:kersthond: Sammy, Jari en wij wensen iedereen van het forum en allen die jullie lief zijn hele fijne feestdagen vol gezelligheid en warmte. En voor het nieuwe jaar Gezondheid en Geluk. Dat jullie dromen dit jaar maar eens uit mogen komen. Voor alle smousjes wensen wij een liefdevol tehuis :kersthond:
en een gezond en gelukkig smouzenleventje.
Groetjes
José en een kerstpootje van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Wat heb je dat mooi gemaakt, Ariënne. Ik zou willen dat ik dat zo kon. Als ik ooit nog eens tijd heb...
Na mijn studie...
En de vervolgopleiding gym...
En muziekles in gitaar spelen..
Mooie kerstkaarten, leuk met de smousen in de sneeuw en Sammy die naar het kerstverhaal luistert.
Jouw kaart springt er uit Ariënne, ik vind hem heel erg mooi. Wat heerlijk als je zo kan tekenen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
De plannen voor een mooie kerstkaart waren er wel, maar de inspiratie
en de tijd ontbreekt. Allemaal bedankt voor jullie mooie kaarten.
Ik wens jullie fijne kerstdagen. :hboom:
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Hier regent het flink, alle sneeuw is tot een harde koek gereden, de afvoerputten zitten nog dicht door de sneeuw, dus al het water blijft op het wegdek liggen.
We waren net even bij mijn schoonouders, maar daar in de straat was niet te rijden...
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Ook bij ons regent het nu en is het geen aangenaam weer buiten! Jammer geen heerlijke kerstwandeling. Zelfs Janka en Desi willen niet naar buiten. Snel even iets in de tuin en dan weer als een haas naar binnen