andrea21 schreef:Ja idd dat scheelt niet zoveel dan dat zou je haast niet zeggen maar de zwaarste hier was wel groot dat zagen we meteen toen die eruit kwam hij kwam ook achterste voren en Saartje sloeg een paar kreten van pijn wat ze bij de andere niet deed alleen bij de eerste.
Die zwaardere zijn altijd lastiger, gelukkig heeft ze het achter de rug en is alles goed gegaan.
Lisa had niet van die zware pups, de zwaarste (Siem) was 238 gram. Er worden ook wel pups van rond de 300 gram geboren. Voor Lisa was het toen een makkie.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
wat zien ze er mooi uit. De moederpoes, lijkt erg op onze overleden poes, is ook erg mooi....
Kzou zo weer overstag gaan, maar het is hier nu vol genoeg......
Hier is alles goed met de kittens ze groeien goed ze zijn zo gemiddeld 20 a 40 gram aan gekomen dus dat gaat goed, saartje let ook op ze alleen soms te goed de is aldoor met 1 kitten aan de sjouw en we moeten dus aldoor zoeken waar ze zit met die ene kitten. Vanmorgen werd ik wakker zat er eentje kei hard te miauwen in de kattenbak en Saartje lag heerlijk op me bed, ze slapen nu zolang bij ons omdat beneden de andere dieren zijn.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Nou het is meer een soort hard piepen nu net binnen een half uur hebben we haar zes keer een kitten af moeten pakken ze houd ons lekker bezig zo pffffff.
Groetjes, Andrea Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Geen idee we proberen het wel uit maar soms is het uren rustig en als ze niet meer hoeft de voeden dan begint ze vaak en het is hier toch rustig in huis geen kinderen die heen en weer rennen droppie is ook rustig of buiten en wiskie slaapt ook veel. Ik wil ze ook niet aldoor in een stille kamer liggen want ze moeten wel social worden en aldoor heen en weer sjouwen is ook niet goed.
Moeilijk hoor, Knudde sleepte toen ook met de kittens.
Zelfs naar boven, een open trap op en naar een vuilniszak met bolletjes wol
Ik heb toen wel een rustiger plek gezocht in de logeerkamer, waar Bilbo..de hond...iets verder weg was.
Laatst gewijzigd door Jeanette op 01 nov 2009, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011 Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Je hebt het er maar druk mee Andrea. Wat een idee om een kitten in de kattenbak te leggen en zelf het bed in gebruik nemen. Ze kan ze beter ook mee naar jullie bed slepen.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Ze groeien goed hoor en Saartje sleept er niet meer als ze maar bij ons in de buurt staan is het goed, naast het bed en naast me pc en zodra dat niet zo is gaat ze met eentje slepen maakt niet uit welke als ze maar te pakken krijgt.
Ze zijn allemaal al meer dan 60 gram gegroeit en krioelen het is echt een leuk gezicht en dan die piepjes er bij. Ik ben ze ook allemaal kwijt tenminste 1 van de rooie hou ik zelf en de rest gaan weg en daar heb ik al baasjes voor, en voor Loes special een van de rooie gaat naar rotterdam . Ik zet nog even foto's in me album voor jullie.
Leuk, dat je er toch zelf 1 houdt, een rode kater, zucht.... Waar komt de andere rooie terecht in Rotterdam? Wij wonen dus in 3067 =oost.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995 Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Geen idee Loes ga ik nog horen, de vrouw waar ze naar toe gaan is een ex collega van de spelletjes site waar ik voor werkte die wilde er graag eentje hebben.
Wat schattig dat ze met haar kroost bij jou in de buurt wil zitten. Ach, en een van de rooien blijft bij jullie, leuk hoor.
Fijn dat je voor de andere drie al een huis hebt gevonden.