Suske en Fien
Re: Suske
Nou....dan wil ik je toch teleurstellen
Stapper ligt het liefst met sokken en ondergoed (gedragen..jammie jammie..) in zijn mand.
D.w.z. als ik het niet eerder te pakken krijg...want hij komt het 'gevonden' spul altijd eerst aanbieden.
Hij is al 3,5 jr.
En veel smouzen zijn volgens mij helemaal gek van dit soort spul...dus je kunt je nog bedenken...
Stapper ligt het liefst met sokken en ondergoed (gedragen..jammie jammie..) in zijn mand.
D.w.z. als ik het niet eerder te pakken krijg...want hij komt het 'gevonden' spul altijd eerst aanbieden.
Hij is al 3,5 jr.
En veel smouzen zijn volgens mij helemaal gek van dit soort spul...dus je kunt je nog bedenken...
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Hier alleen sokken en alleen door Fija. Maar ze worden niet kapot gemaakt.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wat vliegt de tijd, vandaag was het na twee maanden weer tijd om te ontwormen. De vorige keer had dat een behoorlijk effect op haar darmen, om het maar eens voorzichtig uit te drukken.
Vanochtend vroeg meteen gedaan, lekker gaan werken en Gerrit van een boel poepzakjes voorzien....
Hij had ze nodig
Ik merkte bij thuiskomst dat ze een beetje van slag was, wat vermoeider dan normaal. Nu gaat het inmiddels al weer een heel stuk beter.
Vanochtend vroeg meteen gedaan, lekker gaan werken en Gerrit van een boel poepzakjes voorzien....
groetjes, Karin
Hollands Koetsiertje's Suske 08-06-09 (Do Fija van Horst en Voorde x Bobbie)
Blufpoker's Fien 13-05-2013 (Hollands Koetsiertje's Suske x Teun-Gijs)
Dat denk ik ook wel, het was nu al minder dan de vorige keer. Ze heeft deze en de vorige keer het zelfde middel gekregen als dat ze bij Loes in het nest kreeg. Ik weet dat nestbroertjes en zusje er ook zo op reageerden.
Vorige keer, we waren toen net op vakantie, was er een dag later eigenlijk al helemaal niets meer van te merken.
Vorige keer, we waren toen net op vakantie, was er een dag later eigenlijk al helemaal niets meer van te merken.
groetjes, Karin
Dat wormen spul kan soms zo werken zelfs bij Saartje onze kat die had de dag voor ik haar ging halen ook nog ontworm kuur gehad en ze ging toch spugen hier en diaree.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Aan de volwassen honden is niks meer te merken na een wormtablet.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Het gaat weer helemaal goed met haar! Als de oorzaak duidelijk is, is het natuurlijk ook niets om je druk over te maken.
Mevrouw kijkt nu verlangend uit het raam, we hebben net een minuut of 20 gewandeld, maar het regent hier pijpenstelen... dus ze wil wel weer naar buiten
. Echt genieten voor Suske, dit weer, vreemd beest.... Maar ja, beter zo dan andersom.
Mevrouw kijkt nu verlangend uit het raam, we hebben net een minuut of 20 gewandeld, maar het regent hier pijpenstelen... dus ze wil wel weer naar buiten
groetjes, Karin
Zeker een gek beest, het is gewoon een zeehond.
Lies wil juist niet naar buiten met dit weer. Ik heb haar vanochtend haar regenjas aangedaan. Dat vindt ze ook niet alles hoor. Maar eenmaal thuis is het toch wel prettig dat haar rug droog is. Zeker nu ze van die korte zachte haartjes heeft na het plukken.
Lies wil juist niet naar buiten met dit weer. Ik heb haar vanochtend haar regenjas aangedaan. Dat vindt ze ook niet alles hoor. Maar eenmaal thuis is het toch wel prettig dat haar rug droog is. Zeker nu ze van die korte zachte haartjes heeft na het plukken.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Zoiets heb ik nog nooit gehoord in smouzenland...een kruising Wetterhoun ...?
Loes, toch even in de voorvaderen kijken.
Die Suske is een wonderhond.
Loes, toch even in de voorvaderen kijken.
Die Suske is een wonderhond.
Toen Gerrit aan het begin van de avond Sus uit ging laten, kwam hij een man tegen met een behoorlijke hond. Hij wist het ras niet meer, niet iets wat je vaak ziet, groot (cm of 70-80), grijs met een (gerrit's woorden) doodskopachtig hoofd en bloeddoorlopen ogen.
e dr
De hond speelde met een bal, en hoewel Suske ballen niet lang interessant vindt, nu wel... Ze begon om de hond heen te draaien en de bal af te pakken. Na een kwartier vond Gerrit het genoeg, want hij dacht dat de grote hond aan het grommen was in de strijd om de bal. Niet dus, het was Suske...
Die tuttebol laat zich de kaas echt niet van haar brood eten, hoe groot de hond ook is. Ze is nog steeds voorzichtig, net als in het nest. Ze maakt echt eerst een inschatting. Maar uiteindelijk durft ze eigenlijk alles wel.
e dr
De hond speelde met een bal, en hoewel Suske ballen niet lang interessant vindt, nu wel... Ze begon om de hond heen te draaien en de bal af te pakken. Na een kwartier vond Gerrit het genoeg, want hij dacht dat de grote hond aan het grommen was in de strijd om de bal. Niet dus, het was Suske...
Die tuttebol laat zich de kaas echt niet van haar brood eten, hoe groot de hond ook is. Ze is nog steeds voorzichtig, net als in het nest. Ze maakt echt eerst een inschatting. Maar uiteindelijk durft ze eigenlijk alles wel.
groetjes, Karin
Hmm...was het ruig grijs, of gladharig???
Ayla heeft als pup eens een Ierse Wolfshond ontmoet....haar kleine koppie ging volledig in z'n bek.
Eindeloos gespeeld.
Lieve honden hoor....beetje groot.
Dus Suske heeft een goed hondenverstand...eerst even bekijken en inschatten en dan er op af... (of niet)...
Ayla heeft als pup eens een Ierse Wolfshond ontmoet....haar kleine koppie ging volledig in z'n bek.
Eindeloos gespeeld.
Lieve honden hoor....beetje groot.
Dus Suske heeft een goed hondenverstand...eerst even bekijken en inschatten en dan er op af... (of niet)...
gladharig...
Dat afwachtende gedrag, was bij ons de reden om voor Suske te kiezen. Ik had liever geen hond die als een kip zonder kop overal op af stuitert.
Dat afwachtende gedrag, was bij ons de reden om voor Suske te kiezen. Ik had liever geen hond die als een kip zonder kop overal op af stuitert.
groetjes, Karin
karin73 schreef: Ik had liever geen hond die als een kip zonder kop overal op af stuitert.
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes