Ik wilde ooit erg graag een teefje en dat had ik dan Sientje willen noemen...
Lijkt er wel een beetje op, hetzelfde genre.
Maar misschien ooit in de toekomst, als ik alle tijd van de wereld heb...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Desi schreef:
Gisterenavond (1-1) om 8.00 uur had ik ze thuis ook nog even gewogen:
gewicht teef: 311 gram en reu: 344 gram
En vanochtend (2-1) 8.00 uur:
Gewicht Teef: 334 gram en reu : 377 gram
!
En nu 3-1 om 8.00 uur :
Eddie: 452 gram, is 75 gram gegroeid
Leentje: 401 gram, is 67 gram gegroeid
Straks is kijken of Desi mee wilt naar buiten, in die dikke laag vers gevallen sneeuw!
Desi schreef:
En nu 3-1 om 8.00 uur :
OP 4-1 om 8.00 uur:
Eddie 535 gram, is 83 gram gegroeid
Leentje: 463 gram, is 62 gram gegroeid
Eddie is echt een veel vraat
Ik wilde vanochtend om 7.00 uur stiekum allen Janka uitlaten, maar Desi stoof de kist uit. Ze wilde mee. Toen Desi plasje en poepje gedaan had, liep ik terug. Maar daar Desi helemaal geen zin in! Ik moest haar echt de kamer weer inlokken, want ze had door dat ik met Janka nog verder wilde wandelen.
Ach, Desi kan een wandelingetje best gebruiken
Dan heeft ze straks haar jeugdig figuurtje zo weer terug.
En die dikkertjes missen niets ....die groeien als kool.
Gaat lekker Anja
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Desi schreef:
En nu 3-1 om 8.00 uur :
OP 4-1 om 8.00 uur:
Eddie 535 gram, is 83 gram gegroeid
Leentje: 463 gram, is 62 gram gegroeid
/quote]
5-1:
Eddie is nu 590 gram
Leentje is nu 540 gram
Leentje heeft gisteren echt alle voeding opgeeisd.
Eddie krost op zijn pootjes de hele kist door. Leentje doet datnog niet zo, maar begint te komen.
Desi heeft dehele kist gisteren omver geploegd en haar kids lekker ingepakt. Voordat ik een toestel kon pakken was Eddie er al uit gekropen. Maar Leentje genoot echt van moeders goede zorgen
Eddie en Leentje hebben natuurlijk meegelezen..en willen graag Akke van Sokkke inhalen.
Ik ben benieuwd of ze straks net zulke lekkere dikkertjes zullen zijn.
Eddie heeft nog wat oefeningen gedaan, dus daar kan wel weer wat melk bij.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Desi heeft dehele kist gisteren omver geploegd en haar kids lekker ingepakt. Voordat ik een toestel kon pakken was Eddie er al uit gekropen. Maar Leentje genoot echt van moeders goede zorgen
Moet je wel goed in de gaten houden Anja, als ze er niet zelf uit kunnen kruipen en Desi gaat er op liggen dan is dat gevaarlijk voor de pups. Het zijn dan wel flinkerds, maar kunnen zich zelf nog niet redden.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Leuke namen Leentje en Eddy. Ze zien er werkelijk schattig uit hoor. En Desi zo'n echt moedertje. Zo bij mensen ook zo moeten zijn dan zouden er misschien wat minder kinderen niet zo'n fijne jeugd hebben.
Groetjes
José en een likje voor Leentje en Eddy van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wat groeien ze hard! Nog geen 6 dagen oud en dan het geboortegewicht al verdubbeld! Eddie weegt nu 732 gram en Leentje 638 gram. Nog een paar daagjes en dan al een kilo???
Eddie woog vanmorgen al 930 gram en Leentje 806 gram. Desi laat de pups al heel veel alleen. Een flinke wandeling vindt ze heerlijk in die sneeuw. Gisteren hebben we haar voor het eerst weer echt los gelaten. Ze heeft me daar gerend.
Toen we thuiskwamen, ging ze niet direct naaar de pups, pas naar een minuut of 5. Eerst opwarmen en toen de pups weer verzorgen
Morgen met het hele spul weer naar de DA, dan gaan de hechtingen eruit bij Desi En zal Eddie morgen als de pups 10 dagen oud zijn al een kilo wegen
Desi doet het geweldig
Ze groeien als kool. Ze is er vaak genoeg bij, dat blijkt wel.
Die twee zitten met één grote teug al vol natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat de DA van het hele span zegt.
Eddie al een kilo morgen
Veel succes bij de DA met hechtingen er uit halen.