Desi x Joep
-
Desi
Re: Desi x Joep
Ik ken jou niet en jij mij niet! We hebben m.i. elkaar nooit getroffen. Maar ik baal dat jij een leuk forum wilt verzieken.
Anja, maak je niet druk. Mary en ik kunnen best wel door 1 deur (niet samen, want met mijn omvang tegenwoordig komen we klem te zitten
) en elke opmerking gezien of ongezien over mijn huishoudelijke (on)vaardigheden is terecht en dat kan me niks schelen. Er zijn wel belangrijker dingen in het leven.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
-
Desi
Sorry Andrea, als men met dit soort opmerkingen niet kan stoppen, dan besteed ik mijn vrije tijd niet meer aan dit forum! Ik ben al een hele tijd minder op dit forum om dit soort opmerkingen. Door dit soort opmerkingen verziekt men m.i. het innitiatief van Arieenne om een leuk sportief smouzen forum te beheren.andrea21 schreef:Anja het was niet in de letterlijke zin bedoelt door Mary
Ik heb echt geen behoefte om dit soort opmerkingen te lezen, zeker niet op een openbaar forum!
Daar is een eenvoudige oplossing voor hoor.
Je kunt mij toevoegen als vijand bij je eigen instellingen.
Dan ben je in een keer van al mijn onbehoorlijke berichten af.
Je kunt mij toevoegen als vijand bij je eigen instellingen.
Dan ben je in een keer van al mijn onbehoorlijke berichten af.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Laatst gewijzigd door andrea21 op 04 nov 2009, 20:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Anja, toe zeg, dit is toch een grapje. Zul je mij ook wel vaak heel scherp vinden, want ik vergeet nogal eens de smileys te gebruiken, als ik het als een (half)grapje bedoel . Bovendien is het niet zo dat op een Forum alles koek en ei moet zijn, want je kunt het toch niet altijd met iedereen eens zijn.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Niet iedereen snapt dat blijkbaar.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Desi
Volgens mij weet je dat wel. bv. opmerkingen die niet bij het onderwerp horen! Ramen lappen hoort niet bij een nieuw a.s. nest. Die opmerkingen verstoren zeer bewust een leuk onderwerp! En de waarden en normen. Meerendeel van de samenleving zegt dat de jeugd geen waarden en normen heeft. Maar ik vraag me zeer vaak af of alle deelnemers op dit forum die wel hebben! Eerbied en respect voor elkaars meningen!
Maar dit hoort niet in dit onderwerp thuis!!! (Zoals zovele berichten hier)
Maar dit hoort niet in dit onderwerp thuis!!! (Zoals zovele berichten hier)
Anja als je op je gemak nu eens alle berichten terug leest, dan zal je zien dat Loes het niet eens is met een opmerking van Renske. Iedereen heeft een eigen mening, dat mag gelukkig. Ik denk dat Mary de opmerking naar Renske toe te scherp vond. Vandaar haar opmerking.
Nu zal ik het weer over Desi hebben, waar dit topic voor bedoeld is tenslotte.
Mijn vraag aan jou was waarom je ons niet eerder hebt verteld dat Desi gedekt zou worden. En als je dat niet op het forum met ons wilde delen, waarom nu dan wel.
Je had n.l. de mensen die je na aan het hart liggen dit ook via een PBtje kunnen laten weten.
Nu zal ik het weer over Desi hebben, waar dit topic voor bedoeld is tenslotte.
Mijn vraag aan jou was waarom je ons niet eerder hebt verteld dat Desi gedekt zou worden. En als je dat niet op het forum met ons wilde delen, waarom nu dan wel.
Je had n.l. de mensen die je na aan het hart liggen dit ook via een PBtje kunnen laten weten.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Desi
Mag ik ook wat prive hebben?
Bovendien , er waren genoeg smous-erigenaren die ervan afwisten. En daar was jij er een niet van!
Bovendien , er waren genoeg smous-erigenaren die ervan afwisten. En daar was jij er een niet van!
Natuurlijk, alleen snap ik dan niet dat je het toch op het forum hebt gezet.Desi schreef:Mag ik ook wat prive hebben?
Ga je naar de Winner met Desi? Of is dat ook privé!
-
Desi
Waarom niet op het forum? De voorbereiding was prive!
En als het even kan wel naar de winner! Waarom niet? Er zijn daar wel meer drachtige honden geweest!
En als het even kan wel naar de winner! Waarom niet? Er zijn daar wel meer drachtige honden geweest!
Ik zou het zelf niet doen, je weet nooit waar ze mee in aanraking komt.Desi schreef: En als het even kan wel naar de winner! Waarom niet? Er zijn daar wel meer drachtige honden geweest!
Neem nu Boester, die van een pension bezoek vreselijk aan de dunne is.
Stel dat Desi zoiets op zou lopen, lijkt me voor de pups erg nadelig.
Volgend jaar is er weer een Winner.
-
Desi
Maar in een pension kan andere oorzaken hebben. Ander voer etc. Heeft niks te maken met de winner!!
Veel plezier op de Winner Anja. Hoop dat Desi in de prijzen zal vallen.
Vanavond weer naar KK2 geweest.
Ik wilde wel even weten hoe zij tegenover met een drachtige hond naar een hondenshow gaan stonden. Ze waren het met me eens. Geen enkel probleem, zolang de hond maar niet hoog drachtig is en het de lijn van de hond zou verstoren.
B.v., bij een bezoekje aan de dierenarts kom je meer ziektenkiemen tegen.
Er was één cursist wiens teef altijd heel erg anders werd tijdens de dracht, erg onzeker.
Met die hond zou ze het om die reden, dus vanwege de stress, niet doen.
Desi is een hondje dat prima zeker van zichzelf is.
Kan natuurlijk door de dracht anders worden, maar dat merk je dan snel genoeg.
Ayla veranderde niet echt. Zeker niet in de eerste helft van de dracht.
Ik wilde wel even weten hoe zij tegenover met een drachtige hond naar een hondenshow gaan stonden. Ze waren het met me eens. Geen enkel probleem, zolang de hond maar niet hoog drachtig is en het de lijn van de hond zou verstoren.
B.v., bij een bezoekje aan de dierenarts kom je meer ziektenkiemen tegen.
Er was één cursist wiens teef altijd heel erg anders werd tijdens de dracht, erg onzeker.
Met die hond zou ze het om die reden, dus vanwege de stress, niet doen.
Desi is een hondje dat prima zeker van zichzelf is.
Kan natuurlijk door de dracht anders worden, maar dat merk je dan snel genoeg.
Ayla veranderde niet echt. Zeker niet in de eerste helft van de dracht.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Ik zou er geen moment over twijfelen om thuis te blijven.
Hier waren ook voors en tegens toe wij met W-dreej van 5 weken oud, en niet ingeent naar de jaarvergadering gingen, ben nu eenmaal niet zo bang aangelegd.
En je hebt al ingeschreven....
Anja, jammer dat je sommige lolletjes niet begrijpt.
Er is niks gebeurt of gezegd waar je boos om moet worden.
(soms moet ik mijn bril ook eerst extra oppoetsen voor een 'heldere' blik hier
)
Laat ons lekker meegenieten van het wel en wee omtrent Desi.
Hier waren ook voors en tegens toe wij met W-dreej van 5 weken oud, en niet ingeent naar de jaarvergadering gingen, ben nu eenmaal niet zo bang aangelegd.
En je hebt al ingeschreven....
Anja, jammer dat je sommige lolletjes niet begrijpt.
Er is niks gebeurt of gezegd waar je boos om moet worden.
(soms moet ik mijn bril ook eerst extra oppoetsen voor een 'heldere' blik hier
Laat ons lekker meegenieten van het wel en wee omtrent Desi.
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
-
sammydesmous
Anja merk je al iets aan Desi? Ik ben benieuwd of ze zwanger is? Veranderd haar gedrag al?
Groetjes
José en een likje voor Desi van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
Groetjes
José en een likje voor Desi van Wieske op de Ruiver- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
Vandaag heeft Anja de nestkist gehaald en had Desi mee en die heeft al een mooi buikje dus worden zeker