Erna schreef:
Pim heeft er zelfs een waterkussen bij gekocht. Ik niet, wil nooit zo'n dik kussen hebben.
Zo'n kussen is toch heel zwaar? Kan je daar makkelijk een nieuw kussensloop om doen?
Ik heb, om optimaal van het watergevoel te kunnen genieten, destijds gekozen voor een ongestabiliseerd bed. Kan er ook niet een stabilisatielaag gaan "zwemmen", maar daar moet je wel van houden natuurlijk; ik lig alleen in dat bed, dus heb geen last van iemand naast me die ligt te woelen...
Handig trouwens, die verschillende temperatuurzone's!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Dat verstellen van je bed vond ik ooit ook zo geweldig.
Lekker in bed naar een lange film kijken.
Binnen vijf minuten lig ik in een enorm gesnurk.
Tamelijke ergernis om het einde van de film te halen.
Dan is het afgelopen, bed weer recht en slapen.
Vergeet het, bed is dan warm dus doe ik geen oog dicht.
Lekker hoor, beneden in de stoel film kijken.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Wij kijken heel weinig tv in bed. Pim nooit en ik af en toe.
Ik ga nu mijn verkeerd gestabiliseerde waterbad opzoeken.
Morgenochtend lopen we een hofjes wandeling in Amsterdam.
Laatst gewijzigd door Erna op 06 nov 2009, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Het was handig toen mijn jongens nog thuis waren.
Nu hoef ik nooit meer TV in de slaapkamer, het werkt toch niet zoals ik
gehoopt had. Even iets kijken op de pc is ook handig.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Veel plezier! Dat wilde in binnenkort ook eens met de jongens in de Jordaan en in Haarlem (hofjesstad) gaan doen. Neem je Lia mee? Ik hoop dat je het droog houdt; nu schijnt de zon nog, maar straks...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Het was een leuke wandeling, in een voor mij eigenlijk te hoog tempo. Ten eerste zou het voor mijn knieën beter zijn geweest als het tempo lager had gelegen. Maar ook om te fotograferen ging het te snel. Natuurlijk toch de nodige foto's gemaakt.
Lisa was niet mee, is niet zo handig in een groep en in de stad. Ze had ook bij de hofjes niet naar binnen gemogen.
De laatste wandeling van de cursus is over twee weken. Langs oude winkelpanden. Dan nemen we Lisa misschien wel mee omdat we daarna doorgaan naar een zus van Pim. Of anders na de wandeling naar huis om haar op te halen.
Leuk om te doen met de jongens Martine. Haarlem is vlak bij jou in de buurt, heeft hele mooie hofjes. Op zondag zijn de hofjes vaak gesloten. En lang niet alle hofjes zijn voor publiek toegankelijk.
Laatst gewijzigd door Erna op 09 nov 2009, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Met de buscamper 'deden' we in het weekend vaak een stadje aan de hand van een boekje Stadswandelingen. Zondagochtend vroeg kon je én parkeren én het was lekker rustig. De meeste oude stadsdelen hebben we wel bezocht en gefotografeerd. Amsterdam (toevallig ?) niet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ik heb het boek Hofjes in Nederland (van Gottmer, Haarlem). Bijna 50 hofjes, echt heel leuk, ook op plaatsen waar je het niet verwacht, Naaldwijk bijvoorbeeld.
Vestingstadjes bezochten we ook vaak.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Vestingstadjes zijn ook erg leuk om naar toe te gaan.
Loes Amsterdam is een aanrader, de grachtengordel en de Jordaan
Sla de kalverstraat en de Nieuwendijk maar over.
Ariënne ik haal over een paar dagen de foto's weer weg.
Laatst gewijzigd door Erna op 09 nov 2009, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat vind ik altijd zo mooi aan het begijnhof in Amsterdam midden in de stad en daar hoor je nix het is net of je niet in de stad bent, mijn moeder heeft daar nog 2 x in het Burgerweeshuis gezeten in de oorlog wat nu het Amsterdam historisch museum is. In Hoorn heb ik ook zon rond toer gemaakt onderleiding iemand van de gemeente en daar kwamen op plekjes waar je normaal niet komt echt leuk om te doen.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.