Nou ja, het zit je gewoon niet lekker.Ariënne schreef: Ik meld ook elk scheetje dat dwarszit.
Roosje Katoen!
Re: Roosje Katoen!
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Vanmorgen had ze energie genoeg om een vreemde kat op te jagen en te kijken of er nog reeën waren. Ze heeft een klein beetje gegeten.
We kunnen de fiets er wel weer bij pakken. We gaan maar eens aan onze lijnen werken.
We kunnen de fiets er wel weer bij pakken. We gaan maar eens aan onze lijnen werken.

Krijg je weer lekker trek van 
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dat hele stuk is heel herkenkbaar.
Zoals ik al schreef, had Finny zelfs al na de 1e loopsheid enorm last van schijndracht, at toen heel slecht, was depressief en had melkproductie.Er waren toen dagen bij dat ze zelfs buiten niet vooruit te branden was. Haar liet ik dan ook behandelen door de DA. Dat is ook de reden geweest om haar al zo jong te laten dekken.
Guusje is ook altijd enigszins schijndrachtig, maar in veel mindere mate.
Ze is dan feller tegen andere honden, maar is buiten gewoon aktief en eet gewoon. Ze speelt niet met Finny. Inmiddels is ze weer in 'normale' doen, want Finny wordt regelmatig uitgedaagd om te spelen, en ook haar melkklieren zijn geslonken.
Zoals ik al schreef, had Finny zelfs al na de 1e loopsheid enorm last van schijndracht, at toen heel slecht, was depressief en had melkproductie.Er waren toen dagen bij dat ze zelfs buiten niet vooruit te branden was. Haar liet ik dan ook behandelen door de DA. Dat is ook de reden geweest om haar al zo jong te laten dekken.
Guusje is ook altijd enigszins schijndrachtig, maar in veel mindere mate.
Ze is dan feller tegen andere honden, maar is buiten gewoon aktief en eet gewoon. Ze speelt niet met Finny. Inmiddels is ze weer in 'normale' doen, want Finny wordt regelmatig uitgedaagd om te spelen, en ook haar melkklieren zijn geslonken.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Fijn dat je het zo herkent, Charlotte. (Niet voor Finny natuurlijk. Dat was wel heftig!)
Ik las ook dat het bij de ene hond al vrij snel na de loopsheid kan optreden en bij anderen later. Het is dus best mogelijk dat het wat schijndracht is.
Ook fijn dat Guusje weer de 'oude' is. En over een tijdje mag ze weer, hè!
Ik las ook dat het bij de ene hond al vrij snel na de loopsheid kan optreden en bij anderen later. Het is dus best mogelijk dat het wat schijndracht is.
Ook fijn dat Guusje weer de 'oude' is. En over een tijdje mag ze weer, hè!

Oh ? 3 keer ?
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Nee hoor, inderdaad een 3e x. (Mary, is op het Forum gemeld, hoor!
)
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Is dan geheel aan mij voorbij gegaan. 
Hoe is het met Roosje Katoen?
Smikkelt ze al weer lekker...of is ze vrijwillig aan de lijn?
Heb je nog het idee dat ze misschien schijnzwanger zou kunnen zijn?
Smikkelt ze al weer lekker...of is ze vrijwillig aan de lijn?
Heb je nog het idee dat ze misschien schijnzwanger zou kunnen zijn?
Het meisje begon al steeds wat meer te eten (valt niet mee te typen met Vera op schoot...) en had gisteren echt trek. Ik haal wel het bakje wat sneller weg als ze het niet meteen leegeet.
Nou, met die schijnzwangerschap valt het wel mee, dacht ik. De melklijsten zijn iets opgezet. Ook niet zulk opvallend gedrag. Net zat ze wel te bibberen in haar mandje. Ik weet niet waarom en of dat misschien met de uitgekauwde muis te maken had, die in haar buurt lag.
Haar vacht begint weer wat te groeien en ik heb nog wat nageplukt. Dus ze wordt ook weer wat mooier. Dat moet natuurlijk ook als jonge, 'aanstaande' bruid!
Nou, met die schijnzwangerschap valt het wel mee, dacht ik. De melklijsten zijn iets opgezet. Ook niet zulk opvallend gedrag. Net zat ze wel te bibberen in haar mandje. Ik weet niet waarom en of dat misschien met de uitgekauwde muis te maken had, die in haar buurt lag.
Haar vacht begint weer wat te groeien en ik heb nog wat nageplukt. Dus ze wordt ook weer wat mooier. Dat moet natuurlijk ook als jonge, 'aanstaande' bruid!

Gelukkig dat Roosje weer bijna als vanouds is. 
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Fijn hoor
.
Charlotte
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Gelukkig 
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Zoiets, maar dan anders?Martine schreef:Toen wij vorig jaar het nest hadden; wilden wij ook een geweldige zwart/wit feestfoto van de pups maken; we wilden de pups in grote geitenwollen sokken die met een antieke wasknijper aan de lijn hingen één voor één fotograferen. Van een soortgelijke foto hadden we een geboortekaart gekregen en die zag er geweldig uit!
Hoe ze die foto gemaakt hadden, weet ik niet, maar al na een paar seconden hadden wij door dat we dit maar niet verder moesten proberen, al bij het passen van de sok ging het mis... (pups zitten niet stil)We wilden de 9 pups dan allemaal bij elkaar aan de waslijn fotoshoppen; dit leek ons nou dè smouzenfoto van het jaar! Nu moeten jullie je die foto maar proberen voor te stellen met gebruik van jullie eigen fantasie...
groet, Martine
- Bijlagen
-
- puppies-in-baby-clothes-25336-1244583003-22.jpg (56.35 KiB) 1575 keer bekeken