Klets-topic
Re: Klets-topic
Altijd fijn om dingen tegen te komen waar ik niet aan meedoe.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
Renate
Lastig hoor, die spataderen. Een vriendin van mij heeft ze in haar zwangerschappen gekregen. Haar benen lijken wel een slachtveld. Heel sneu. Ze is inmiddels al 2 x geopereerd. Ik zal het haar opsturen.
Martijn heeft ook een hele dikke spatader, maar ik hoor hem er nooit over. Waarschijnlijk heeft hij daar geen last van. Zijn vader echter, draagt al jaren steunkousen voor die krengen.
Martijn heeft ook een hele dikke spatader, maar ik hoor hem er nooit over. Waarschijnlijk heeft hij daar geen last van. Zijn vader echter, draagt al jaren steunkousen voor die krengen.
Poffer me wasmachine begeeft het net
een 11 jaar oude miele was machine grrrr as maandag komt er pas een monteur bij, een week voor de kerst begaf me afwasmachine het ook al 10 jaar oud dus die hebben we nog gauw voor de kerst vervangen, waarom komt toch alles tegelijk nou ben benieuwd of die te maken is of dat we aan een nieuwe moeten. 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Knudde, is trouwens voor een Miele helemaal niet oud, dus misschien
valt het mee.
valt het mee.
Hè bah...altijd zonde zoiets. Hopelijk valt het mee.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Altijd vervelend en meestal ook duur. Balen...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Nou balen hoor
.
Maar 11 jaar voor een Miele, dat is toch niet gek.
Het ligt vaak aan het aantal wasuren.
De Miele van mij werd maar 10!
En had al eens eerder een zware operatie ondergaan.
Gelukkig had ik het ding voor 10 verzekerd, want anders was ik heel veel geld kwijt geweest.
Inmiddels heb ik al weer 3 jaar een AEG, heeft ook al een zware operatie achter de rug(pas nog), en ook binnen de verzekering.
Ik kreeg het advies om regelmatig een echte kookwas te draaien, schijnt beter te zijn voor de machine.
Maar 11 jaar voor een Miele, dat is toch niet gek.
Het ligt vaak aan het aantal wasuren.
De Miele van mij werd maar 10!
En had al eens eerder een zware operatie ondergaan.
Gelukkig had ik het ding voor 10 verzekerd, want anders was ik heel veel geld kwijt geweest.
Inmiddels heb ik al weer 3 jaar een AEG, heeft ook al een zware operatie achter de rug(pas nog), en ook binnen de verzekering.
Ik kreeg het advies om regelmatig een echte kookwas te draaien, schijnt beter te zijn voor de machine.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ik was nu met de tweede Miele in 35 jaar. (nr. 1 ging 21 jaar mee)
Ik heb nog nooit een kookwas gedraaid.
Ik heb nog nooit een kookwas gedraaid.
Ik moet zeggen ik heb aan deze machine nog nooit een reperatie er aan gehad, ik had ook zon verzekering van 10 jaar er dus opgenomen toendertijd je zal het net zien 11 jaar net buiten de die verzekering. Deze heeft wel veel draai uren gehad ook voor 5 personen op een gegeven moment een aantal jaren, mijn moeder heeft een miele van bijna 20 jaar oud maar die heeft wel wat minder gedraait dat de mijne. Hier voor had ik een turnamat van aeg wat een ellende binnen een half jaar 2 x me centrifuge motor stuk en toen na een half jaar weer wat een ellende ik heb er uiteindelijk 8 jaar mee gedaan.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Wij hebben een paar jaar geleden een goedkopen (275 euro!!!) wasmachine gekocht en daar inmiddels al weer 6 jaar plezier van, daarvoor hadden we een peperdure bauknecht die om de haverklap kapot was. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Bij de aanschaf van deze was het spaarpotje net voor een andere dure aanschaf geplunderd...
Bij de aanschaf van deze was het spaarpotje net voor een andere dure aanschaf geplunderd...
groetjes, Karin
Balen Andrea, je kan niet zonder een wasmachine. Het is over vijf dagen pas maandag.
Ik vindt 11 jaar voor een Mielle ook niet oud, kan vast nog gemaakt worden. Jammer dat het net na de garantie periode valt.
Zit niet mee als ook al de afwasmachine vervangen moest worden.
Ik vindt 11 jaar voor een Mielle ook niet oud, kan vast nog gemaakt worden. Jammer dat het net na de garantie periode valt.
Zit niet mee als ook al de afwasmachine vervangen moest worden.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ze gaan naar daltonschool Oostermoer in Gieterveen.Ariënne schreef:Je kunt je richten (ook wat school betreft) op Gieten of op Veendam en Stadskanaal. (Gieten zou mij persoonlijk meer aanspreken.)
Ik hoop dat ze het naar hun zin gaan krijgen!
groetjes, Karin
Aha, ik was al benieuwd, want ze zullen er nu wel zitten. Wel een koude start in het huisje met de gaskachels.
De school is in elk geval klein (125 of iets in die richting) en een Dalton-school lijkt me prima. Ik zie zo gauw geen bekende namen, als ik googel. Fijn dat het dichter bij huis is.
Zal Bert vragen wat hij ervan weet. (Dat wordt dan morgen.)
Ik hoop dat ze het naar hun zin zullen krijgen!
De school is in elk geval klein (125 of iets in die richting) en een Dalton-school lijkt me prima. Ik zie zo gauw geen bekende namen, als ik googel. Fijn dat het dichter bij huis is.
Zal Bert vragen wat hij ervan weet. (Dat wordt dan morgen.)
Ik hoop dat ze het naar hun zin zullen krijgen!

Ik hoop ook dat ze het fijn krijgen. Ik zal ze missen. Ze zijn nu nog hier en verhuizen het komende weekend.
Vrijdag hebben ze een dagje op hun nieuwe school gekeken.
Vrijdag hebben ze een dagje op hun nieuwe school gekeken.
groetjes, Karin
Spannend, hoor.
Zal raar zijn om afscheid te nemen. De kans dat je ze weer ziet, zal wel klein zijn.
Zal raar zijn om afscheid te nemen. De kans dat je ze weer ziet, zal wel klein zijn.

Ja, het blijft raar, maar ik denk dat een niet al te grote school heel goed voor met name de oudste zal zijn. Ze komt in een combinatiegroep 3-4, met maar weinig kinderen. Ze worden schijnbaar (niet iedere dag) thuis met een busje opgehaald, maar of dat van school uit geregeld wordt, of dat dat onderlinge afspraken zijn, weet ik niet.
groetjes, Karin
Ja, dat heb ik ook gezien. Is wel fijn, denk ik.
Onze meiden hebben hier ook op een nog kleiner schooltje gezeten. Dat heeft wel wat. In die tijd keken de oudere kinderen echt om naar de kleinere. Ik hoop dat dat nog zo is, maar het ik-tijdperk is helaas overal aangebroken (en hopelijk inmiddels weer een klein beetje op z'n retour).
Onze meiden hebben hier ook op een nog kleiner schooltje gezeten. Dat heeft wel wat. In die tijd keken de oudere kinderen echt om naar de kleinere. Ik hoop dat dat nog zo is, maar het ik-tijdperk is helaas overal aangebroken (en hopelijk inmiddels weer een klein beetje op z'n retour).

Bert weet verder ook niet veel over de school te vertellen, Karin.
Ik hoop dat het ze zal bevallen!
Ik hoop dat het ze zal bevallen!

Jammer, maar ze zullen vast wel op hun pootjes terechtkomen!
groetjes, Karin