Hallo, mijn naam is Didier. Gisteren was het zover en ben ik de wijde wereld ingetrokken.

De dag ervoor was mijn broer al gegaan. Na afscheid te hebben genomen van de kinderen en mijn fokster ben ik dan vertrokken. Eerst een heel eind gereden in de auto.

Ik had daar een uitstekende plaats gereserveerd op de schoot van mijn nieuwe vrouwtje. Na een half uur een plaspauze en toen nog 10 minuten gereden. Daar was ik dan, bij mijn nieuwe huis. Eerst maar eens goed rond gekeken. Ik geloof dat mij huisgenoot Douwe het nog niet helemaal ziet zitten, maar hij doet niet vervelend. Ik doe mijn uiterste best om hem aan het spelen te krijgen, maar dat lukt nog niet echt. Ik geef echter niet op. Die rare hond die op twee poten loopt en Jeroen blijkt te heten wil wel met me spelen. Hij lijkt mij wel lief.
De baas en vrouw blijken goed afgericht te zijn en ik mag heel vaak naar buiten om te plassen en te poepen. Ik beloon ze daar goed voor en doe geen plasjes binnen. Nou ja, vanochtend toen de baas beneden kwam kon ik het even niet ophouden en is er toch een klein ongelukje gebeurt in de bijkeuken waar Douwe en ik slapen.

We liggen daar in een gigantische mand tegenover elkaar in een lekker hoekje. Eerst heb ik wel even gepiept, maar ik was best wel moe en ben toen maar gaan slapen.
Zo op het eerste gezicht gaat het mij hier wel bevallen. Nu ga ik weer even een slaapje doen.