Hoi mensjes van het smousen forum ik ben eindelijk beland bij me nieuwe baasjes na het afscheid van me moeder Quinta en natuurlijk Ine en Hugo de auto rit naar huis eerst nog even een riempje en een lekker mand gekocht en toen naar huis, ik heb lekker liggen slapen op de achterbank in een tas met dekentje die naar katjes rook naast me nieuwe baasje Mischa en ik heb niet gepiept in de auto.
Nou loopt er een rood geval met 4 poten achter me aan door de kamer ik weet nog niet wat ik met hem aan moet zoiets heb ik nog niet eerder gezien en die probeerde al me mand in te komen ook.
Nou me vrouwtje zal jullie op de hoogte houden van me avonturen en ze moet ook nog maar is een andere avatar nemen bij haar naam van mij dus !!!!.
groetjes Bickeltje
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Hè, hè, het lange wachten is eindelijk voorbij!!!
Bickel, heel veel plezier bij je nieuwe baasjes, die katten wennen vanzelf wel hoor.
Ben je al een beetje vriendjes met Wiskie??
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Bickel , een fijn en gezond leven bij je nieuwe baasjes en de beestenboel. Andrea geniet van hem, de puppytijd is ook weer zo voorbij.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Heerlijk Bickeltje is thuis. Geniet van jullie kleine smousje. Zal wel lukken denk ik. Bickeltje we wensen je een hele leuke puppytijd toe. Haal maar lekker veel smousenkwaad uit.
Groetjes
Jose en een likje voor Bickeltje van wieske op de Ruiver- Sammy de msous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Andrea, gefeliciteerd met de komst van jullie langverwachtte gezinslid!
Dat jullie samen maar mooie tijden mogen beleven! (en dat je ons daar deelgenoot van maakt!)
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Andrea eindelijk is Bickel bij jullie komen wonen.
Heel veel plezier met hem, dat hij uit mag groeien tot een fijne gezinshond.
Bickel, vriendjes genoeg
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zo hier ben ik weer eventjes hoor ik heb lekker de hele nacht in me mandje naast het vrouwtje haar bed gestaan en heerlijk geslapen tot kwart voor acht en toen vond ik het mooi geweest en heb ik haar wakker gepiept, wel wat vroeg tenminste dat me vrouwtje .
Ik ben gisteravond ook vriendjes geworden met Beertje dat rode ding op vier pootjes en hij mocht ook bij me in me mandje slapen gisteravond en nu lopen en spelen we hier door de kamer heen. Er is hier ook nog een grote hond die vind me nog niet zo lief geloof ik en gromt af en toe naar me maar daar trek ik me weinig van aan lekker puh en soms zoek ik bescherming bij me vrouwtje voor hem.
Het eten is hier net zo lekker als bij Ine gelukkig en ik heb ook nog lekker een handdoekje en speeltjes in me mandje met de geurtjes van me broertjes en zusje.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Ahh, wat schattig!! Wat fijn dat hij het zo goed doet en dan zo gezellig met Beertje samen in de mand!
Ik hoop dat Wiskie z'n grote vriend gaat worden.
Als ik jou was zou ik eerst eens gaan kijken hoe ze het daar aan pakken.
Dat vinden ze prima hoor.
Kun je aftasten of het bij jou en Bickel past.
Veel voorpret
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14