Wel fijn zo'n handige kerel thuis.
Klets-topic
Re: Klets-topic
Dat zal niet meevallen in de WW en dan maar solliciteren! Veel succes, hoor!!

Pim kan niet niet zelf, fijn dat Peter zo handig is, scheelt heel veel geld.
We hebben eigenlijk nog nooit een grote reparatie gehad, waren wel verwend in deze.
Nu waren we 1500 euro
kwijt en heeft die man de rekening ook nog naar beneden afgerond. Was wel incl. twee nieuwe achterbanden, dat weer wel.
Wat we niet wisten, en waar we dus ook geen rekening mee gehouden hadden was dat de koplampen van binnen uit niet meer te verstellen waren. Het schijnt een nieuwe regel te zijn dat dat moet werken. Twee nieuwe motortjes erin van 250 euro per stuk. Hebben we nog niet eens het originele merk genomen, want die waren nog veel duurder. We gebruikten ze nooit, wie weet hoelang ze al stuk waren.
Nu kan je wel zeggen, laat maar zitten, maar als de auto steeksgewijs nagekeken was i.v.m. de APK keuring dan hangt het garagebedrijf.
Dan zou dat geen goeie beurt voor hem zijn geweest, terwijl het juist zo'n goeie garage is.
Loes jullie ook al zo'n dure reparatie, het moet natuurlijk, maar doe liever iets anders met het geld.
Het is vandaag toch een hele dure dag, we hebben vanochtend ook nog een nieuw bed gekocht.
We hebben eigenlijk nog nooit een grote reparatie gehad, waren wel verwend in deze.
Nu waren we 1500 euro
Wat we niet wisten, en waar we dus ook geen rekening mee gehouden hadden was dat de koplampen van binnen uit niet meer te verstellen waren. Het schijnt een nieuwe regel te zijn dat dat moet werken. Twee nieuwe motortjes erin van 250 euro per stuk. Hebben we nog niet eens het originele merk genomen, want die waren nog veel duurder. We gebruikten ze nooit, wie weet hoelang ze al stuk waren.
Nu kan je wel zeggen, laat maar zitten, maar als de auto steeksgewijs nagekeken was i.v.m. de APK keuring dan hangt het garagebedrijf.
Dan zou dat geen goeie beurt voor hem zijn geweest, terwijl het juist zo'n goeie garage is.
Loes jullie ook al zo'n dure reparatie, het moet natuurlijk, maar doe liever iets anders met het geld.
Het is vandaag toch een hele dure dag, we hebben vanochtend ook nog een nieuw bed gekocht.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Altijd spannend een nieuw bed.
Soms kun je er zo lekker lang in wakker liggen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Doe ik nu ook hoor, dan ga ik mijn bed weer uit. Van de week ben ik een paar keer pas om 3.30 naar bed gegaan, dan in er niets aan op het forum.Mary schreef:Altijd spannend een nieuw bed.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ja, dat krijg je als ik op dak zit.
(met m'n uien)
(met m'n uien)
Zaai hoor, heb je geen labtop?Mary schreef:Ja, dat krijg je als ik op dak zit.
(met m'n uien)
Nee, dat kan bruin niet trekken.

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Mary schreef:Altijd spannend een nieuw bed.

Heel goed 
Niet het geweer en bed gelijktijdig gebruiken, dan krijg ik lekkage.
Aha, waterbed.
Had je dat al?
Had je dat al?
Ja.Mary schreef:Aha, waterbed.
Had je dat al?
Dat kan bij ons niet, houten vloeren.
Scheve vloeren bedoel je? Want een houten vloer moet geen belemmering zijn.Mary schreef:Dat kan bij ons niet, houten vloeren.
Bedenk me ineens dat het ook niet kan door het gewicht waarschijnlijk.
Jammer want het ligt heel prettig.
Laatst gewijzigd door Erna op 05 nov 2009, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, niet scheef. Zo'n bed is te zwaar.Erna schreef:Scheve vloeren bedoel je? Want een houten vloer moet geen belemmering zijn.Mary schreef:Dat kan bij ons niet, houten vloeren.
Ik bedacht me dat ineens ook, had het er net onder gezet.Mary schreef:Nee, niet scheef. Zo'n bed is te zwaar.Erna schreef:Scheve vloeren bedoel je? Want een houten vloer moet geen belemmering zijn.Mary schreef:Dat kan bij ons niet, houten vloeren.
Ik heb boxspring bedden slapen ook heerlijk hoor, een waterbed heeft me nooit echt aangestaan en kost nog een hoop energie ook.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Het is een fabeltje dat een waterbed te zwaar is. (die bedden van tegenwoordig dan hè?) Een waterbed tegenwoordig is niets anders dan een matras, gevuld met water die in en op een (ook houten!) ombouw ligt. Er zit ongeveer 500 liter water in; dat gewicht is gelijkmatig verspreid over ruim 4 M2. dus maar 125 kilo per M2; een beetje huis kan dat wel hebben hoor; zoveel weegt een beetje volgevreten kerel ook. Ook het stroomverbruik valt erg mee; ongeveer 75 Euro per jaar.
Dus de 4 maanden per jaar die je daar doorbrengt, kosten je 75 Euro; dat is toch niet zoveel? Dat ben ik ook kwijt als ik een avondje uit ga...
Maar ja, ik ben natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld, want ik ben zelf ook in het rijke bezit van zo'n heerlijk (ongestabiliseerd) bed wat staat in mijn jaren '30-woning met houten vloeren!
Erna, ik hoop dat je er weer jaren plezier van hebt!
groet, Martine
Dus de 4 maanden per jaar die je daar doorbrengt, kosten je 75 Euro; dat is toch niet zoveel? Dat ben ik ook kwijt als ik een avondje uit ga...
Maar ja, ik ben natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld, want ik ben zelf ook in het rijke bezit van zo'n heerlijk (ongestabiliseerd) bed wat staat in mijn jaren '30-woning met houten vloeren!
Erna, ik hoop dat je er weer jaren plezier van hebt!
groet, Martine