Gelukkig heb je voor alle kleintjes al een nieuw huis gevonden (op die ene na, die bij jullie blijft).
Een kat erbij?!
Re: Een kat erbij?!
Wat zijn ze toch leuk. 
Gelukkig heb je voor alle kleintjes al een nieuw huis gevonden (op die ene na, die bij jullie blijft).
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Wat zijn je kittens alweer pittig 
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Ik heb vanmiddag wat foto's gemaakt van de kittens ( staan in me album) ze worden alweer groot en wankelen rond. Ik ga zelf de licht rode houden die zit al lekker bij me en valt zelfs al in slaap en ik denk dat die beertje gaat heten . Wiskie kan ze moeilijk met rust laten als ze rond lopen de licht rode wilde vanmiddag al boven op Wiskie kruipen, van de week ging Wiskie met zijn kop in bak en hij was nog al druk en toen gromden alle kittens tegen hem en bliezen 
Laatst gewijzigd door andrea21 op 21 nov 2009, 23:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Mary schreef:Wat zijn je kittens alweer pittig
Ja ze zijn echt pittig alleen zat Droppie net het eten te pikken van Saartje dat bakje staat in de krat waar ze in ligt en hij blies weer zo heerlijk naar de kittens
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Wat gaat dat snel Andrea en wat zijn ze leuk. Wat leuk dat de lichte rode al op Wiskie probeerde te kruipen. En Droppie wil zijn huis terug, vindt die kleintjes waarschijnlijk indringers. Hij zal er uiteindelijk wel aan wennen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Wat een liefies Andrea en wat gaat dat toch snel. Het zijn allemaal plaatjes en toch wel fijn als je een katje uit eigen nest kunt houden. De roodjes zijn allebei mooi en daarvan gaat dus de donkerste waarschijnlijk naar Rotterdam? .
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Ze zijn alle vier prachtig.
Leuk, die kleine kruipertjes.
De leukste tijd komt nu.
Leuk, die kleine kruipertjes.
De leukste tijd komt nu.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Leuk hoor, ik kom zo in verleiding... Maar goed dat ze allemaal al een goed nieuw thuis hebben gevonden... 
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
In de verleiding kom ik niet
.
Maar wat zijn ze leuk
.
Maar wat zijn ze leuk
Charlotte
Ook ik zal niet in de verleiding komen met een jonge
( ook geen ouwe trouwens )
Hier in de tuin ligt het er al droog van andermans katten en de daarbij
behorende shit
Erg fijn als je het onkruid weg wilt halen
Hier in de tuin ligt het er al droog van andermans katten en de daarbij
behorende shit
Erg fijn als je het onkruid weg wilt halen

Met eigen katten heb je dat een stuk minder Rini en een hond want die jagen hier alle katten weg uit de tuin
Maar Saartje is zon nette kat al is ze buiten ze komt netjes binnen alles op de bak doen.
Groetjes, Andrea
Onze kat komt vrijwillig niet buiten. Ze mag wel, maar ze zet geen stap buiten de deur. Onze oude kat kwam alleen in de achtertuin. Dus bij ons gaat alles op de bak.
Ik zal ook niet snel aan een nieuwe kat beginnen, hoor. Onze inmiddels 15 jarige Murphy is een schat hoor, maar ik vind het zo goed. De verleiding werd een beetje veroorzaakt door onze oudste. Zij had een hele sterke band met de oudste kat. Vorige week was het precies een jaar geleden dat die kat overleed.... tranen met tuiten.
Als Murphy er niet meer zou zijn, is het wat mij betrefd klaar met de katten, hoe lief ook. Ik blijf het met de vakanties moeilijk vinden. Deze kat wordt helemaal gek in een andere omgeving, mijn ouders komen dan regelmatig langs, maar ook zij zijn veel van huis.
De hond gaat mee, maar een kat in de vouwwagen.....
Suske en onze kat begint ook langzaam beter te gaan, soms liggen ze al dicht bij elkaar.
Ik zal ook niet snel aan een nieuwe kat beginnen, hoor. Onze inmiddels 15 jarige Murphy is een schat hoor, maar ik vind het zo goed. De verleiding werd een beetje veroorzaakt door onze oudste. Zij had een hele sterke band met de oudste kat. Vorige week was het precies een jaar geleden dat die kat overleed.... tranen met tuiten.
Als Murphy er niet meer zou zijn, is het wat mij betrefd klaar met de katten, hoe lief ook. Ik blijf het met de vakanties moeilijk vinden. Deze kat wordt helemaal gek in een andere omgeving, mijn ouders komen dan regelmatig langs, maar ook zij zijn veel van huis.
De hond gaat mee, maar een kat in de vouwwagen.....
Suske en onze kat begint ook langzaam beter te gaan, soms liggen ze al dicht bij elkaar.
groetjes, Karin
Ik heb nooit een probleem met opvang van Sarie gehad als ik niet thuis ben.
De buren hebben twee katten en we verzorgen elkaars katten als dat nodig is. Ook hier geen nieuwe kat als Sarie er niet meer is. (denk ik)
De buren hebben twee katten en we verzorgen elkaars katten als dat nodig is. Ook hier geen nieuwe kat als Sarie er niet meer is. (denk ik)
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
De buren aan de ene kant zijn geen kattenmensen, de buurvrouw aan de andere kat is tegenwoordig bijna nooit meer thuis, ze heeft een nieuwe vriend en is vrijwel altijd daar (ik verwacht binnenkort een bord in de tuin) en de buren die het altijd wel willen doen.... daarmee zijn we de afgelopen twee jaar samen op vakantie geweest.
groetjes, Karin
Lastig Karin, maar je hebt wel leuke buren, anders ga je er niet mee op vakantie.
Juist! Tot nu toe is het altijd goed gegaan hoor. Maar als ik weer een keer aan een nieuwe kat zou beginnen, belast ik daar ook weer 15 à 20 jaar iemand (mijn ouders) mee, ik zie ze op hun 85 echt niet meer iedere keer bij de kat komen kijken, de hond kan gewoon mee!
groetjes, Karin
Tot op heden gaat het hier wat makkelijker. Onze beide zonen hebben met hun gezin een kat. Heb er pas één keer voor moeten zorgen. Nadeel is dat ik Lisa nooit mee kan nemen als we naar ze toe gaan. De match is er van zowel de katten als van Lisa totaal niet.
Aha....dat vind ik nu ook !!!karin73 schreef:. Maar als ik weer een keer aan een nieuwe kat zou beginnen, belast ik daar ook weer 15 à 20 jaar iemand mee, de hond kan gewoon mee!
Veel mensen kiezen voor een kat omdat dat makkelijker zou zijn.
Maar een kat op vakantie meenemen is niet zo gemakkelijk.
En ik vind het ook sneu om ze drie weken lang alleen door iemand te laten voeren.
Je kunt je kat natuurlijk ook naar een pension brengen, maar dat vind ik haast nog moeilijker dan een hond. Die lijken zich makkelijker aan te passen.
Pieuw vond ook niet alle mensen die op hem en het huis pasten even geweldig.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Kleine poesjes worden groot.
Volgende week dinsdag gaat het eerste poesje weg hier de grootste schildpad poesje, ze doet het al zo goed ze eet van alles zelfs de volwassen brokjes van droppie en ik weet dat ze in een goed tehuis terrecht komt. En Saartje word zo mager dus het word ook tijd denk ik het poesje gaat Neko heten dat is japans voor kat de naam is uitgezocht door de 19 jarige zoon des huizes die japans studeert.

En er staan in me album nog 2 foto's Wiskie heeft engele geduld die ligt gewoon te slapen als ze allemaal rond hem heen spelen.
Volgende week dinsdag gaat het eerste poesje weg hier de grootste schildpad poesje, ze doet het al zo goed ze eet van alles zelfs de volwassen brokjes van droppie en ik weet dat ze in een goed tehuis terrecht komt. En Saartje word zo mager dus het word ook tijd denk ik het poesje gaat Neko heten dat is japans voor kat de naam is uitgezocht door de 19 jarige zoon des huizes die japans studeert.
En er staan in me album nog 2 foto's Wiskie heeft engele geduld die ligt gewoon te slapen als ze allemaal rond hem heen spelen.
Laatst gewijzigd door andrea21 op 07 dec 2009, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Andrea