...handig hoor, zo'n vraagbaak aan boord!
groet, Martine
Diesel en Jurre staan in de Jeugdklas en dingen dus mee naar de titelErna schreef:Leuk om hem terug te zien Martine, ik ben heel benieuwd naar de foto's die zondag gemaakt gaan worden.
Ik denk dat je samen met Corrie in de ring staat. Zij brengt één van de pups van Hieke voor.
Bedoel je Stapper niet?Jeanette schreef:Het fototoestel ligt al op Sams inentingsboekje

Ariënne schreef:Jeanette, jij let wel op de leuke mannen, voor zover aanwezig, die geen directe familie zijn.
Bedoel je Stapper niet?Jeanette schreef:Het fototoestel ligt al op Sams inentingsboekje
Ja en daarom waren wij vorig jaar te laat voor HAL1 , zodat we nu in 2/3 zittenrenske schreef:Iedereen heel veel plezier morgen!
Ik had graag willen komen kijken, erg leuk twee leuke evenementen op één dag in het Dogcenter. Naast de clubmatch is er ook een dogdancewedstrijd!

Hoort daar niet gewoon een veiligheidsbroek en werkschoenen bij?Ariënne schreef: Bert heeft vorig weekend een kettingzaag gekocht!Als dat maar goed gaat!
.!

Exact twee uurAriënne schreef:J
Jammer Renske, maar voor jou was het ook een heel eind reizen geweest.
Ariënne schreef: Ik kom niet, tenzij ik het heel plotseling toch in m'n bol krijg.