Desi x Joep
Re: Desi x Joep
Via via berichten over Desi.
Is dat niet roddelen?
Is dat niet roddelen?
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
Desi
Met dit zo genaamde rodddelen wordt er goede berichten gegeven met berichten zoals . en .. wordt er niets geschreven, maar alleen iets geinsunueerd,wat op de levendige fantasie berust van de . en .. schrijvers!Mary schreef:Via via berichten over Desi.
Is dat niet roddelen?
Maar ik kan jullie vertellen de kist is door zowel Desi als Janka geaccepteerd als rustplaats!
..
Anja, ik hoop dat er binnenkort in die kist een heel leuk nest ligt! Moet wel toch, met zo'n mooi en lief hondje als Desi?
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
Mary wat insinueer je nu weer.Mary schreef:..
Anja moet wel een hele levendige fantasie hebben om dat er uit te halen.
Zal mijn . toelichten voor het een eigen leven gaat lijden. Ik had eerst een paar regels geschreven, die ik weer weg wilde halen. Je kan een bericht in zijn geheel niet verwijderen, vandaar de punt. Net zo weinig zeggend als Anja over Desi.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Desi
Jammer van het weghalen,
maar nog jammer dat daar weer op gereageerd gaat worden. Of waren dat 2 berichtjes die weggehaald werden.
En inderdaad over Desi valt op dit ogenblik weinig bijzonders te schrijven. Ze is doodnormale Hollandse Smous die drachtig is.
En met dat dikke lijfje is ze vanmorgen al lekker ruim een half uur alleen in een weiland wezen rondstruinen in de sneeuw. Gelukkig had ze wel haar verlichte halsband om zodat Janka en ik van de weg af haar konden volgen.
Nu zit ze binnen voor de tuindeuren naar de vallende sneeuwvlokjes en de verlichte kerstboom in de tuin te kijken. Oh wat zou ze toch graag naar die grote witte bergen toe zijn gegaan. Helaas voor haar en ons dit jaar niet, maar gelukkig komt daar wel iets anders voor in de plaats! Maar zal ze dat nu al begrijpen?
En inderdaad over Desi valt op dit ogenblik weinig bijzonders te schrijven. Ze is doodnormale Hollandse Smous die drachtig is.
En met dat dikke lijfje is ze vanmorgen al lekker ruim een half uur alleen in een weiland wezen rondstruinen in de sneeuw. Gelukkig had ze wel haar verlichte halsband om zodat Janka en ik van de weg af haar konden volgen.
Nu zit ze binnen voor de tuindeuren naar de vallende sneeuwvlokjes en de verlichte kerstboom in de tuin te kijken. Oh wat zou ze toch graag naar die grote witte bergen toe zijn gegaan. Helaas voor haar en ons dit jaar niet, maar gelukkig komt daar wel iets anders voor in de plaats! Maar zal ze dat nu al begrijpen?
Ze zit er ook lekker dik en tevreden uit in haar kist.
Nou ja, hier dan maar een beetje sneeuwpret ipv de bergen in.
Kalmpjes aan voor de dame
Nou ja, hier dan maar een beetje sneeuwpret ipv de bergen in.
Kalmpjes aan voor de dame
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Het begint al aardig op te schieten voor Desi! Gaat alles goed? Zijn jullie/ is ze er helemaal klaar voor???
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
-
Desi
Hier is wat Desi betreft alles onder controle. Desi slaapt veel, moet vaker naar buiten en wil vaker eten. Ik heb net weer nieuwe foto's naar Loes gestuurd.
Alle boodschappen zijn in huis, de kist staat in de kamer, de dierenarts is voorbereid. Op dit ogenblik denk ik dat ik haar lekker met rust moet laten als zij dat wil. Ik ben benieuwd wat d Desi voor ons in petto heeft.
Alle boodschappen zijn in huis, de kist staat in de kamer, de dierenarts is voorbereid. Op dit ogenblik denk ik dat ik haar lekker met rust moet laten als zij dat wil. Ik ben benieuwd wat d Desi voor ons in petto heeft.
Ze zal dus met oud en nieuw waarschijnlijk nog drachtig zijn.
Hopelijk trekt zij zich niets van vuurwerk aan.
Hopelijk trekt zij zich niets van vuurwerk aan.
Leuke foto's Anja.
Desi is al aan het oefenen met de kerst-knuffels.
Ze ziet er prima uit...lekker rond moedertje.
Desi is al aan het oefenen met de kerst-knuffels.
Ze ziet er prima uit...lekker rond moedertje.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
-
Desi
Jij zegt het, ik heb hiermee nog geen ervaring. Voor mij is dit allemaal nieuw!
En ervaring met vuurwerk heeft Desi weinig Ze was altijd heerlijk bij die witte bergen met oud en nieuw. In verband met lawinegevaar was het daar streng verboden om vuurwerk af te steken!! Dus afwachten. Gelukkig wordt er bij ons nu nog niet geknald!
En ervaring met vuurwerk heeft Desi weinig Ze was altijd heerlijk bij die witte bergen met oud en nieuw. In verband met lawinegevaar was het daar streng verboden om vuurwerk af te steken!! Dus afwachten. Gelukkig wordt er bij ons nu nog niet geknald!
-
Desi
Ja, heel spannend! Volgende week nog 3 daagjes werken, dus moet ik nog (te-)veel overdragen! Want in het nieuwe jaar ga ik eerst alle overuren en vakantiedagen opnemen! (zorgverlof) 
groetjes, Karin
Spannend hoor Anja ik zal duimen voor jullie 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Renate
Wat een leuke foto's van Desi.
Maar spannend is het zeker. Alleen daarom al zou ik nog wel een nestje willen fokken. Ik weet nu ongeveer wat ik ervan moet verwachten. Wat was het leuk....
Anja, succes met de laatste loodjes en geniet ervan.

Maar spannend is het zeker. Alleen daarom al zou ik nog wel een nestje willen fokken. Ik weet nu ongeveer wat ik ervan moet verwachten. Wat was het leuk....
Anja, succes met de laatste loodjes en geniet ervan.
Het begint op te schieten voor Desi en jullie.
Spannend hoor.
Voel je veel leven? Hoeveel is madame aangekomen? Kan ze/wil ze nog rennen?
Ga je temperaturen? Slaap je al in de kamer?

Spannend hoor.
Voel je veel leven? Hoeveel is madame aangekomen? Kan ze/wil ze nog rennen?
Ga je temperaturen? Slaap je al in de kamer?
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
Marjolein
Spannend Anja! Lees ik goed dat je een teefje gaat houden, da's helemaal leuk.
Zet 'em op Desi
Zet 'em op Desi
-
Desi
Het is nu vandaag 8 weken geleden dat Desi gedekt is door Joep. Dus 56 dagen.
De temperatuur was vanavond nog 37.4. Desi had vandaag een rustdag. Met moeite kwam ze de werpkist uit om nog even een plasje te doen en om een hapje te halen. Maar dat hapje was wel lekker. Puppybrokjes, met boontjes en jus!
Stilte voor de storm? Voor ons is het afwachten!
De temperatuur was vanavond nog 37.4. Desi had vandaag een rustdag. Met moeite kwam ze de werpkist uit om nog even een plasje te doen en om een hapje te halen. Maar dat hapje was wel lekker. Puppybrokjes, met boontjes en jus!
Stilte voor de storm? Voor ons is het afwachten!