Rex...
Re: rex zijn gezondheid word minder
Alleen de naam is leuk aan Pien. Geen makkelijke hond en een stuk groter dan de Smous. Heeft moeite om in een woonwijk te wonen en valt naar van alles en nog wat uit. Daar heeft Marcel niets aan. Marcel moet alles even laten bezinken, dan komt hij er vast op terug.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
marcel
ff een klein kort regeltje liefe mensen rex heb ik als pup gehad ben bij pupietraining geweest ik weet er alles van.om de financieele kand hoef ik mijn geen zorgen te maken dat zet wel goed,meneer zal een prachtig palijs krijgen hier whaaaa maar ik begrijp juli wel hoor maar het komt echt wel inorde vanavond storm bekijken en vraag ik hoe zij het heeft gedaan.dus ben zeeeeer degelijk goed voorberijd hoe ik het echt wil.en ritsdag tha er zijn mensen in de omgeving hier die al een smous hebben maar het tog ook leuk vinden om er heen te gaan nou.en dan de leuke uitjes het strand met juli doe ik ook daar zal ik ok bij zijn.de ziekte van een hond dat weet je nooit van te voren,huisvesting er komt een honden karetje die je ook kan gebruiken als loop wagen er komt een bens in huis beter eten e.z.v.hier wort nu al voor gespaart.de hond kan bij wijze nu al kopen maar dat doe ik niet kan ik nog 700 € exstra sparen + zeker nog wat xstra's ik stop nu wand ik moet aan de afwas en ff opknappen dan ga ik naar enkhuizen naar de smous storm
gr marcel
gr marcel
Oké Marcel, ga eerst maar naar Storm kijken. Geef hem maar een extra knuffel.
Wijs zijn baasje op het forum, misschien vindt zij het wel leuk mee te praten met ons. Fijne avond.
Wijs zijn baasje op het forum, misschien vindt zij het wel leuk mee te praten met ons. Fijne avond.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Marcel, Rex is nu een week geleden overleden; hoe gaat het nu met je?
Loop je nog steeds je rondjes?
groet, Martine
Loop je nog steeds je rondjes?
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
marcel
het gaat met mijn wel iets beteder hoor maar ik mis hem nog wel erg in huis hoor,dat blijft wel vreemd dat als je in de keuken sta of als ik lekker tv zit tekijken en hij komt niet meer bij je dat zal voorlopig zo nog wel blijven.de rondjes blijf ik wel lopen alleen bij regen als vandaag sla ik het over wand nu moet ik niet,maar ik pak wel de andere rontjes hoor en dat blijf ik gewoon doen,ik heb al een aantal mensen gesproken die zijnden waar is je hond en dan vertel je het verhaal en dan komt alles weer boven erg akelig hoor maar zo bliijft het ik moet verder.
gr marcel
gr marcel
Goed dat je je rondjes blijft lopen.
Natuurlijk mis je hem, één week is nog erg kort.
Natuurlijk mis je hem, één week is nog erg kort.
-
marcel
het is alweer een week terug en het wend nog niets hoor was het maar alvast voorjaar maar dat duurt nog een tijdje.
gr marcel
gr marcel
Het is juist goed als er een hele poos tussen zit; je moet eerst het verlies van Rex verwerken en dit doe je niet door er eventjes een andere hond voor in de plaats te nemen. Dat is voor beide honden niet eerlijk.
Doe nou eerst maar de dingen die je straks, als er weer een hond is, niet meer kunt doen. Stort je voorlopig even op de paarden, je hebt zulke mooie spullen daarvoor gekocht. Doe alles wat je met een hond niet meer kan! (zeker het eerste jaar)
Hier in huis zou ik het houtwerk (deuren en ramen e.d.) eigenlijk een schilderbeurt moeten geven. Ik zou alleen niet weten hoe, met de honden om me heen. De verf krijgt bij hun echt niet de kans om mooi op te drogen... Misschien heb jij ook nog klusjes die je mooi in deze periode kunt doen? Dit is je kans!
Fijne dag, Marcel! Ik ga naar het strand, tot later...
groet, Martine
Doe nou eerst maar de dingen die je straks, als er weer een hond is, niet meer kunt doen. Stort je voorlopig even op de paarden, je hebt zulke mooie spullen daarvoor gekocht. Doe alles wat je met een hond niet meer kan! (zeker het eerste jaar)
Hier in huis zou ik het houtwerk (deuren en ramen e.d.) eigenlijk een schilderbeurt moeten geven. Ik zou alleen niet weten hoe, met de honden om me heen. De verf krijgt bij hun echt niet de kans om mooi op te drogen... Misschien heb jij ook nog klusjes die je mooi in deze periode kunt doen? Dit is je kans!
Fijne dag, Marcel! Ik ga naar het strand, tot later...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
marcel
hoi martine
ik begrijp je gerust wel hoor maar moet wel zeggen jij heb een hond ik niet meer,en dan moet ik die lange dagen tegemoet.de winter overleven zonder hond.ik vind dat maar moeilijk hoor ik mis echt heel erg nu een hond dus of ik het allemaal red tot het voor jaar dat is nog te bezien en meschien neem ik wel eerder een mooi jong smousje
gr marcel
ik begrijp je gerust wel hoor maar moet wel zeggen jij heb een hond ik niet meer,en dan moet ik die lange dagen tegemoet.de winter overleven zonder hond.ik vind dat maar moeilijk hoor ik mis echt heel erg nu een hond dus of ik het allemaal red tot het voor jaar dat is nog te bezien en meschien neem ik wel eerder een mooi jong smousje
gr marcel
Hoi Marcel, je moet er wel rekening mee houdenk,dat je misschien niet eens voor het voorjaar aan de beurt bent.
Dat je al een telefoontje hebt gehad, komt omdat er heel veel jonge smousjes geboren waren, in combinatie met een vakantieperiode.
Heel veel mensen hebben toen besloten even te wachten omdat het in de vakantieperiode niet uitkwam. Die mensen staan allemaal nog voor je op de wachtlijst.....
Wel lastig, want hoeveel pups er geboren worden is natuurlijk maar afwachten.
Andrea staat al heel wat maanden langer op de wachtlijst, ook zij had in de vakantie een smousje kunnen halen en heeft besloten dat niet te doen. Nu wacht ze ook nog steeds op een telefoontje....
Ik hoop voor je, dat er een pupje voor je is op het geschikte moment.
Dat je al een telefoontje hebt gehad, komt omdat er heel veel jonge smousjes geboren waren, in combinatie met een vakantieperiode.
Heel veel mensen hebben toen besloten even te wachten omdat het in de vakantieperiode niet uitkwam. Die mensen staan allemaal nog voor je op de wachtlijst.....
Andrea staat al heel wat maanden langer op de wachtlijst, ook zij had in de vakantie een smousje kunnen halen en heeft besloten dat niet te doen. Nu wacht ze ook nog steeds op een telefoontje....
Ik hoop voor je, dat er een pupje voor je is op het geschikte moment.
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Het zal zeker geen kwestie van nemen zijn, maar van aan de beurt zijn.marcel schreef:of ik het allemaal red tot het voor jaar dat is nog te bezien en meschien neem ik wel eerder een mooi jong smousje
gr marcel
Wanneer je ondertussen niets oppakt maar gewoon gaat zitten kniezen
wordt het zeker een lange winter. Ga even lekker aan wandeltochten meedoen.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Voor de mensen die op een reutje wachten is het onverwacht toch een slechte tijd, want er worden net meer teefjes geboren (nest Luna 3-4, Flox 0-6, Yogi-Sientje 1-2).
Wilma wacht ook op een reutje en is 1 van de eerstvolgende die aan de beurt is.
Wilma wacht ook op een reutje en is 1 van de eerstvolgende die aan de beurt is.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Marcel je zal toch nog wat geduld moeten hebben. Jouw hondje komt er wel, al duurt het misschien nog een paar maanden.
Ga je wel lekker naar de paarden toe? En hoe is het met de lessen, gaat dat al beter dan in het begin.
Ga je wel lekker naar de paarden toe? En hoe is het met de lessen, gaat dat al beter dan in het begin.
-
marcel
het laaste voer van rex gaat de deur uit naar die mensen waar ik die paarden verzorg die hebben 2 labradors 1 zwarte en 1 gele liefe honden hoor
gr marcel
gr marcel
Komen ze ook wel eens mee naar de paarden ???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
-
marcel
nee hoor dan word het oorlog! die paarden zijn een stelletje schijters en ze willen de honden er niet bij hebben.
Is het dan niet de bedoeling dat die paarden ooit buiten gaan rijden?
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Het paard voor sinterklaas zal het dan niet worden.