Klets-topic
-
Alma
Re: Klets-topic
dat is toch al de 2e keer dat ze de bank niet halen?
Raar hoor! Afspraak is afspraak!
groetjes, Alma
Raar hoor! Afspraak is afspraak!
groetjes, Alma
Heel raar.
Inmiddels heb ik haar (eindelijk) te pakken gekregen...
Zij heeft met haar (ex)man met wie ze in scheiding ligt, afgesproken dat hij hem vandaag kwam halen en ze kan hem nu niet te pakken krijgen. Ze is "pislink" zoals ze dat zelf noemt... (maar ze heeft zelf niet de moeite genomen mij even te bellen?!?)
Ondanks het feit dat ik "gereserveerd" bij de advertentie heb geschreven, wordt er trouwens nog steeds geboden en staat hij inmiddels al weer op 150 Euro. Ik haal het gereserveerd er maar weer even af, je weet nooit wat de nacht brengt!
Ik zal morgenochtend reageren op de hoogste bieder als ik dan nog niets weet...
Ik ben overigens wel zo aardig geweest de bank even af te dekken met een zeiltje, in Nederland weet je het maar nooit tenslotte...
groet, Martine
Inmiddels heb ik haar (eindelijk) te pakken gekregen...
Zij heeft met haar (ex)man met wie ze in scheiding ligt, afgesproken dat hij hem vandaag kwam halen en ze kan hem nu niet te pakken krijgen. Ze is "pislink" zoals ze dat zelf noemt... (maar ze heeft zelf niet de moeite genomen mij even te bellen?!?)
Ondanks het feit dat ik "gereserveerd" bij de advertentie heb geschreven, wordt er trouwens nog steeds geboden en staat hij inmiddels al weer op 150 Euro. Ik haal het gereserveerd er maar weer even af, je weet nooit wat de nacht brengt!
Ik zal morgenochtend reageren op de hoogste bieder als ik dan nog niets weet...
Ik ben overigens wel zo aardig geweest de bank even af te dekken met een zeiltje, in Nederland weet je het maar nooit tenslotte...
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
-
Alma
Wat een gedoe zeg!
Ik hoop voor je dat ie toch snel weg is, het gaat toch wel regenen morgen later op de dag. Buiten dat is 150,00 leuk omdat je nu een nieuwe bank hebt gekocht.
Zit ie lekker en hoe gaat het met de hondjes???
groetjes, Alma
Ik hoop voor je dat ie toch snel weg is, het gaat toch wel regenen morgen later op de dag. Buiten dat is 150,00 leuk omdat je nu een nieuwe bank hebt gekocht.
Zit ie lekker en hoe gaat het met de hondjes???
groetjes, Alma
Hij zit (en hangt) heerlijk!
De kinderen en ik zijn er erg blij mee.
De honden waarschijnlijk wat minder, want ze mogen er (voorlopig) niet op...
We gaan nu af en toe bij ze op de grond zitten, ook gezellig!
Vannacht gaat de alu-folie erover (trouwens wel erg veel), ben benieuwd...
groet, Martine
De kinderen en ik zijn er erg blij mee.
De honden waarschijnlijk wat minder, want ze mogen er (voorlopig) niet op...
We gaan nu af en toe bij ze op de grond zitten, ook gezellig!
Vannacht gaat de alu-folie erover (trouwens wel erg veel), ben benieuwd...
groet, Martine
Normaal zou ik zeggen: graag!, maar nu wil ik er gewoon van af.
Mijn vriendenkring helpt elkaar ook vaak met het opdrijven van de prijs, maar ik denk dat dat overal gebeurt, toch?
Volgens buienradar blijft het morgen bij ons aan de kust trouwens weer droog en krijgen we overmorgen 1,5 mm., Piet heeft het wel over regen morgen; we merken het wel...
groet en slaap lekker, Martine
Mijn vriendenkring helpt elkaar ook vaak met het opdrijven van de prijs, maar ik denk dat dat overal gebeurt, toch?
Volgens buienradar blijft het morgen bij ons aan de kust trouwens weer droog en krijgen we overmorgen 1,5 mm., Piet heeft het wel over regen morgen; we merken het wel...
groet en slaap lekker, Martine
Vervelend dat je bank er nog staat Martine, morgen aan iemand anders verkopen.
Je kan de honden snachts toch uit de kamer doen, of heb je geen deur in de huiskamer. Lisa mag van mij snachts ook niet in de huiskamer.
Takkewijf! Je was vast niet meer vriendelijk tegen haar.
Andrea je moet de volgende keer gewoon zeggen dat je een abonnement hebt op die krant, dan laten ze je met rust.
Toen ik zaterdagochtend om 6.30 uur Lisa aan het uitlaten was liep er een man om het bushokje heen. Hield hem extra in de gaten omdat hij zich vreemd gedroeg. Overal op de grond kijken en dingetjes oprapen. Het bleken sigarettenpeuken te zijn. Drijfnat natuurlijk want het had heel erg geregend.
Zou hij die peuken laten drogen er van de restjes tabak nieuwe peukjes draaien? Vond het eigenlijk best wel zielig dat iemand op deze manier leeft.
Je kan de honden snachts toch uit de kamer doen, of heb je geen deur in de huiskamer. Lisa mag van mij snachts ook niet in de huiskamer.
Takkewijf! Je was vast niet meer vriendelijk tegen haar.
Andrea je moet de volgende keer gewoon zeggen dat je een abonnement hebt op die krant, dan laten ze je met rust.
Toen ik zaterdagochtend om 6.30 uur Lisa aan het uitlaten was liep er een man om het bushokje heen. Hield hem extra in de gaten omdat hij zich vreemd gedroeg. Overal op de grond kijken en dingetjes oprapen. Het bleken sigarettenpeuken te zijn. Drijfnat natuurlijk want het had heel erg geregend.
Zou hij die peuken laten drogen er van de restjes tabak nieuwe peukjes draaien? Vond het eigenlijk best wel zielig dat iemand op deze manier leeft.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
Jullie zullen het niet geloven, maar de alu-folie heeft gewerkt!
Ik zag geen enkele spoor van hondenvoetjes.
Diesel zit so-wie-so in de bench in de gang, en daar wil ik een tweede bench voor Bobbie gaan neerzetten, maar vooralsnog heeft Bobbie de kamer 's-nachts voor zich alleen.
Zouden de honden het pikken als ik de 2 benches op elkaar zet in de gang? Veel ruimte heb ik daar namelijk niet...
groet, Martine
Ik zag geen enkele spoor van hondenvoetjes.
Diesel zit so-wie-so in de bench in de gang, en daar wil ik een tweede bench voor Bobbie gaan neerzetten, maar vooralsnog heeft Bobbie de kamer 's-nachts voor zich alleen.
Zouden de honden het pikken als ik de 2 benches op elkaar zet in de gang? Veel ruimte heb ik daar namelijk niet...
groet, Martine
Benches op elkaar moet wel kunnen, als het maar niet te veel rammelt.
Eén grote voor twee is misschien ook nog een mogelijkheid?
Bordje "Te Koop" bij je bank buiten plaatsen?

-
Alma
Echt??? van dat prijs opdrijven????
Ik ben te eerlijk.....
Van mij was het een grapje
Hier heeft het net geregend en de kinderen zitten op de fiets op de terugweg......een mooi begin
Ik ga de alufolie ook voor Boester proberen, de grote stoel vindt hij heerlijk maar als ik beneden kom springt hij er schuldbewust af....
Ik heb het zelf een beetje laten lopen....ben ik bang. op de rest komt ie niet.
groetjes, Alma
Ik ben te eerlijk.....
Van mij was het een grapje
Hier heeft het net geregend en de kinderen zitten op de fiets op de terugweg......een mooi begin
Ik ga de alufolie ook voor Boester proberen, de grote stoel vindt hij heerlijk maar als ik beneden kom springt hij er schuldbewust af....
Ik heb het zelf een beetje laten lopen....ben ik bang. op de rest komt ie niet.
groetjes, Alma
Alma schreef:Echt??? van dat prijs opdrijven????
Ik ben te eerlijk.....![]()
Van mij was het een grapje![]()
Ik hou er bij bieden altijd rekening mee dat dit gebeurt, wat volgens mij ook vaak zo is. Trap er dus niet in hoor!
groet, Martine
Vanmiddag wordt hij (weer) opgehaald...
Even iets anders...
Ik heb zojuist tickets gekocht voor de WK honkbal die 13-20 september in Nederland gehouden wordt. Wij gaan naar een wedstrijd van Nederland tegen USA die hier in Haarlem gespeeld wordt op donderdagavond 19.00 uur. Het zal wel erg laat worden, maar gelukkig heeft Coen op vrijdag een makkelijke dag. Honkbal is hun sport, dus als we de kans krijgen om eens naar een echte wedstrijd te gaan kijken, dan doen we dat! De sfeer is altijd hartstikke gezellig, dus we hebben er erg veel zin in!
De laatste keer dat wij naar een wedstrijd zijn geweest, was vorig jaar zomer, in Amerika...
Loes, gaan jullie toevallig ook nog?
groet, Martine
Even iets anders...
Ik heb zojuist tickets gekocht voor de WK honkbal die 13-20 september in Nederland gehouden wordt. Wij gaan naar een wedstrijd van Nederland tegen USA die hier in Haarlem gespeeld wordt op donderdagavond 19.00 uur. Het zal wel erg laat worden, maar gelukkig heeft Coen op vrijdag een makkelijke dag. Honkbal is hun sport, dus als we de kans krijgen om eens naar een echte wedstrijd te gaan kijken, dan doen we dat! De sfeer is altijd hartstikke gezellig, dus we hebben er erg veel zin in!
groet, Martine
Laatst gewijzigd door Martine op 01 sep 2009, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
By the way, het regent hier nu buiten... 
Ja, hier ook. Ik ben er blij mee, maar moest wel gelijk aan jou denken.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
Dat is waar ook. We hebben het er wel over gehad en ik heb het Rotterdamse programma even nagekeken en Nederland speelt op maandag, vrijdag en zondag. Ga even kijken wat er te regelen is.Martine schreef:Vanmiddag wordt hij (weer) opgehaald...![]()
groet, Martine
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
http://www.wkhonkbal2009.nl
Hier kun je heel makkelijk (zelfs ik kon het) on-line tickets bestellen die je zelf moet uitprinten.
Het schijnt namelijk dat de tickets voor de wedstrijden waarin Nederland speelt, snel uitverkocht dreigen te raken. Dit laatste vertelden ze mij op onze club...
groet, Martine
Hier kun je heel makkelijk (zelfs ik kon het) on-line tickets bestellen die je zelf moet uitprinten.
Het schijnt namelijk dat de tickets voor de wedstrijden waarin Nederland speelt, snel uitverkocht dreigen te raken. Dit laatste vertelden ze mij op onze club...
groet, Martine