Wat een druiloor en een onbeschoft persoon!!
Het is toch veel leuker als er iemand erg blij mee is, waarschijnlijk was zijn boosheid op zn ex gericht.....
Zo hebben wij een secretaire voor Inèz gekocht van iemand van wie zijn moeder naar een verzorgingshuis moest. We hebben tegen de familie gezegd dat ze tegen moeder moesten zeggen dat we er zuinig op zullen zijn. Zelf moeten we waarschijnlijk binnenkort ook alles van mijn schoonma wegdoen als ze naar een bejaardenhuis moet, echt schrijnend hoor!
Inèz was gisteren voor het eerst naar de brugklas, de heenweg kon ze bijna het tempo niet bijhouden en de terugweg is de groep harder gaan fietsen en bleven Inèz en een ander meisje achter, ook wilden ze nog naar hun oude school en de groep heeft dit gedaan en niet op Inèz gewacht. Ze zat onder de rode vlekken op haar gezicht en in haar nek en ze zat er helemaal doorheen. Ze is altijd zo lief dat ze geen enkele vorm van rancune had, het was ook niet expres gebeurd, maar leuk was anders natuurlijk. Peter ontplofte bijna.....toch lief zo'n broer....
Gisteravond heeft ze heel erg hard gehuild, dat is niet zo lekker hoor! Ik heb een logeermatras in onze slaapkamer gelegd en toen sliep ze gelukkig vrijwel meteen.
Vandaag weer op de fiets, gelukkig is het droog, ik heb een aantal moeders (die vriendinnen van me zijn) wel even op de hoogte gebracht zonder dat Inèz het wist zodat de groep even wat beter op elkaar let de eerste week. Inèz is altijd degene die voor anderen zo goed zorgt(ook voor Boester volgens mij staat zij na mij als tweede in de rangorde voor Boester) echt balen.
Peter ziet het in 4 HAVO helemaal zitten en is vol goede voornemens, maar vanmorgen kwam er al een noodsms of ik zn persoonlijk rooster kon doormailen, wast ie alweer vergeten

Ook was tie zn joggingbroek voor gym kwijt. Ik heb niet gezocht omdat ik vorige week gevraagd had of alles in orde was. Het zou hem al een corvee kunnnen opleveren... groetjes, Alma