Klets-topic
Re: Klets-topic
ik verkoop en koop al jaren via marktplaats en ik vind het een prima ding precies wat Arienne zegt iemand anders is er weer blij mee, ik heb zelfs is voor me moeder die bij een reparatie aan haar friese staart klok haar atlas kwijt was eentje gevonden op marktplaats. Ik ben nu weer bezig met een coleman fuel lamp voor de camping zo heb ik de me halve camping uitrusting al van marktplaats zelfs onze nieuwe randstad tent, meneer randstad stopte vorig jaar na 40 jaar tenten te hebben gemaakt en verkocht en had alle tenten die hij had op marktplaats gezet dus had ik een nieuwe tent met zij muurtjes voor de derde van de prijs.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
-
Alma
Bijna los, alleen nog de zij-uitbouw die nam hij niet mee, maar intussen een nieuw bod hierop.
Vandaag gaan er nog twee kasten op, één is de babykamerkast, dat gaat me echt aan het hart.......(wat is dat toch vreselijk als je zo moeilijk wat weg kan doen.....das echt niet goed hoor!!!)
De secretaire is echt heel erg leuk, nu staat dat ding beneden totdat de meiden van kamer zijn verwisseld......dus moet er weer geschilderd worden en wat kliklaminaat gelegd worden.....
groetjes, Alma
Vandaag gaan er nog twee kasten op, één is de babykamerkast, dat gaat me echt aan het hart.......(wat is dat toch vreselijk als je zo moeilijk wat weg kan doen.....das echt niet goed hoor!!!)
De secretaire is echt heel erg leuk, nu staat dat ding beneden totdat de meiden van kamer zijn verwisseld......dus moet er weer geschilderd worden en wat kliklaminaat gelegd worden.....
groetjes, Alma
Degene die gisteren de bank zou ophalen, kwam niet opdagen; ze kreeg het vervoer niet rond en wil nu maandagmiddag komen. Dit hoorde ik pas na 17.00 uur en daar baalde ik van. Ik was hier speciaal voor thuisgebleven op mijn enige vrije dag in de 2 weken, meestal breng ik dan een bezoekje aan een vriendin...
Morgenochtend komt mijn nieuwe bank en ik heb echt geen plaats voor 2 banken in de kamer. Ik zal de heren van IKEA lief aankijken en vragen of ze mijn oude bank in de voortuin willen zetten; het schijnt morgen mooi, droog weer te worden.
Vanmiddag heb ik het wel fijn gehad; vrienden hebben me getrakteerd op een lunch in een lekker restaurant bij ons in het bos en het was heerlijk weer, dus we zaten buiten. Deze lunch had ik voor mijn verjaardag gekregen, maar het was er nog niet van gekomen... Over 3 weken is zij jarig en ik weet nu al waar ik hun mee kan verrassen!
groet, Martine
Morgenochtend komt mijn nieuwe bank en ik heb echt geen plaats voor 2 banken in de kamer. Ik zal de heren van IKEA lief aankijken en vragen of ze mijn oude bank in de voortuin willen zetten; het schijnt morgen mooi, droog weer te worden.
Vanmiddag heb ik het wel fijn gehad; vrienden hebben me getrakteerd op een lunch in een lekker restaurant bij ons in het bos en het was heerlijk weer, dus we zaten buiten. Deze lunch had ik voor mijn verjaardag gekregen, maar het was er nog niet van gekomen... Over 3 weken is zij jarig en ik weet nu al waar ik hun mee kan verrassen!
groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes
Was je gelukkig snel klaar met balen. Heel vervelend wanneer een afspraak
niet op tijd wordt afgezegd. Morgen je nieuwe bank, ook leuk.
niet op tijd wordt afgezegd. Morgen je nieuwe bank, ook leuk.
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)
-
Alma
ja niks aan om te wachten tot de 'oude' troep eindelijk weg is....
Maar inderdaad wordt het morgen nog prachtig weer, gelukkig dus....
Leuk de nieuwe bank morgen!! De honden zullen ook genieten....(grapje, hoor!)
Onze uitbouw zijn we waarschijnlijk ook bijna kwijt, vanavond heeft er weer iemand geboden en die krijgt em voor een schijntje 60,00 euro!
Het schijnt dat sommigen er 250,00 euro voor krijgen, maar wij willen em gewoon kwijt.
groetjes, Alma
Maar inderdaad wordt het morgen nog prachtig weer, gelukkig dus....
Leuk de nieuwe bank morgen!! De honden zullen ook genieten....(grapje, hoor!)
Onze uitbouw zijn we waarschijnlijk ook bijna kwijt, vanavond heeft er weer iemand geboden en die krijgt em voor een schijntje 60,00 euro!
Het schijnt dat sommigen er 250,00 euro voor krijgen, maar wij willen em gewoon kwijt.
groetjes, Alma
Wat een handel allemaal. Leuk als het lukt. Alma
Martine da's balen. Leuk dat morgen de nieuwe bank komt.
Martine da's balen. Leuk dat morgen de nieuwe bank komt.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.
-
Alma
Yes Martine, je nieuwe bank komt
Hoe ist met Coen? één week gehad op school!!
Morgen beginnen die van mij op het voortgezet.
De uitbouw is verkocht, vrijdagmiddag wordt ie opgehaald. Leuk hoor!
groetjes, Alma
Hoe ist met Coen? één week gehad op school!!
Morgen beginnen die van mij op het voortgezet.
De uitbouw is verkocht, vrijdagmiddag wordt ie opgehaald. Leuk hoor!
groetjes, Alma
Spannend dat jouw middelste nu ook naar de middelbare school gaat; ik ben benieuwd of je net zo enthousiast bent als ik na een week. Coen doet het super!
Zijn klasgenootjes varen nu al blind op hem, want hij weet altijd precies waar de lessen gegeven worden en houdt de computer goed in de gaten of er roosterwijzigingen zijn. (bijna dagelijks, ander lokaal e.d.) Hij is heel trots hierover. Zijn eerste keer naar huiswerkles, afgelopen vrijdag, vond hij ook fijn, want toen hij thuiskwam had hij echt weekeind. Alles was af, zijn tas voor vandaag was al ingepakt en hij kreeg daar nog een kopje thee met een koekje ook!
Vanmorgen om kwart voor 8 kwam de nieuwe bank, verpakt in enorm veel karton en plastic. De heren bezorgers waren erg behulpzaam en ze hebben mijn oude bank voor me in de voortuin geplaatst, heerlijk! Jammer voor de nieuwe eigenaars dat het direct begon te spetteren?!? maar dat hield gelukkig weer snel op. Ik heb al het plastic dat om de nieuwe bank zat, gedrapeerd over de oude, zo moet het maar tot vanavond...
Thom is een dagje vrij, studiedag, en heeft heerlijk meegeholpen. Het karton heb ik kleingesneden en kon ik gelukkig nèt kwijt in mijn papiercontainer. Met dat kleinsnijden ben ik zeker een half uur bezig geweest, zoveel was het. Even later, in de winkel op de hoek, was daar een man die daar het karton op kwam halen voor in de papierbak op de sportvereniging. Deze man had ik nog nooit gezien, het heeft zo moeten zijn. Ik bood hem natuurlijk ook mijn karton aan, wat hij maar al te graag meenam. Hij blij en ik blij, mooi toch?
De bank staat nu 2 uur en het is me tot nu toe gelukt, de honden er van af te houden. Dit wil ik toch maar even volhouden. Dat wordt in het groot folie inslaan... (hoekbank)
groet, Martine
Zijn klasgenootjes varen nu al blind op hem, want hij weet altijd precies waar de lessen gegeven worden en houdt de computer goed in de gaten of er roosterwijzigingen zijn. (bijna dagelijks, ander lokaal e.d.) Hij is heel trots hierover. Zijn eerste keer naar huiswerkles, afgelopen vrijdag, vond hij ook fijn, want toen hij thuiskwam had hij echt weekeind. Alles was af, zijn tas voor vandaag was al ingepakt en hij kreeg daar nog een kopje thee met een koekje ook!
Vanmorgen om kwart voor 8 kwam de nieuwe bank, verpakt in enorm veel karton en plastic. De heren bezorgers waren erg behulpzaam en ze hebben mijn oude bank voor me in de voortuin geplaatst, heerlijk! Jammer voor de nieuwe eigenaars dat het direct begon te spetteren?!? maar dat hield gelukkig weer snel op. Ik heb al het plastic dat om de nieuwe bank zat, gedrapeerd over de oude, zo moet het maar tot vanavond...
Thom is een dagje vrij, studiedag, en heeft heerlijk meegeholpen. Het karton heb ik kleingesneden en kon ik gelukkig nèt kwijt in mijn papiercontainer. Met dat kleinsnijden ben ik zeker een half uur bezig geweest, zoveel was het. Even later, in de winkel op de hoek, was daar een man die daar het karton op kwam halen voor in de papierbak op de sportvereniging. Deze man had ik nog nooit gezien, het heeft zo moeten zijn. Ik bood hem natuurlijk ook mijn karton aan, wat hij maar al te graag meenam. Hij blij en ik blij, mooi toch?
De bank staat nu 2 uur en het is me tot nu toe gelukt, de honden er van af te houden. Dit wil ik toch maar even volhouden. Dat wordt in het groot folie inslaan... (hoekbank)
groet, Martine
Nou, dat loopt in ieder geval gesmeerd Martine! Veel plezier met het nieuwe meubelstuk . Ben benieuwd hoelang 'ie hondvrij zal blijven 
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
-
Alma
lekker vroeg die bank, beter dan dat je de hele dag ervoor thuis moet blijven!
Is het echt zoals je het had voorgesteld hoe het zou staan?
Leuk hoor ffe weer iets anders in huis.
Wij hebben vanmorgen voor Inèz een oranje zitkussen gehaald(ook via marktplaats) en het bleek dat dit meisje morgen op dezelfde school gaat beginnen.
Dat was een erg leuke ontmoeting.
Peter was ook mee en dus hebben we nog even de vakantie uitgeluid met iets lekkers bij Intratuin. (nee, geen plant maar een klein gebakje.....)
Vanmiddag begint Inèz haar vioolles weer maar heeft gelukkig nog even één van haar beste vriendinnen hier dus lijkt het nog vakantie.
Peter zit lekker met lego de trein op te bouwen......(15,5 jaar! leuk hoor fftjes ontspannen....)
o, ik zie dat ik weg moet,
groetjes, tot later
Alma
Is het echt zoals je het had voorgesteld hoe het zou staan?
Leuk hoor ffe weer iets anders in huis.
Wij hebben vanmorgen voor Inèz een oranje zitkussen gehaald(ook via marktplaats) en het bleek dat dit meisje morgen op dezelfde school gaat beginnen.
Dat was een erg leuke ontmoeting.
Peter was ook mee en dus hebben we nog even de vakantie uitgeluid met iets lekkers bij Intratuin. (nee, geen plant maar een klein gebakje.....)
Vanmiddag begint Inèz haar vioolles weer maar heeft gelukkig nog even één van haar beste vriendinnen hier dus lijkt het nog vakantie.
Peter zit lekker met lego de trein op te bouwen......(15,5 jaar! leuk hoor fftjes ontspannen....)
o, ik zie dat ik weg moet,
groetjes, tot later
Alma
Bij de ingang van het winkelcentrum stond een vreemde, jonge buitenlandse
vrouw met het straatjournaal.
Mevrouw, alstublieft ???
Ik nam hem niet.
Ze was goed ingeburgerd.
Een paar tellen later hoorde ik :
Ok, takkengriet, dan neem je hem niet!
Mevrouw, alstublieft ???
Ik nam hem niet.
Ze was goed ingeburgerd.
Leuk zo'n hoekbank, Martine. Zie ik ook wel zitten, maar dat past hier met geen mogelijkheid. Nina's vriend heeft een jaar geleden via MP een hoekbank voor z'n studentenkamer gekocht..
Paste nooit van z'n lang zal z'n leven. Hier ook niet, bleek later, want hij verkocht hem van hieruit met winst.
als de kids hun draai kunnen vinden!

Mary schreef:Bij de ingang van het winkelcentrum stond een vreemde, jonge buitenlandse
Mevrouw, alstublieft ???
Ik nam hem niet.
Ze was goed ingeburgerd.
Zou hierop reageren ook vallen onder "zinloos geweld"?
Je zou ze toch...
groet, Martine
Ook hier zitten bij de supermarkt van die daklozen (Roemenen) en ik kan me hier verschrikkelijk aan storen.
Zeggen vriendelijk gedag en duwen gelijk zo'n krant onder je neus
en als je de super weer uit komt beginnen onderling te praten wat je niet verstaat natuurlijk maar je kan wel invullen over wie ze het hebben.Maar ondanks dat men geklaagd heeft,er is niets aan te doen
Zeggen vriendelijk gedag en duwen gelijk zo'n krant onder je neus
en als je de super weer uit komt beginnen onderling te praten wat je niet verstaat natuurlijk maar je kan wel invullen over wie ze het hebben.Maar ondanks dat men geklaagd heeft,er is niets aan te doen

Ik vind het straatjournaal of de daklozenkrant juist een goed initiatief!
De daklozen kunnen de krant inkopen voor ik dacht 1 Euro en verkopen ze voor 2 Euro. De daklozenkrant is in het leven geroepen om de daklozen hun eigen inkomen te laten verdienen en dat vind ik in deze tijd van "handje ophouden" een goed plan. Ik moet zeggen dat ik de verkopers die ik tegenkom meestal erg aardig vind. Vaak koop ik er dan ook één van ze, en dat voelt goed. Het is best een leuke krant overigens...
Maar het is natuurlijk helemaal verkeerd als je je als voorbijganger bedreigd of geïntimideerd voelt. Dat moet je dan melden aan de winkel (hier bijna altijd de Albert Heijn) waar ze voor staan. Ze staan daar namelijk met medewerking en goedkeuring van die winkel en mogen natuurlijk nooit hun klanten lastigvallen. Zij zullen dan ook ongetwijfeld actie ondernemen. Jammer dat dat bij jouw winkel niet is gelukt, Rini.
groet, Martine
De daklozen kunnen de krant inkopen voor ik dacht 1 Euro en verkopen ze voor 2 Euro. De daklozenkrant is in het leven geroepen om de daklozen hun eigen inkomen te laten verdienen en dat vind ik in deze tijd van "handje ophouden" een goed plan. Ik moet zeggen dat ik de verkopers die ik tegenkom meestal erg aardig vind. Vaak koop ik er dan ook één van ze, en dat voelt goed. Het is best een leuke krant overigens...
Maar het is natuurlijk helemaal verkeerd als je je als voorbijganger bedreigd of geïntimideerd voelt. Dat moet je dan melden aan de winkel (hier bijna altijd de Albert Heijn) waar ze voor staan. Ze staan daar namelijk met medewerking en goedkeuring van die winkel en mogen natuurlijk nooit hun klanten lastigvallen. Zij zullen dan ook ongetwijfeld actie ondernemen. Jammer dat dat bij jouw winkel niet is gelukt, Rini.
groet, Martine
... de bank staat trouwens nog steeds in de voortuin; hij zou om 17.00 uur gehaald worden...
Ik heb nog 4 mensen die hem heel graag willen hebben, nog even en ik bel de volgende van het lijstje...
Of het hier echt om daklozen gaat
ik betwijfel het.
De winkeliers staan hier ook niet achter maar ze kunnen het niet tegen houden want toestemming hebben ze niet nodig
De winkeliers staan hier ook niet achter maar ze kunnen het niet tegen houden want toestemming hebben ze niet nodig

Nog steeds geluk met het weer.Martine schreef:... de bank staat trouwens nog steeds in de voortuin; hij zou om 17.00 uur gehaald worden...Ik heb nog 4 mensen die hem heel graag willen hebben, nog even en ik bel de volgende van het lijstje...
Zelfs in de voortuin staat hij toch behoorlijk in de weg.
Straks komt er vast een dakloze op liggen...Mary schreef: Zelfs in de voortuin staat hij toch behoorlijk in de weg.
Martine schreef:Straks komt er vast een dakloze op liggen...Mary schreef: Zelfs in de voortuin staat hij toch behoorlijk in de weg.![]()
![]()
Hier staat ook altijd een vrouwtje met de daklozen krant is altijd bescheiden, maar met slecht weer mag ze eigenlijk niet eens in het winkelcentrum staan wat ik maar zielig vind. Dan moet je de alkmaarse courant verkopers hebben dat zijn pas grrrrrrr gasten je loopt er langs zegt nee en dan kom je terug weer op dringerig zijn en je helemaal achter volgen naar je fiets zelfs daar kan ik me pas druk over maken, ze zeggen dan wilt u een gratis krant en als je hem accepteerd proberen ze je een abonnement aan te smeren.
Groetjes, Andrea
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.
Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012
Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012