Klets-topic

Gezellig kletsen over je dag, het weer of een foto delen van je liefste smous(jes).
En wat verder ter tafel komt.
Ariënne

Re: Klets-topic

Bericht door Ariënne »

Ja, toch?! Zo lang in de bench is alleen voor 's nachts als we allemaal slapen.
Goed idee, Mary! Het was nog even uitproberen hoe het nu zou gaan, maar dit is wel grappig: vullen met haar eigen dingen.

(Ik kan natuurlijk ook de bijkeukendeur dichtdoen, maar dan kunnen de poezen niet naar binnen. Waar kan een mens zich druk om maken, hè!)
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Mary schreef:Zondag komt Pim z'n moeder op bezoek. Z'n bak met speeltjes gaat dan
in de trapkast want ze sloopt alles in een mum van tijd.
Het was weer erg gezellig. Je kunt nu toch wel zien dat ze beiden ouder
worden. Hij doet geen poging meer om met die kattekop te spelen.
mert amber 002-2.jpg
mert amber 002-2.jpg (40.72 KiB) 1379 keer bekeken
Pim - 27 december 2000. - 31 maart 2014.
Aard (Anna de Zwarte Fruinen x Stef van Doirne)

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ach goh, heeft die grote Pim het maar opgegeven?!
Gezellig dat je nog steeds contact hebt. :thumbsup:
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

Ma heeft trouwens een spierwit koppie. Dat kan niet meer geplukt worden,
dus wordt alleen nog wat geknipt. Poten worden ook lastig, de rest gaat nog
prima en is dus wel bruin.

Erna

Bericht door Erna »

Er zal toch wel een tijd komen dat Roosje niets meer sloopt, ik zou haar ook niet zo lang in een bench hebben gezet.
Is een kattenluikje een idee? Katten naar binnen en je spullen veilig voor Roosje.
Lijkt me mooi om te zien Ariënne, zeker net zo iets als Sail Amsterdam?

Leuke foto Mary. Moeder haar koppie lijkt een beetje op dat van Lisa.
Wat is Pim toch een mooie hond.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Amber is de oma van Vera. En overgrootmoeder van Roosje. Dat is een grappig idee en leuk om te vergelijken. Vera heeft ook aardig wat wit haar op haar koppie.

Ja, een kattenluikje erbij lijkt me wel handig, maar ja: zo'n oude paneeldeur gaat er aan en dat nu we het huis in de verkoop hebben. En er zijn nogal wat achterstallige zaken.

Op Delfsail komt in totaal wel een miljoen mensen op af. Sail A'dam zal nog wel veel meer mensen aantrekken, denk ik, maar het is een hele drukte. (Op zich trekken mij die massale dingen niet, maar het is toch leuk het een keer meegemaakt te hebben.)
Afbeelding

Martine

Bericht door Martine »

Zaterdag wordt de bank opgehaald. Het is inmiddels de derde koper; de eerste 2 konden geen vervoer regelen en deze heeft ook geboden op mijn gewijzigde advertentie waarin ik het heb over een gat i.p.v. gaatje.
Iedereen tevreden, toch?
as. Maandag komt de nieuwe bank en ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga doen met de honden.
Ik ga denk ik , proberen ze aan te wennen dat ze alleen op de deken die ik zal klaarleggen, mogen liggen. Ik vind het namelijk zelf heel gezellig als ze 's-avonds bij me op de bank liggen. Het liefst liggen ze op de leuning, maar dat wil ik nu niet meer, want die zakt dan zo vreselijk in. De tip van Renate over het bekleden met aluminiumfolie zal ik zeker gaan toepassen!

groet, Martine
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Alma

Bericht door Alma »

Ook wij zijn met marktplaats bezig......alleen het schiet nog niet zo op.
Wij hebben een voortent + uitbouw over en die willen we verkopen, ook twee luifels staan voor een prikkie te koop....
Vanavond komt er gelukkig iemand één luifel kopen en afhalen, ik denk dat ik voor 5 euro extra de tweede aan hem probeer te verkopen. Het ligt zo in de weg.
De tenten en luifels en 4 zakken stokken (zware....) liggen in de kamer en hal.
Als ze dit weekend niet verkocht zijn gaan ze erop voor gratis....dan hoef ik ze niet naar het grofvuil te brengen en ze zijn veel te goed om weg te gooien.

Ben benieuwd naar de alufolie op de nieuwe bank!

groetjes, Alma

Erna

Bericht door Erna »

Ben ook benieuwd hoe de honden met de bank zullen omgaan. Het is zo'n beetje een verworven recht dat ze er op mogen, en ook op de leuning.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Ben ook benieuwd of je het voor elkaar krijgt met de honden, Martine.
En nog afwachten of de koper :sortof: er een gat in ziet de oude bank over te nemen. ;)

Alma, ben je je spullen kwijt?

Ons caravannetje is met luifel en voortent opgehaald. De man wilde hem hebben voor z'n kinderen om in te spelen. Heeft 1 seconde op MP gestaan. Het ding was verrot aan het raken en daarom gratis.
Afbeelding

Mary

Bericht door Mary »

De speeltjes worden steeds groter :o
Nou ja, het is in ieder geval een soort van buitenspelen.

Renate

Bericht door Renate »

De tip van Renate over het bekleden met aluminiumfolie zal ik zeker gaan toepassen!
De folie werkt hier perfect. Phoebe is niet meer op de bank geweest sinds er een reep folie op ligt.

Toch knap van die folie :thumbsup: .... ik kreeg het niet voor elkaar :scratch:

Alma

Bericht door Alma »

Ik moet eerlijk bekennen (of had ik dat al gedaan?) :fluit: dat wij afgelopen weekend onze caravan hebben ingeruild voor een iets grotere en daarom wat spullen van deze 'nieuwe' caravan kwijt moesten. Wij gaan voor een luifeltent en willen alleen met de luifel gaan kamperen volgend jaar. Maar ook wat meer van plek verhuizen. Toen de kids klein waren deden we dat nooit maar Peter, Inèz, Rhodé willen wel graag wat dingen van te voren uitkiezen (en dat vinden wij ook erg leuk) en dan kunnen we bv via Legoland naar Kopenhagen en dan Zweden. We willen daarom met zn 5jes in de caravan kunnen slapen. In onze andere caravan had Dick een 'babybedje' gemaakt maar daar kon Rhodé niet meer in. Peter slaapt best vaak in een tentje maar als je voor twee dagen ergens gaat staan willen we snel weer door kunnen. De caravan is ook maar een klein endje ouder dan die we nu hebben.
We gaan in de herfstvakantie proefdraaien.......(koud....... :hihi: ) maar eerst gaan Dick en ik een weekend samen weg met de caravan (met BOESTER!) daar hebben we erge zin in. de 2e keer in 19 jaar....het werd weer eens tijd :mrgreen:

De éne luifel zijn we kwijt, de andere nog niet, de grote tent en stokken gaat morgen naar het grof vuil en de uitbouw (die is veel gevraagd en ziet er nog prima uit) gaat op marktplaats en anders nog een keer in het voorjaar.
Ik word wel stapeldol van al die rommel in mn huis.
Ook gaan de meisjes van kamer verwisselen en dat heeft ook nog wat voeten in aarde......alles maar in etappes, maar Dick is altijd erg van doorwerken en wil dan het liefst alles in één dag klaar.....dat kan natuurlijk niet met zo'n vol huis :boogie:

groetjes, Alma

Erna

Bericht door Erna »

Leuke plannen, weekend weg samen. Maar ook thuis de spullen veranderen is vaak leuk. Marktplaats of grof vuil, in ieder gevan kom je van je overtollige spullen af. :fluit:

Alma

Bericht door Alma »

Die marktplaats, ik lach me een rotje.
Dick is er helemaal voor in vandaag.....de krabpaal gaan we er ook opzetten, die had ik gekocht voor Feline zodat ze er veilig voor Boester op zou zitten.
Nou ze doet er niets mee, is nog gloednieuw en staat me vreselijk in de weg.
Hij was 35 euro, dus ik denk dat ie vandaag op marktplaats staat.
Vandaag komt er iemand uit Tilburg(!!!) een set gordijnen voor een voortent halen.....dat begrijp ik niet helemaal om voor 40 euro van Tilburg naar Nijkerk te rijden.....
Maar goed, moet ie zelf weten, de andere luifel wil hij dan ook meenemen.
Mijn dochter wil GEEN normaal bureau op haar kamer maar een secretaire en ook die is gevonden en die zit nu op de mail te wachten........of het allemaal wel doorgaat...
Ook een kast en een bureaukast van Rhodé gaan op marktplaats.
Ik vind het steeds leuker worden :-)))

groetjes, Alma

rini

Bericht door rini »

Marktplaats....

Al tig xxx wat te koop gehad maar nog nooit wat verkocht :(

Terwijl zoon Willem zou eigenlijk voor de gein een Ajax-shirtje uit 1977 veilen.Alleen maar om te kijken wat het op zou brengen maar het hoogste bod was 1100 euro en dat was te veel geld om het niet te doen :cheer:

Hoe gek kan je wezen en dat voor een Ajax -shirt
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Wij raken ook bijna nooit iets kwijt via marktplaats of waar dan ook :niks: .
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Mary

Bericht door Mary »

Het enige wat wij niet kwijtraakten waren schoolboeken, zelfs niet gratis.
Verder gaat het altijd wel goed.

Alma

Bericht door Alma »

Vanavond komt iemand voor de gordijntjes, luifel en uitbouw van tent, niet slecht :thumbsup:
Op dit moment wordt het bureau van Inèz opgehaald.
Wat een handel.....
groetjes, Alma

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Hartstikke goed! Een ander is er weer blij mee.
Afbeelding

Gesloten