Dat is voor iedereen toch veel fijner dat in zo'n kille praktijk met allemaal vreemden.
Ik hoop voor je dat het nog lang niet nodig is Marcel, maar misschien al wel iets om vast over na te denken?
Sterkte met alles
Wat een tegenvaller, die ziekte bij Rex!marcel schreef: p.s de smous komt zo ook dichterbij ik heb in iedergeval ff mailtje gestuurt dat het
met rex minder gaat nog geem mail terug
Martine schreef:Wat een tegenvaller, die ziekte bij Rex!marcel schreef: p.s de smous komt zo ook dichterbij ik heb in iedergeval ff mailtje gestuurt dat het
met rex minder gaat nog geem mail terug![]()
Zou je niet eerst daar al je energie in steken, zodat je hem zo goed mogelijk kunt begeleiden? Misschien redt Rex het nog wel heel lang op de medicijnen die hij krijgt. Het laatste waar hij nu op zit te wachten lijkt mij, is een jonge pup die alle aandacht opeist, en alle onrust die dat voor zijn zieke lijf met zich meebrengt. Ik zelf zou eerst het hele hoofdstuk Rex afmaken en daarna mijn energie pas richten op een nieuwe hond. Rex is al zo lang je maatje dat hij dit toch wel heeft verdiend, lijkt me. Volgens mij sta je toch al zo'n beetje bovenaan de wachtlijst, dus hoef je niet zo heel lang zonder hond door het leven te gaan. Sterkte de komende tijd!
groet, Martine
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Dit zal best waar zijn. Maar de aanschafprijs van een hond is niet temarcel schreef:,dan kan ik nog 2 honden kopen als ik dat wil
gr marcel
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.