Clubmatch
Re: Clubmatch
Dat mag idd niet. De keurmeester krijgt van tevoren slechts nummers, geen namen, zodat subjectiviteit uitgesloten is. Jules heeft nr. 46, weet ik.
Twee smousjes: Tuuntje Jip en Woezel van Abtswoude.
-
sammydesmous
Ik heb het nog even nagekeken, we hebben op 19 aug. betaald. Op die datum heb ik ook de brief op de bus gedaan. Ik zal morgen even een mailtje sturen met een kopie van het aanmeldingsformulier erbij.
Groetjes.
José en een pootje van Wieske-Sammy de smous
Groetjes.
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
Wanneer moeten de gecastreerde heren???
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Als laatste, er zijn er 6 in die klasse.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Mooi, mochten we hopeloos verstrikt raken in het verkeer, i.v.m. de afsluiting van de A2.....
-
Desi
Neem je de sleur-hut niet mee??? Wij proberen er een gezellig lang weekend van te maken.
-
sammydesmous
Onze inschrijving is niet ontvangen. Ik had het inschrijvingsformulier op de site van de smouzenclub geprint en ingevuld en naar het daarop vermelde adres gestuurd op 19 aug. Gelijktijdig de betaling gedaan. Gisteren heeft Suzanne Zaal van de HSC mijn voicemail ingesproken dat er problemen waren met onze aanmelding. Via Loes had zij gehoord dat we nog geen nummer ontvangen hadden. Ik heb haar teruggebeld. Zij vertelde: op de site heeft een paar dagen een inschrijfformulier gestaan met een verkeerd huisnumer vermeld. Dit is later aangepast maar helaas ik had ons formulier al verzonden. Helaas werd op de site van de HSC niet vermeld dat er een fout in het formulier zat. Als ik het geweten had dan had ik wel een nieuw formulier ingestuurd. Na overleg heeft de HSC besloten dat wij toch toegevoegd worden. We zouden dan met de keuring mee doen maar niet met de plaatsing. Dus geen 1e, 2e of 3e. Ik niet blij natuurlijk. Nu na veel mailwisseling en navraag van haar kant blijkt dat pups altijd alleen maar gekeurd worden zo vertelde zij mij en geen plaatsing. Dan lijkt het alsof er niets meer aan de hand is. Alleen een volgnummer heb ik nog niet ontvangen zoals jullie dus daar heb ik nog even om gevraagd. Die krijg ik alsnog toegestuurd. Volgens haar is alles nu toch in orde. Helemaal gerust ben ik nog niet Het is allemaal nieuw voor ons, we weten niet precies hoe het normaal gaat. Kan iemand mij meer vertellen hoe het zit met de klasse van de pups, keuring, wel of geen plaatsing , 1e enz.?
Groetjes
José en een pootje van Wieske- Sammy de smous
die toch mee kan doen met de clubmatch
Groetjes
José en een pootje van Wieske- Sammy de smous
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
-
Desi
Sammy is geboren op 26 februari en is op 4 oktober nog geen 9 maanden oud. Daarom kan ze volgens mij alleen meedoen met de puppy's. Onze Desi was met de clubmatch in 2007 10.5 maand oud. Zij mocht dus meedoen in het hele programma. Promt werd onze mademoiselle kampioen van alle teven!
-
sammydesmous
Leuk zeg. Wat zul je trots geweest zijn op haar.
Dus pups worden inderdaad niet geplaats begrijp ik.
Groetjes
Dus pups worden inderdaad niet geplaats begrijp ik.
Groetjes
Bij de clubmatch van afgelopen jaar waren er vijf pups aanwezig. Bij alle vijf stond veelbelovend en één werd er aangewezen als beste pup. Geen plaatsing zoals bij de oudere honden. ( clubblad december 2008)
Fijn dat Sammie toegevoegd is aan de lijst. Zou het gek gevonden hebben als het niet meer zou kunnen, begrijp uit jou stukje dat je er niets aan kan doen dat je formulier niet is aangekomen.
Waar het forum al goed voor is, anders had je er niets over gehoord.
Fijn dat Sammie toegevoegd is aan de lijst. Zou het gek gevonden hebben als het niet meer zou kunnen, begrijp uit jou stukje dat je er niets aan kan doen dat je formulier niet is aangekomen.
Waar het forum al goed voor is, anders had je er niets over gehoord.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Desi
We waren apetrots op onze smous(en zijn dat nu nog)! Maar vorig jaar kregen we een fikse afstraffing. Desi heeft nl een tang gebit en werd door deze keurmeester afgewezen op haar tandjes in de eerste ronde!!! Hij vond dat niet passen!
Ze mocht zelfs niet meer de ring in om haar lintje op te halen!
Helaas waren wij ook bij de snelle opstuurders.....
Ook Stappers formulier is 'ergens' .....
Omdat we vlak daarna op vakantie gingen zou een herkansing om het formulier op te sturen in ons geval geen nut hebben gehad.
Gelukkig..heb ik begrepen...zijn wij de enige twee José.
En omdat ook gecastreerde reuen niet meedingen met de officiële plaatsingen, is er niets wezenlijk anders aan de keuring waaraan hij gelukkig wel mee mag doen.
Ik heb ook geen volgnr. gehad, maar heb van Loes begrepen dat Stapper groep als laatste gekeurd wordt.
Wat jammer hè.....
Ook Stappers formulier is 'ergens' .....
Omdat we vlak daarna op vakantie gingen zou een herkansing om het formulier op te sturen in ons geval geen nut hebben gehad.
Gelukkig..heb ik begrepen...zijn wij de enige twee José.
En omdat ook gecastreerde reuen niet meedingen met de officiële plaatsingen, is er niets wezenlijk anders aan de keuring waaraan hij gelukkig wel mee mag doen.
Ik heb ook geen volgnr. gehad, maar heb van Loes begrepen dat Stapper groep als laatste gekeurd wordt.
Wat jammer hè.....
Ik weet niet of Suzanne de nummers nog opstuurt, maar het maakt in feite niet uit, want je meldt je bij de tafel bij de ingang en krijgt daar je ringnummer en catalogus. Stapper heeft nr 47 (na broer Jules) ; Sammy heeft nr 50, maar komt in groep 2 (puppyklas) na de Teven Veteranen, maar de ringmeester roept alle nummers die aan de beurt zijn af
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Wat ik dan niet begrijp is dat er geen melding van het foute adres is gemaakt in het gastenboek.
Zonder forum had José dus nooit iets gehoord....
Zonder forum had José dus nooit iets gehoord....
Charlotte
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje
Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie
Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver
Ha...mooi, het kaartje is binnen !!
Stapper heeft inderdaad nr. 47
Maar doe ik nu dom of staat op HSC site nu nergens meer waar het is en hoe laat het begint??
In ieder geval niet op het pdf-bestand..?????
Stapper heeft inderdaad nr. 47
Maar doe ik nu dom of staat op HSC site nu nergens meer waar het is en hoe laat het begint??
In ieder geval niet op het pdf-bestand..?????
Ik kon het ook niet vinden, gelukkig zit ik op het forum!
(ik geloof wel dat ik het toen heb gemeld en er is toen wel iets veranderd aan de site (Maria
) maar de aanvangstijd en dogcenter Zaltbommel staan er volgens mij idd. niet bij, dacht ik...)
groet, Martine
(ik geloof wel dat ik het toen heb gemeld en er is toen wel iets veranderd aan de site (Maria
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Het staat er weer keurig op

Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
-
sammydesmous
Groetjes
Jose en een pootje van Wieske op de Ruiver-Sammy de smous