Wandeling in Zwiggelte
-
Maureen01
-
Desi
Jeanette,
Je hebt goed weer komend weekend voor de generale. Maar jammer dat jullie niet naar Limburg gaan. \Wij vertrekken morgen vroeg al naar het zonnige zuiden .
Ook fijn dat het een anere route is al de vorige keer. Gezellig 20 mens, maar hoeveel smous en andere honden?
Tot volgend weekend , wij komen met 2 honden, en misschien komt Jan Hein ook mee!
Groetjes, Anja
Je hebt goed weer komend weekend voor de generale. Maar jammer dat jullie niet naar Limburg gaan. \Wij vertrekken morgen vroeg al naar het zonnige zuiden .
Ook fijn dat het een anere route is al de vorige keer. Gezellig 20 mens, maar hoeveel smous en andere honden?
Tot volgend weekend , wij komen met 2 honden, en misschien komt Jan Hein ook mee!
Groetjes, Anja
Inmiddels al 24 mens en 21 hond !!!!!
Een paar andere, maar de overgrote meerderheid smous
Leuk als Jan Hein ook kan komen. We hebben zeker lekker weer komend weekend, maar..liever nog de 23e natuurlijk.
Veel plezier het weekend!
Een paar andere, maar de overgrote meerderheid smous
Leuk als Jan Hein ook kan komen. We hebben zeker lekker weer komend weekend, maar..liever nog de 23e natuurlijk.
Veel plezier het weekend!
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14
Voor iedereen die gaat wandelen morgen in Drenthe........een hele gezellige wandeling....aan het weer gaat het niet liggen. Wij hebben familieverplichtingen, maar ik denk aan jullie. Ik ga proberen niet jaloers te zijn, en eigenlijk is het ook te ver weg, helemaal vanuit Limburg. Ik geniet wel na met de foto's

Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007
-
Lies
Jullie gaan inderdaad mooi weer krijgen morgen! Ik heb zitten overwegen om ook te gaan, om zo eens een paar smousjes in het 'echie' te zien, maar er zijn andere dingen waar ik nog tijd aan moet besteden (en die zijn lang niet zo leuk als buiten wandelen met een paar leuke honden en hun eigenaren) 
Hopelijk de volgende keer!
Veel plezier allemaal morgen!
Lies.
Hopelijk de volgende keer!
Veel plezier allemaal morgen!
Lies.
Bedankt hoor!!
Jammer Wubke en Lies! We zullen jullie missen! En de anderen ook, die niet meegaan...
Loes gaat niet, vanwege een kat met blaasproblemen.... Jammer nou!!
Ik neem m'n slome fototoestel mee. De batterijen worden nu opgeladen. Spontane foto's kunnen het niet worden: het duurt 5 minuten voor het 'luikje' opengaat...
Maar Lex en Jeanette nemen vast hun nieuwe, snelle mee.

Jammer Wubke en Lies! We zullen jullie missen! En de anderen ook, die niet meegaan...
Loes gaat niet, vanwege een kat met blaasproblemen.... Jammer nou!!
Ik neem m'n slome fototoestel mee. De batterijen worden nu opgeladen. Spontane foto's kunnen het niet worden: het duurt 5 minuten voor het 'luikje' opengaat...
Maar Lex en Jeanette nemen vast hun nieuwe, snelle mee.

-
Renate
Veel plezier allemaal!
Straks even bellen of we Ramses mogen afhalen bij de DA.
Straks even bellen of we Ramses mogen afhalen bij de DA.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Heerlijk gewandeld!!!
Er staan foto's in het wandelingen album. Maureen, bedankt, wat een snelle aktie !!!
Leuk om weer eens zoveel leuke mensen en smouzen te zien.
Poeh....de voetjes nu maar op de bank.
Er staan foto's in het wandelingen album. Maureen, bedankt, wat een snelle aktie !!!
Leuk om weer eens zoveel leuke mensen en smouzen te zien.
Poeh....de voetjes nu maar op de bank.
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Ik kreeg voor de site ook al een flink aantal foto's en ik wacht nog even af wat er nog komt, zodat ik een leuke mix kan maken. :D
Wel boffen hoor, zulk heerlijk weer. Morgen wordt er al weer regen verwacht, nou van mij hoeft dat niet, want dan moet ik met Fija naar cursus. Vorige week zeiknat en de week ervoor hielden we het ook niet droog.
We mochten Ramses vandaag nog niet ophalen
, want ze willen even kijken hoe het plassen zonder catheter gaat, dus moet ik morgenochtend weer bellen.
Wel boffen hoor, zulk heerlijk weer. Morgen wordt er al weer regen verwacht, nou van mij hoeft dat niet, want dan moet ik met Fija naar cursus. Vorige week zeiknat en de week ervoor hielden we het ook niet droog.
We mochten Ramses vandaag nog niet ophalen
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
H K Jelle 13-5-2004
H K Jelle 13-5-2004
Jammer Loes, dat je nog moet wachten tot je Ramses op kunt halen... Dan had je eigenlijk toch misschien...?? Maar ja, ook logisch om in de buurt te blijven van je kat.
Door die foto's van de wandeling kan er nog mooi even meegenoten worden door de thuisblijvers hè.
Wat hadden we een mooi weer! De wandeling kon beginnen, toen eindelijk de bijna dichtstbij wonenden gearriveerd waren. Drie keer raden wie...
(Per ongeluk verkeerd gereden!)
Nou een hele groep mensen en honden stonden al te trappelen! Leuk! En ook best vermoeiend hoor: slenteren, kletsen, even wachten, doorlopen, kijken waar je hondje nou toch is... Knap hoe de jongste deelnemer Wyncko het volgehouden heeft!
We hebben een mooie wandeling gemaakt door het gebied van de sterrenwacht. Reeënsporen èn een dassenspoor gezien! (En zelfs geroken.)
Met bekenden en bijna bekenden gekletst en niet gekletst (helaas).
En dan met een tevreden gevoel weer naar huis, na evt. nog wat gesnackt te hebben.
Fijn hoor Jeanette en Lex, dat jullie de wandeling weer georganiseerd hebben!
Bedankt!

Door die foto's van de wandeling kan er nog mooi even meegenoten worden door de thuisblijvers hè.
Wat hadden we een mooi weer! De wandeling kon beginnen, toen eindelijk de bijna dichtstbij wonenden gearriveerd waren. Drie keer raden wie...
Nou een hele groep mensen en honden stonden al te trappelen! Leuk! En ook best vermoeiend hoor: slenteren, kletsen, even wachten, doorlopen, kijken waar je hondje nou toch is... Knap hoe de jongste deelnemer Wyncko het volgehouden heeft!
We hebben een mooie wandeling gemaakt door het gebied van de sterrenwacht. Reeënsporen èn een dassenspoor gezien! (En zelfs geroken.)
Met bekenden en bijna bekenden gekletst en niet gekletst (helaas).
En dan met een tevreden gevoel weer naar huis, na evt. nog wat gesnackt te hebben.
Fijn hoor Jeanette en Lex, dat jullie de wandeling weer georganiseerd hebben!

-
Desi
Hallo allen,
Wat een dag vandaag!! Heerlijk gewandeld in Zwiggelte. We weten nu dat Desi een echte dame is met al die reuen om haar heen.
Na 30 minuten thuis, hup met Jan Hein naar het zwembad en ... een pr op de 800m vrij met meer dan 30 seconden!!
Blij dat ik nu thuis ben. Wat een mooie zondag was het!
Jeanette en Lex, iedere keer in Zwiggelte hebben jullie dit jaar dat mooie weer. Jullie mogen van mij het nog een keer doen! We vonden het ook leuk dat er dit keer weer veel andere smousen, honden en baasjes waren als de vorige keer. Zelfs een halfbroer van Desi was er!! (Loes jullie hebben wel wat gemist, maar we hopen dat het met Ramses goed afloopt.)
Desi, Henk en ik hebben genoten van de wandeling en alle smousen en baasjes. We zullen de foto's naar Loes mailen.
Wat een dag vandaag!! Heerlijk gewandeld in Zwiggelte. We weten nu dat Desi een echte dame is met al die reuen om haar heen.
Na 30 minuten thuis, hup met Jan Hein naar het zwembad en ... een pr op de 800m vrij met meer dan 30 seconden!!
Blij dat ik nu thuis ben. Wat een mooie zondag was het!
Jeanette en Lex, iedere keer in Zwiggelte hebben jullie dit jaar dat mooie weer. Jullie mogen van mij het nog een keer doen! We vonden het ook leuk dat er dit keer weer veel andere smousen, honden en baasjes waren als de vorige keer. Zelfs een halfbroer van Desi was er!! (Loes jullie hebben wel wat gemist, maar we hopen dat het met Ramses goed afloopt.)
Desi, Henk en ik hebben genoten van de wandeling en alle smousen en baasjes. We zullen de foto's naar Loes mailen.