groet, Martine
pluksters gezocht?
Re: pluksters gezocht?
Ik heb Bobbie altijd zelf geplukt en wil dat met Diesel ook doen, maar hij is het zo verschrikkelijk niet eens met dat gepluk aan zijn lijf, dat ik het de eerste keer wil uitbesteden aan iemand die er veel meer ervaring mee heeft dan ik en er waarschijnlijk ook geen dagen over doet... vreemde ogen dwingen...
groet, Martine
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Als ie in ieder geval maar niet geschoren wordt...
Ik keek net even op de website van "Blaf"waar Vera een keer geweest is en zie ik het volgende (inclusief Smousje!):
http://www.hondentrimsalonblaf.nl/scher ... achten.htm (Pas op Virus-waarschuwing, zegt Jeanette!)
Zal toch niet Frodo zijn, Loes? (Er is trouwens ook een herplaatser naar Annen gegaan.)
Ik weet niet meer wat ik betaald heb...
40 Euro?
http://www.hondentrimsalonblaf.nl/scher ... achten.htm (Pas op Virus-waarschuwing, zegt Jeanette!)
Zal toch niet Frodo zijn, Loes? (Er is trouwens ook een herplaatser naar Annen gegaan.)
Ik weet niet meer wat ik betaald heb...

Oef...ik kreeg twee keer een virus waarschuwing toen ik de link aanklikte

Laatst gewijzigd door Jeanette op 12 nov 2009, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Nee, ik geloof niet dat dat het koppie van Frodo is, maar ik blijf het altijd moeilijk vinden van een foto, zeker als je de hond niet regelmatig ziet.
Plukken van Boris-Jelle kost bij die trimsalon € 55.00, wat behoorlijk wat is, maar Gé Last is er wel heel tevreden over.
Plukken van Boris-Jelle kost bij die trimsalon € 55.00, wat behoorlijk wat is, maar Gé Last is er wel heel tevreden over.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor Diesels eerste plukbeurt: op 23 november wordt hij om 9.00 uur verwacht.
Ik heb haar van een vriendin die al jaren haar Westy daar brengt voor een plukbeurt. Ze is erg tevreden; ze vindt haar erg aardig en ook nog eens niet zo duur, zegt ze...
Een smoushond heeft ze nog nooit geplukt, maar die zijn hier zo weinig, dat de meeste trimsalons daar hier last van zullen hebben... Eén keer moet de eerste keer zijn, tenslotte... Ik vroeg of ze er bezwaar tegen had dat ik een plukwijzer meenam, en daar stond ze heel positief tegenover. Zo door de telefoon dacht ze dat het zo'n 30 à 35 Euro zou gaan kosten; ik heb hier een goed gevoel bij en zal jullie op de hoogte houden van het eindresultaat!
...Diesel moest eens weten wat hem te wachten staat...
groet, Martine
Ik heb haar van een vriendin die al jaren haar Westy daar brengt voor een plukbeurt. Ze is erg tevreden; ze vindt haar erg aardig en ook nog eens niet zo duur, zegt ze...
Een smoushond heeft ze nog nooit geplukt, maar die zijn hier zo weinig, dat de meeste trimsalons daar hier last van zullen hebben... Eén keer moet de eerste keer zijn, tenslotte... Ik vroeg of ze er bezwaar tegen had dat ik een plukwijzer meenam, en daar stond ze heel positief tegenover. Zo door de telefoon dacht ze dat het zo'n 30 à 35 Euro zou gaan kosten; ik heb hier een goed gevoel bij en zal jullie op de hoogte houden van het eindresultaat!
...Diesel moest eens weten wat hem te wachten staat...
groet, Martine
Dat klinkt goed !!!
Dat ze een plukwijzer op prijs stelt is heel positief.
Veel succes...wij wachten de foto's af.
Het ventje weet niet wat hem overkomt...
Dat ze een plukwijzer op prijs stelt is heel positief.
Veel succes...wij wachten de foto's af.
Het ventje weet niet wat hem overkomt...
Prijs klinkt aannemelijk.
Ben benieuwt hoe Diesel het vindt.
Ben benieuwt hoe Diesel het vindt.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Dat kan ik je nu al vertellen: hij vindt het NIET leuk!Charlotte schreef: Ben benieuwt hoe Diesel het vindt.
In Doornspijk zit ook een plukster,hebben Barrel daar laten plukken en zag er redelijk uit.Alleen dat we goed keken had hij allemaal wondjes op zijn kop.Gingen verhaal halen en de dame in kwestie zei gewoon dat dat er al zat
Met Boy naar Hulshorst en die zou ook goed zijn was wel 25 euro per uur maar vooruit maar het moest toch gebeuren.Maar ook toen zag hij er niet uit.
Later op de plukdag kon Rita Pauw vertellen dat alles wat verkeerd kon gaan met plukken dat dat bij Boy het geval was.Geknipt en geschoren dus.
Zijn later nog een x naar Soest geweest en gezien onze ervaringen met pluksters en de prijs doen we het gewoon zelf.
Met Boy naar Hulshorst en die zou ook goed zijn was wel 25 euro per uur maar vooruit maar het moest toch gebeuren.Maar ook toen zag hij er niet uit.
Later op de plukdag kon Rita Pauw vertellen dat alles wat verkeerd kon gaan met plukken dat dat bij Boy het geval was.Geknipt en geschoren dus.
Zijn later nog een x naar Soest geweest en gezien onze ervaringen met pluksters en de prijs doen we het gewoon zelf.

-
Marjolein
Ik laat Cookie altijd plukken bij Dorien Honden trimsalon in Huizen. Daar ben ik erg tevreden over, ze heeft ooit zelf een smous gehad en is ook lid van de club. Ze houdt altijd het koppie van Cookie heel smouzig. Het plukken duurt ongeveer 3 uur en ik betaal 60 a 65 euro.
Aha...dat klinkt als echt plukken!
Als ik bedenk hoe lang ik er mee bezig ben, ben ik een tikje bedachtzaam, wat betreft trimsters die het wel even fiksen onder de €35,-- of ofzoiets.
Of ze vragen veel te weinig..of...knip knip...
Als ik bedenk hoe lang ik er mee bezig ben, ben ik een tikje bedachtzaam, wat betreft trimsters die het wel even fiksen onder de €35,-- of ofzoiets.
Of ze vragen veel te weinig..of...knip knip...
Marjolein schreef:Ik laat Cookie altijd plukken bij Dorien Honden trimsalon in Huizen. Daar ben ik erg tevreden over, ze heeft ooit zelf een smous gehad en is ook lid van de club. Ze houdt altijd het koppie van Cookie heel smouzig. Het plukken duurt ongeveer 3 uur en ik betaal 60 a 65 euro.
:shock2:
Charlotte
Als je het zo leest overal, is 20 euro per uur toch de prijs
Maar goed dat we Boy zelf doen we zijn er toch gauw een uur of 9 mee bezig nou ja ,Wim dan
Maar goed dat we Boy zelf doen we zijn er toch gauw een uur of 9 mee bezig nou ja ,Wim dan

Ik ben ook altijd lang met Lisa bezig, tel uit je winst.
Maar 60 a 65 euro is te doen, als het goed gedaan wordt.
Maar 60 a 65 euro is te doen, als het goed gedaan wordt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
ankenel
Ja Loes het zou zeker alleen nog maar pluis kunnen zijn. Maar ik werd aan het twijfelen gebracht dat ik ergens las dat je vanaf 5 maanden moest laten plukken en zeker voor de winter....
Maar ik vind de pluis er nog vrij vast op zitten.
Dus ik wacht toch nog maar even dan...
(en hij ziet er nu super schattig uit met dat krullerige rommelhaar)
Groetjes Anke Nel
Maar ik vind de pluis er nog vrij vast op zitten.
Dus ik wacht toch nog maar even dan...
(en hij ziet er nu super schattig uit met dat krullerige rommelhaar)
Groetjes Anke Nel
-
ewhuitema
De assitente van de dierenarts gaf mij het adres van een trimsalon in Sneek.
Heb eerst even gevraagd in Sneek of ze ervaring hebben met smousjes.
Ik kreeg als antwoord dat ze de smousjes van mevr. Rozema ook altijd verzorgd hadden, wel bekend (volgens trim-salon)
Nu komt de naam me wel bekend voor, maar wie is ook weer mevr. Rozema?
Elske.
Heb eerst even gevraagd in Sneek of ze ervaring hebben met smousjes.
Ik kreeg als antwoord dat ze de smousjes van mevr. Rozema ook altijd verzorgd hadden, wel bekend (volgens trim-salon)
Nu komt de naam me wel bekend voor, maar wie is ook weer mevr. Rozema?
Elske.
Mevr. Rozema heeft jaaaaren lang de wachtlijst beheerd.
Ze is ere-lid van onze Club en een voorvechtster van het eerste uur.
Ze is ere-lid van onze Club en een voorvechtster van het eerste uur.
Diesel is geplukt.
Ik ben echt wel tevreden; behalve rond zijn genitaliën, is er geen schaar aan te pas gekomen.
Verrassend was wel dat de nieuwe vacht van Diesel al vrij lang blijkt te zijn; hij ziet er kort, maar zeker niet kaal uit! Ze heeft ruim 2,5 uur geplukt en was helemaal weg van Diesel; wat een lief hondje!
Hij wilde alleen maar spelen... ja, dat is dus precies wat ik bedoelde, en waar ik geen zin in had tijdens het plukken...
Ze had zich ook goed voorbereid en was zelf ook op zoek gegaan naar het plukschema en heeft heel veel foto'van smouzen op internet bekeken. Ik heb haar ook de uitgeprinte versie van dat schema gegeven. Kortom; ik ben tevreden! Ik zal vanavond even een foto van hem maken, dan kunnen jullie ook het eindresultaat bewonderen.
...Oh ja, het kostte me 30 Euro...
groet, Martine
Ik ben echt wel tevreden; behalve rond zijn genitaliën, is er geen schaar aan te pas gekomen.
Verrassend was wel dat de nieuwe vacht van Diesel al vrij lang blijkt te zijn; hij ziet er kort, maar zeker niet kaal uit! Ze heeft ruim 2,5 uur geplukt en was helemaal weg van Diesel; wat een lief hondje!
Ze had zich ook goed voorbereid en was zelf ook op zoek gegaan naar het plukschema en heeft heel veel foto'van smouzen op internet bekeken. Ik heb haar ook de uitgeprinte versie van dat schema gegeven. Kortom; ik ben tevreden! Ik zal vanavond even een foto van hem maken, dan kunnen jullie ook het eindresultaat bewonderen.
...Oh ja, het kostte me 30 Euro...
groet, Martine
In 2.5 uur? Heeft Diesel een hele harde vacht? Het is bij Lisa onmogelijk om haar in een paar uur te plukken. Haar vacht is aan de zachte kant.
Wat fijn dat Diesel niet zo kaal is na de pluk, vind ik bij Lisa nooit zo mooi.
Wat fijn dat Diesel niet zo kaal is na de pluk, vind ik bij Lisa nooit zo mooi.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Dat is niet te veel Martine. Fijn dat je tevreden bent.
Ben benieuwd naar de foto.
Ben benieuwd naar de foto.
Charlotte