars vakantie is, want Desi wil graag weer Snowboarden. :D

Gesloten